18. fejezet

9 1 0
                                    

MinRee sóhajtott még néhányat, majd úrrá lévén a vörösségén, bólintott egy egészen parányit. WonShik ellökte magát a faltól, felkanyarintotta a táskáját a vállára, aztán a lány kezéből is kivette a batyut, és a legközelebbi fához bandukoltak.

WonShik gondolkodás nélkül szabadult meg a zakójától, és terítette le a fűre, hogy a lány azon foglalja el a helyét. MinRee vonakodva ugyan, de leült, majd nem sokkal később WonShik is csatlakozott mellé. Törökülésbe tették a lábaikat; míg MinRee összekulcsolta az ujjait az ölében, addig a fiú jobb tenyerét a lány térdére csúsztatta, és gyengéden megszorította.

MinRee felsóhajtott, WonShik pedig elmosolyodott. Ellenkezésre számított a lány részéről, de ez elmaradt. Bár szoknyája alján pihent a fiú két ujja, és három érintette MinRee fedetlen bőrét. Azonban a lányt kivételesen nem zavarta ez a hozzá nem méltó ülőpóz. Sóhajtott egy nagyot, majd WonShikre nézett.

- Én nagyon türelmes típus vagyok, Minnie – szólalt meg mosolyogva a szobatárs.

- Értem – biccentett.

- Elmondod, hogy mivel borított ki a lakótársam?

- Előtte te is válaszolsz nekem?

- Ugyan mire lehet kíváncsi egy ilyen okos és csinos lány? – kuncogta, majd hüvelykujjával gyengéden megcirógatta MinRee csupasz térdkalácsát.

- Öhm – belepirult a fiú bókjába és közvetlenségébe, nyelt egy nagyot, végül sikerült hangokat átpréselnie ajkai között. – Baromi különböző a személyiségetek, és mégis nagyon jóban vagytok. Hogy' van ez? Mégis milyen közös dolog van bennetek? Miért vagytok ennyire jóban? Mi az oka?

- Arról nem volt szó, hogy ennyit kérdezel egyszerre – felnevetett.

- Bocsánat – morogta sértődötten.

- Semmi baj. De akkor tedd fel inkább egyesével, hogy legyen időm meg esélyem válaszolni neked. Aztán pedig én kérdezgetek, és te válaszolsz nekem. Rendben?

- Oké! – bólintott mosolyogva.

- Na, akkor faggatózz bátran! – kuncogta, gyengéden rászorított MinRee térdére.

MinRee fészkelődött még egy picit, majd laza mozdulattal hátradobta fekete hajzuhatagát, megköszörülte a torkát, és megpróbált a kérdéseire koncentrálni. WonShik puha ujjbegyei ugyanis alkalomadtán elfeledtették a lánnyal gondolatait, és egészen másfelé kezdett kalandozni képzeletben. Végezetül nyelt egy nagyot, aztán sóhajtott egy mélyet, és összerendezte kusza kérdéseit.

- Hogyhogy ilyen jóban vagytok azzal az idiótával? – tört fel belőle az első téma.

- Annak az idiótának neve is van, tudtad? – mosolygott. – TaeMinnek hívják, és egy nagyon rendes kölyök.

- Rendes? Pff. Mi benne a rendes?

- Minnie... – felsóhajtott, a beszélgetés kezdete óta először. – TaeMin-ah nem annyira bunkó, mint ahogy azt te érzékeled. Udvarias és figyelmes kölyök, akit akarata ellenére kényszerítettek erre a szakra. Arra, hogy dobos legyen.

- Heh? Mi? – pillázott nagyokat MinRee.

- Azt hiszed, hogy mindenki azért jár erre az Akadémiára, mert annyira zenészek szeretnénk lenni?

- Nem tudom – némi csalódott sóhajjal egybekötve vállat vont a kérdést hallva.

- Te miért jelentkeztél ebbe a suliba?

✔ Selfish love (SHINee ff) ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang