פרק 5: השקט שלפני הסערה

128 13 1
                                    

סאם והאנה דיברו לאורך ההפסקה, וטיילר רק ישב והקשיב להם. היום היה קשה. המורים נתנו מלא שיעורים, והיה עומס מטורף.
הוא היה בדרכו לחדר, אבל נעצר בפתאומיות כששמע תלמידים מתלחששים. בדרך כלל הוא היה מתעלם מכך, אבל הפעם הזאת הייתה שונה.
"הילד הזה...חושב שהוא יותר מכולם..."
הלחשוש הספציפי הזה הרתיח אותו. זה נכון שטיילר ידע המון דברים, אבל הוא לא השתחצן.
"....תגיד את זה שוב.." טיילר הסתובב כלפי הנער שאמר זאת. קולו היה שקט אך מאיים.
"אמרתי שאתה חושב שאתה יותר מכולם" הנער גיחך.
טיילר לא ענה.
"אתה אילם או מה?!" נער אחר אמר ודחף את טיילר.
טיילר חייך. "...אתה לא יודע עם מי אתה מתעסק.." הוא אמר.
הנער השני הביט בו. לא היה נראה שהוא מאמין לטיילר כל כך.
בדיוק באותו רגע, סאם עבר במסדרון. כשראה את טיילר והנערים האחרים, הוא נעצר.
"מה אתה כבר יכול לעשות?!" הנער הראשון אמר בהתגרות.
טיילר לא חשב פעמיים. הוא נתן לנער השני אגרוף לפנים.
מפה לשם שני הבנים התחילו ללכת מכות.
סאם נאנח. "הי! מה קורה פה?!" הוא שאל והחזיק בטיילר מקדימה כדי שלא ימשיך להרביץ לנער השני.
"זה לא עניינך!" הנער הראשון אמר.
"למיטב ידיעתי לא דיברתי איתך!" סאם אמר בכעס.
טיילר הסיט את ראשו.
סאם גרר את טיילר לכיתה ריקה לפני שתתחיל עוד מריבה.
"אני יכול לשאול מה קרה ביניכם?" הוא שאל.
"...לא היית צריך להתערב...הייתי בשליטה.." טיילר מלמל.
"אתה בטוח? כי היה נראה שהוא עומד לכסח לך את הצורה" סאם גלגל את עיניו.
טיילר לא ענה. הוא שנא לבקש עזרה, והעובדה שמישהו עזר לו עצבנה אותו.
במקום זה, הוא דחף מעט את סאם כדי שיוכל לצאת מהכיתה. 'יכולתי להסתדר לבד...' טיילר חשב ונכנס לחדר של סאם ושלו. הוא נשכב על המיטה. 'המפף!' הוא רטן לעצמו.
סאם נכנס לחדר אחריו בלי לומר כלום. 'נהדר..עכשיו זה מביך כי הוא לא מדבר איתי ולהפך' הוא חשב בזמן שהתיישב לעשות את המטלות שלו.
כשהגיע הלילה, כל אחד מהם שכב במיטתו. הם לא דיברו אחד עם השני.
טיילר כעס על סאם על כך שעזר לו, ואילו סאם כעס על טיילר כי הוא לא קיבל את העזרה.
מה ששניהם לא ידעו, זה שבעצם, הסיפורים שלהם, קשורים באופן עקיף אחד לשני.

השקט של טיילר צ׳ייסWhere stories live. Discover now