L.A

164 8 1
                                    

Hej mit navn er Abigail Johnson, jeg er 17 år, jeg er lige flyttet her til fra Danmark.

"Hvornår er vi der" spørger min lillesøster utålmodigt. Vi har kørt i to timer efter vi landede med vores fly i LAX, vi skal bo i LA i en lille by ude ved havet. Jeg skal starte på High School mens min søster skal starte i tredje.
"Vi er der lige om lidt" siger min mor irriteret. Lidt efter drejer vi ind på en villa vej på skiltet står der Seal Beach. Vi køre ind foran et stort hvidt hus med altan og stor have lige ud til havet. Min søster og jeg springer ud af bilen og styrter ind i huset, jeg løber op ad trapperne og åbner den første dør jeg for øje på, jeg kommer ind i et stort værelse, jeg kan se at døren ud til altanen står åben. "det her er mit værelse" råber jeg til min søster. Jeg går ud af værelset og ind til min søster. Jeg tror hun er i himlen hun ligger i så fald ikke mærke til at jeg kommer ind. Værelset er lidt mindre end mit og så er det lyserødt. "Det er et flot værelse" siger jeg til hende, hun vender sig om og ser lidt forskrækket,"syntes du" siger hun lidt forbavset "ja, det passer godt til dig" siger jeg til hende. "kommer i lige ned og hjælper med kasserne" råber min mor nede fra bilen, "vi kommer nu" råber jeg tilbage og går ned ad trapperne. På en af kasserne står der (Abigail's ting) jeg tager den ud af bilen og bære den op ad trapperne og ind på mit værelse. Nu jeg tænker over det er værelset meget lyst, ikke ligesom mit gamle værelse der var lille og mørkt. Jeg går ned til bilen igen og tager en anden kasse, den er meget tunger en den første så jeg for over balance og falder, i det samme kommer vores nabo forbi, han kommer over til mig og hjælper mig op. Jeg løfter hovedet og møder et par lyseblå øjnene jeg bliver helt mundlam og mit hjerte smelter. "Hej" siger han "h-hej" stammer jeg genert. Gud vor pinligt, alle mine ting ligger ud over det hele. "jeg fik vist ikke præsenteret mig før, mit navn er Nathan Smith jeg bor inde ved siden af" siger han, da jeg endelig har fået min stemme igen siger jeg "undskyld, mit navn er Abigail Johnson, men bare kald mig Abby" hvorfor skal jeg altid give folk sådan et dårligt første håndsindtryk "skal jeg hjælpe dig med at samle dine ting op igen" siger han med et lille smil "ja gerne" siger jeg lidt genert igen. mens vi samler op og snakker finder han min ene bh, det er så pinligt at jeg bliver helt rød i hovedet, han griner bare og siger "du er da ikke bange for at vise ting frem var" hvorfor skal han også sige det så højt "åårrh hold din kæft bitch" siger jeg irreteret til ham.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Da vi er færdige med at samle op og vi har båret alle kasserne op på mit værelse fortæller jeg lidt om mig selv, jeg fortæller at jeg skal starte på den High School der ligger her i byen. han virker ikke interesseret i det jeg siger, pludselig kommer han hen til mig og presser mig op ad væggen, han kysser mig meget intenst. Jeg bliver helt varm inden i. "Hvad skete der" spørger jeg ham lidt overrasket, jeg er aldrig blevet kysset før på den måde "du ved du kan lide mig" siger han med et skævt smil "playboy" siger jeg såret, "jeg er ikke en playboy" siger han "UD!!!!" Råber jeg, han flyver ned ad trappen og ud ad døren.

Undskyld vis den er dårlig men det er mit første kapitel så skriv vis noget skal laves om💋💋💋

Min kærestes xWhere stories live. Discover now