Maceracı Hayatı 7

1 0 0
                                    

Zehirli gaz çıkışını kapattıklarında Kıvrık içeri girip etrafta şeytan aradı ama bulamadı. Biz gelmeden çıkartılmış olan madenler 4 helikoptere yüklenip gönderildi. Bunlar olurken benimde ritüel zamanım geldi. Şaman yerlere semboller çizdi. Mavi bir sıvı ile üstünde bir daha geçti.
- Hazır sen içine gir ben büyünün duasını edeyim.
- Tamamdır.
- Bu arada bana kanından birkaç damla lazım.
Cebinden bıçak çıkardı parmak ucuma saplamaya çalıştı ama sonunda bıçak kırıldı.
- Kıvrık gel elimi dişle biraz kan lazım.
Kanımı elindeki kaseye akıttı. Mavi sıvıdan boşalttı ve büyü yapmaya başladı. Tam büyü bitecekti ki herşey yavaşlayarak durdu. Havada uçuşan tozlar bile asılı kaldı. Önümde bir kapı belirdi. Bu kapıyı daha öncede görmüştüm kutsal yetenek ve sınıf seçmek için girdiğim kapı ile aynı.
Fazla düşünmeden içeri girdim. Yine aynı masa ve Dekyus ve 3 kişi orada oturuyordu.
- Fatih Hoşgeldin geç otur.
- Hoş bulduk tanımadığım yüzler var. Bu sefer mavi değil miyiz?
- Yok bu sefer değilsiniz.
Benden sonra kimse gelmedi.
- Süre doldu görünüşe göre bu kadarız. Sadece dört kişi hayatta kalmış. Bu çok üzücü.
- Tanışmak ister misiniz?
Yeşil saçlı sivri kulaklı kız atıldı.
- Merhaba ben Esmeralda tanıştığımıza memnun oldum. Sınıfım Ay ışığı büyücüsü sonra elf ırkındanım kulaklarıma bakarsınız doğru söylediğimi görürsünüz.
Sonra yanındaki 5 metrelik arkadaş konuşmaya başladı.
- Ben Wiktor. Sınıfım elmas zırhlı kalkan kullanıcısı ve insan dev ırkındanım ama devler arasında bir cüceyim.
- oha Normal devlerin boyu ne kadar.
Dedi Esmeralda
-25 metre civarı ve 10 metre benim yaşımdaki çocuklar için normal sayılıyor.
- Ben Nicolas. Sınıfım ateşli rüzgar kılıçları kullanıcısı ve insanım.
Sıra bana geldi.
- Ben Fatih. Sınıfım acemi dövüşçü ve insanım.
- Tanışma faslını bitirdiğimize göre hemen asıl olaya geçeyim. Toplamda 6 ordu 30 milyon kişiye güç verildi.
Bir an duraksadı ve devam etti.
- Sadece 400 bin kişi buraya kadar gelebildi. Normalde sadece hak eden 1 milyon kişiye yeni yetenek verilecekti ama şimdi herkes istediği bir yeteneği seçebilir. Birazdan kapıyı açacağım ama önce savaşın durumundan bahsedeyim. Cennet ordusuna ihanet edenlerin olduğu ortaya çıktı. Ihanet edenler cezalandırıldı ama bu çok geç oldu. Şeytanlar planlarını 10 yıl geriye çekip 600 yerine sadece 40 gezegene tam saldırı başlattı. Bazı gezegenlere öncüler gönderdiler. Bu 40 gezegen ihanet edenlerin sızdırdığı bilgiler ile sizlerin yoğun olarak doğduğu gezegenlerdi. 40 gezegenden 35 tanesini çiftlik hâline getirdiler. Diğer 5 gezegen hâlâ direniyor. Öncü gönderdikleri gezegenlere ise 2 hafta sonra saldırı başlatacaklar ve saldırı başlatabilecekleri 155 gezegen olduğu saptandı. Sizlerin bulunduğu gezegenler bu 155'in içinde yer alıyor.
En güçlü 5. Seviye gezegenlere daha saldırı yapmadılar. Bu yüzden hala şansımız var. Bir kez daha anılar ile güçlendirme yöntemi denemeye yüksek mertebelerce karar verildi. Bu sefer ordular değil sadece 100 bin kişi güçlendirildi. Bu sene içinde 6 yaşına girmiş olacaklar. Geri döndüğünüzde onlarla ilgili görevler alacaksınız. Şimdilik bu kadar yetenek seçmeye gidebilirsiniz.
Ne kadar uzun konuştu. Kapı belirdi ama ben soru sormak istedim.
- Baksana Ejderha gücü yeteneği bu dövmeden dolayı geliyor ama kullanamıyorum anlamadım yardım eder misin?.
- Hmm Ejderhalar güçlerini canlarından alır. Canlarından feda ederek büyü gücüyle birleştirirler. Bu sayede büyüleri normal büyülerden daha güçlü olur. Ejderha gücü büyüsel bir güçtür. Aktif hasar veren yeteneklerine hasar ekler ama sende aktif yetenek yoktu değil mi ?
- Ha evet yok. Birde ben görev ödüllerini nasıl alacağım?
- Onun için az bir miktar büyü lazım sadece 1 bile olsa yeter ama sende o bile yok. hehheheeh bunca zaman en azından bir kere deneseydin alırdın.
Biz konuşurken diğerleri içeri girdi.
- Bana yetenek önerir misin?
- Tabi şimdi bir bakalım. Hmm Ateşli yumruklar, ışık yumruğu veya buz yumruğu gibi olan yeteneklerden seçersen hem normal atağın hasara eklenir hem istersen uzaktan saldırabilirsin hemde ejderha gücün aktif çalışır. Anladığım kadarıyla önceki kutsal yeteneğini yeni kutsal yetenek üstünde kullanamazsın ama ejderha gücünde kullanabileceğin için güçlü olacaktır.
- Güzel fikir ama benim zaten benzer bir yeteneğim var isteseydim onu kullanırdım.
- Ben o yetenek güçsüz olduğu için kullanmıyorsun sanıyordum. Güç yumruğu vuruş gücünü fazla arttırmıyor,biri kere kullanıyorsun ve üstüne normal saldırı yerine geçmiyor. Sonuçta güçsüz bir yetenek. Benim sana söylediklerim bir kere aktif ettiğin zaman bir süre elinde duruyor ve normal saldırının üstüne hasar ekliyor. Ayrıca her zaman kutsal yetenekler normal yeteneklerden güçlüdür.
- Evet ne demek istediğini anladım. O zaman ben gidiyorum.
- Bir şey daha var. Eğer yeteri kadar büyü gücü kazanırsan o yüzüğe ihtiyacın kalmaz.
- Ne büyüymüş yapamadığı şey yok. Bilseydim baştan çalışırdım.
- Erken ayrılman kendi hatan. Sana bir sır vereyim. Gerçekten bir sır değil ama alt katta sadece normal yeteneklerin olduğu bir raf var. O raftaki yetenekleri çabalayarak kazanabilirsin. Kutsal yetenek olmalarına rağmen çok güçsüzdürler. Ama çabalayarak aldığın zaman kutsal yetenek olarak değil normal yetenek olarak elde edersin.
- Anladım saol orayada bakarım.
Kapıdan girdim ve hemen üst kata çıktım aramaya başladım. Nicolas'ta yan raftaki yeteneklere bakıyordu.
- Fatih hala 100 seviye olmadın mı?
- Olmadım neden sordun.
- Seviye 100 olunca sınıfında yeni yetenek açılıyor.
- Çok Cahilmişim gibi hissediyorum.
- Öyle hissetmen normal.
Kıskıs güldü. O sırada bende aradığımı buldum. Ateş yumruğu güçlü duruyor.
- Hiç uzaya çıktın mı?
- Hayır çıkmadım neden sordun?
- Insanların yaşamadığı dünyalardaki yaratıkları öldürerek en az 10 kat daha hızlı seviye atlarsın.
- Şunu yapmayı keser misin? Bak hala sana nazik davranıyorken.
Bir yetenek kitabını yere düşürdüm.
- Tamam sustum. Onu yerden almalısın yoksa Kapıdan çıkamıyorsun.
Yine kıskıs güldü.
- Offff
Kitabı aldım ve yerine koydum.
- Yere ne düşürdüğüne bile bakmıyorsun belli ki aradığını bulmuşsun.
- Evet buldum.
- Son birşey daha söyliyeceğim. Benim gücüm 917 bin biliyorsun buradan çıktıktan sonra emrime girersen sana bir uzay gemisi ve ordu veririm. Ne dersin çok iyi değil mi ?
- Benim gücümü duymadın sence ben güçsüz müyüm?
- Taş çatlasa 200 bin gücün var.
- Gücüm 39 milyon şimdi biraz daha konuşursan seni tokatlarım.
- Hahahahah Milyon birde hahahaha şaka yapma hahahah.
- Seninle uğraşamam.
Dedim ve alt kata indim. Dekyus'un Dediği rafı aradım ve buldum. Yetenekler çok kötü bakmak gelmiyor içimden ama Dekyus önerdiği için içinde en azından bir tane güzel yetenek olmalı. Nicolas bağırdı.
- Ne oldu 39 milyonluk adam çöp yeteneklere bakar mı oldun? Hahahahaha
Bu adam niye bana taktı ya gidip iki tane vurucam şimdi sabır sabır sabır.
Cevap vermeden devam ettim. Dekyus bana oyun oynadıysan kafana vuracağım derken birtane ise yarar yetenek buldum. Pasif büyü gücü kazanımı 10 saatte 1 büyü gücü kazandırıyordu. Bu yeteneği almak için 10 saat büyülü suda banyo yapmam lazımmış. Kolay iş ya işte bu kadar. Öğrendiğime göre çıksam iyi olacak. Nicolas benim çıkmamı beklemiş. Arkamdan kapıya geldi.
- Ne oldu çöp yetenekler seni kesmedi mi 39 milyonluk adam.
- Bak bu sana uyarım. Susmazsan seni yere gömerim.
- Hahahah Tamam sustum çok korkunçsun 39 milyonluk adam.
Bu ne böyle niye beni sinirlendirmeye çalışıyor. Kesin bir hile var bu işte. Oltaya gelmemem lazım. Sabır sabır.
Kapıdan geçtim yeteneğin sayfasını Dekyus'a uzattım.
- Tamam şimdi oturun sıralamalarınızı görmeye gidecegiz.
- Ne sıralaması.
- Bunuda mı bilmiyorsun! Bilsen şaşardım zaten.
Nicolas gülerek konuşmaya başladı. Esmeralda ve Wiktorda gülüyordu.
- 3 kategoride sıralamanıza göre size hediye verilecek bunlar seviye, güç puanı ve görev puanı hepsinde ilk bin hediye alacak. Hadi gidelim dedi ve parmağını şıklattı. Geldiğimiz yerde yine her tarafta masalar ve insanlar vardı. Bu sefer taht yerine 3 dev sütun duruyordu. Sonra Dekyus konuştu.
- Sıralamanızı kimseye söylemek zorunda değilsiniz sadece siz görüyorsunuz. Hediyelerinizi görev hediyelerini alır gibi alacaksınız.
Seviye olarak 245562.'yim birinci sıradaki 834 seviye olmuş. Bu ne hız ya. Görev puanında 350 binlerdeyim 6 sene görev gelmedi gelseydi hepsini yapardım. Birinci 12 bin görev tamamlamış. Güç puanında birinciyim normal olarak. Her gün antrenman yapmam boşuna değil heheh. Ikinci olan bile bana yaklaşamamış. 8 milyon güç puanında kalmış. Tam sevinirken. Nicolas yine sevincinin içine etti.
- 39 milyonluk adam güç puanında kaçıncı oldun ben 78.yim bu bile benim bir efsane olduğumu kanıtlıyor.
Bunu duyan Wiktor konuştu.
- Bende 7.yim kim daha çok efsane ha
- Ben 300lerdeyim ya çok kötü ama seviye olarak 15.yim buda iyi birşey.
- Tamam zaman kalmadı seneye konuşursunuz. Bundan sonra her sene buraya geleceksiniz. Seneye kritik savaş noktalarına gönderilecek ve rütbeler kazanacaksınız.
Nicolas öne atıldı
- Herşeye tamam ama Fatih sıralamasını söylemedi.
O sırada havada kararmaya başladı.
- Zaman geldi seneye görüşürüz.
Dedi Dekyus
Hava kararmaya başladı ve nicolas birşey dedi ama anlamadım. Kendimi şamanın çizdiği büyünün içinde buldum.

Kıyametin DengesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin