5 "Bara Hazırlık"

138 8 1
                                    


Genç kız gözlerini açtı. Yavaşça yatağından kalktı. Artık rahat bir uyu çekiyordu fakat huzurlu değildi. Nedenini ise bilmiyordu. Ayaklarını sürterek banyoya ilerledi. Aynadan kendisine baktı. Uykusu düzene girdiği için artık gözlerinin altı mor değildi ve siyah gözlerinin etrafında kızarıklar yoktu. Genç kız aynadan kendisinde gülümsedi. Artık eskisi gibi görünüyordu fakat ruhu aynı değildi.

Genç kız düşündü. Bugün birşeyler yapmak istiyordu. O artık reşitti. On sekiz yaşına girmişti. 'Dün'

Kendisini ödüllendirmek istedi. Dün o adamı öldürdükten sonra ceplerine bakmıştı. Yüklü miktarda para vardı. Genç kız parayı, yanına almıştı. Odasına ilerleyip parayı yastığının altından aldı ve saymaya başladı.

Dört bin beşyüz lira vardı. Sanırım bara gidecekti. Orada içip kafa dağıtacaktı. Üzerine giyecek birşeyler baktı. Dolabından fileli siyah bir kilotlu çorabını aldı. Altına giymek için dizlerinin bir karış üzerinde olan siyah bir şort çıkardı. Üzerine ise siyah belinde olan sweatini çıkardı. Çıkardığı kıyafetleri giyip aynanın karşısına geçti. Siyah uzun saçları göz kamaştırıyordu. Beyaz tenini tamamlayan siyah gözleri. Peki ya kıza badgirl havası veren o suratında ki izler? Yanağından çenesine kadar uzanan uzun bir bıçak izi. Dudağının hemen yanında olan iz. Genç kızı havalı gösterse de, o böyle düşünmüyordu.

Uzun siyah saçlarını tarayıp serbest bıraktı. Gözünün içine siyah kalemini sürdü. Fazla uzun olmayacak şekilde eyeliner çekti. Son olarak ise, şekilli dudaklarına bordo rujunu sürdü. Siyah saçlarını sweatinin içine verdi ve şapkasını kapattı. Yüzüne kadar çekti. Dolabının yanında ki siyah zincirli botlarını ayağına geçirdi. Masanın üzerinde ki bıçağı alıp şortunun arkasına sıkıştırdı.

Parayı ön cebine atıp evden çıkmaya hazırlandı.

...

Genç adam yeni bir kaçırılma operasyonu için kızın evinin önünde bekliyordu. Genç adam kızın evinin kapısında hareketlilik görünce bütün dikkatini oraya verdi. Genç kız hazırlanmış bir şekilde dışarı çıktı.

Uzaktan beyaz teninde ki bordo ruju fark ediliyordu. Genç adam gülümsedi. Şapkasını yüzüne kadar iyice çekip ellerini cebine sokarak yürümeye başladı. Genç adam ise şöförüne söyleyip kaçırılma işini iptal etti. Daha sonra araba ile takip etmeye başladı.

_____________________________

Lööö aylaynır nasıl yazılır öğrendim!!!

Eyeliner diye yazılıyormuş!!

Woah!!

:)


❃Huzur KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin