1- "Ev'e istila"

19 1 0
                                    

Sonunda okullar kapandı  peh -_- antalyadaki yazlığımızın yollarını tutuyoruz  yine  best karşim aleynayla  uçakta uçma qeyyf 8| faceye girdim bu ne lan bu bildirimler ne ?  kesin oyun isteğidir amk-_- tam 99+ bildirim vardı laan o.O  ben bunları düşünürken  kopmuşum.. o anda kodumun  aleynası kafama şaplak attı.

+Aleyna nabıyon amk?

-kafana vuruyom kanka. kaç saattir sesleniyom malmısın? yoksa taklitmi yapıyon kanka  eheheh.

+taklit yapıyom kanka  neyse ne var?

- ne ne var la  inmemize yarım saat kaldı hala ne var diyon toplan  oğlum 

+oq

toplanmaya  başladık derken yarım saat çok çabuk geçti lam o.O Antalya'ya geldiğimizde   taksiye atlayıp eve  gitmeye başladık aslında araba var bizde ama  izmir'de kaldı bir kaç güne gelicek  o da yehuuu :Dd eve geldik  eşyaları yerleştirdik falan  filan  intermilan 8| eve tamamen yerleştik  nasıl olsa yazlığımızdı amk  neyse ne eşyaları yerleştirdikten sonra mal aleyna  hemen yattı uyudu saat öğlenin 3 buçuğu amk  buda  uyumaya gelmiş  ben  biraz faceye gireyim dedim laptop'u tam açacaktım ki kapı çaldı  kim gelir  ki bu saatte amk ?

kapıyı açtım   aha bizimkiler  vihuv çok sevindim hande , aslı ,dilara , selami , cem , deniz , doruk , ali vardı yani bu çocuklar bizim tayfa. biz bütün grup olarak izmirde oturuyoruz  yazları hep birlikte antalyaya geliyoruz bu sene birlikte gelmedik özledik birbirimizi kepçüklere bak ya  özlemişim ben bu malları daha sonra  ellerinde poşetler  vardı tek tek hepsine sarıldım özlemimi giderdim  poşete  baktğımda abur cubur  , bira vardı.

Elif(phen): bunlar  ne la ?

Hande: bu gece bizim gecemiz qmq kocaz  oyüzden aldık

Elif: haa anladım  vay kepçükler  vay özlemişim neyse ben şunları mutafağa bırakayım.

dedim ve  mutfağa doğru ilerledim abur cuburları yerleştirdikten sonra  yukarı çıktım  ve  öküz olan Aleyna 2 saattir aralıksız uyuduğu için kaldırdım  seslendim ama nafile  ama aklımda bir fikiir var la niye ampul yanmıyo olm!'!! wtfff?!! herneyse  biz  olaya geçelim.

Elif: aleynaaaa  sıçacam ağzına  kalk lan kalk biz buraya tatile geldik 2 saattir uyuyon mal uyumaya mı geldin bak  "Eve istila var"  kalk kimler geldi 

Aleyna: ne ? istilamı kim ne zaman nerde  nasıl 

Elif: bırak şimdi bunları hadi giyin de  aşağıya gel  kimler geldi görünce bayılıcaksın qmq 

Aleyna: tamam giyinip geliyom qmq 

Elif:bekliyoz

aradan yarım saat geçti ben çoktan aşağıya inmiştim herkes kendi halindeydi erkekler bi arada kızlar bi aradaydı aleyna geldi ve  herkese selam verdi sarıldılar falan  işte  sonra  akşam yemeği yiyecektik ama evde bişey kalmamış bu yüzden  pizza söyledik.

devamı gelecek :)9))))99

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaz AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin