3 "Artık Özgürüm Baba"

172 10 0
                                    


Genç kız bıçakta ki kanı yastığa sildi ve yatakta doğruldu. Sırıtarak eserine baktı. Bıçağı beline soktu ve şapkasını kapattı. Odanın kilitini açıp dışarıya çıktı. Dans eden kalabalığı yararak kendini bardan dışarı attı.

Gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı. Kafasını gökyüzüne çevirdi. Yavaş yavaş gözlerini açtı. Gözünden akan bir damla yaş ile gülümsedi. "Artık özgürüm baba." dedi ve gökyüze bakarak kahkaha attı. Genç kız gülmesini durduramıyordu. Her gülüşünde ise göz yaşları yavaş yavaş yanaklarından aşağı süzülüyordu.

...

Genç adam siyah arabasını barın önünde durdurdu. Daha sonra barın girişine odaklandı. Buradan çıktığı an kafasını uçuracaktı. Camı açıp elini çenesine yerleştirdi ve sabırsızlıkla bekledi.

Biraz daha bekledikten sonra barın girişinden bir kız çıktı. Siyah sweati ve uzun bacaklarını saran siyah dar pantalonu oldukça dikkat çekiciydi. Kız barın girişinin biraz ilerisinde durdu. 'Normal kızlardan farkı yoktur' diye düşündü genç adam. Kız kafasını yukarıya kaldırdı ve derin bir nefes aldı. İleri geri giden göğüs kafesinden belli oluyordu. Genç adam bütün dikkatini kıza verdi. Siyah şapkasının altında ki beyaz teni çok çekici duruyordu. Genç adam gözlerini kıstı. O ağlıyor muydu? Yoksa gülüyor muydu? İkiside...

Genç adam kızı çok tuhaf buldu. Ağlarken kahkaha atıyordu. Kız adımlarını barın arka sokağına yöneltti. Genç adam fazla takılmadı. Kız uzaklaştıktan sonra bakışlarını tekrar barın girişine çevirdi.

Genç adam hala öldüreceği adamı bekliyordu ama çıkmamıştı. Beklemeye devam edereken barın önüne iki tane polis arabası geldi. Adam beklemeye başladı. Daha sonra ambulans geldi. Genç adam iyice mereklanmıştı. Şöförüne bakmasını söyleyip bekledi.

Çok geçmeden genç adamın şöförü gelmişti. Genç adam merakla dinlemeye başaladı.

"Efendim, bir odada iki kişi ölü bulunmuş. Doktorların dediğine göre işkence edilerek öldürülmüş. Fakat bu işkence türü bizimkinden oldukça faklı efendim." dedi ve genç kızın öldürdüğü adamın fotoğrafını verdi.

Genç adam fotoğrafa baktı. Bu adam, öldüreceği adamdı. Birsi ondan önce davranmıştı. Daha sonra adamın cesedinin incelemeye başladı. Her yerinde derin kesikler vardı. Ayrıca cinsel organı kesilmişti. Genç adam acıdı.

Ama kolunda bir yazı vardı. Yoksa iki değerli harf mi demeliydi? Adamın kolunda büyük harfelere -KT-

yazıyordu.

Şöfürü, genç adama bir fotoğraf daha uzattı. Bu kadının fotoğrafıydı. Genç adam fotoğrafı incelemeye başladı. Kadının da her yerinde derin çizikler vardı. Genç adam bu cinayetin bıçakla yapılabileceğini düşündü. Daha sonra kolunda yine o iki harf. -KT-

Şöför genç adam bir video uzattı. Bu barın kamera kayıtlarındandı. Genç adam izlemeye başladı.

Bardaki odanın girişi ve çıkışı, bara giriş ve çıkışlarının videosuydu. Adam ve kadının ölüm saatlerinin aralığındaki video.

Genç adam videoyu izlerken bir şey dikkatini çekmişti. Her videoda o kızı görünüyordu. Barın odasında ki kapının önünde beklemeye başlaması ve içeri girmesi. Ardında hızlıca odadan çıkması.

Hiçbir videoda yüzü görünmüyordu fakat siyah şapkasından ve uzun bacaklarından o kız olduğunu anlamıştı. Çünkü genç kızın bütün hatlarını genç adam aklına kazımıştı. Genç adam şöförüne videoda ki kızı gösterdi ve bulmasını istedi.

Genç adam emindi, iki kişiyi o kız öldürmüştü. Ama dıştan o kadar masum görünüyordu ki...

Genç adam kızla tanışmak için sabırsızlanıyordu.



❃Huzur KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin