".....אתם מתכוונים להתעלם אחד מהשני עוד הרבה זמן?" האנה נזפה קלות בטיילר ובסאם שסירבו לדבר אחד עם השני. הם ישבו בחדר האוכל לארוחת בוקר. אותו חדר גם שימש בתור קפיטריה בהפסקות.
"אני אדבר איתו כשהוא יפסיק להיות כזה עקשן" סאם אמר, והביט בטיילר באופן לא דיסקרטי בכלל.
האנה נאנחה. היא חשבה שסוף סוף מצאה חברים, אבל המטומטמים שישבו איתה החליטו להתנהג כמו ילדים בני שלוש.
טיילר לא אמר כלום. הוא לא ממש התלהב מהעובדה שסאם יושב עם האנה ואיתו באותו שולחן.
"...אם היית נותן לי לטפל בנער ההוא, אז אולי לא היינו מגיעים למצב של התעלמות..." הוא מלמל.
סאם השתגע מזה! הוא שנא את העובדה שטיילר בקושי אומר משהו, ואם הוא מדבר, אז זה כדי להתעצבן על סאם.
"שניכם כל כך ילדותיים! אני באמת לא מבינה מה הבעיה בלהתנצל אחד בפני השני?!" האנה אמרה בכעס. היא לא רצתה לפתוח את הבוקר שלה בצורה כזאת.
סאם הסיט את מבטו מטיילר. הנער הבלונדיני הזה הצליח לעלות לו על העצבים.
"המפף!" האנה רטנה וקמה מהשולחן. היא לא רצתה להתעסק במריבה המטופשת בין שניהם.
אחרי ארוחת הבוקר, שבה סאם וטיילר התעלמו אחד מהשני, היה שיעור.
היה נראה שלאף אחד מהתלמידים לא היה חשק ללמוד, אבל המורה לא שם לב לכך.
מבחינת טיילר זה היה בסדר גמור, כי בצורה הזאתי הוא יוכל ללמוד כמו שצריך.
"...סאם? אתה יכול לענות על השאלה?" המורה שאל.
סאם, שהיה עסוק בציור במחברת מאשר בשיעור עצמו, הרים את ראשו. "אה...איזו שאלה?" הוא שאל.
המורה נאנח. "טיילר?"
טיילר אמר את התשובה די בשקט, אז אף אחד לא הצליח להבין מה הוא מנסה להגיד.
"תחזור בבקשה על מה שאמרת" המורה ביקש.
טיילר נאנח ואמר את התשובה שוב, הפעם חזק יותר.
היום עבר די מהר, והיה עומס מטורף.
אם מישהו היה אומר לסאם ולטיילר שמשהו עומד להשתבש, רוב הסיכויים שהם היו צוחקים. לדבר הבא שקרה, הם בהחלט לא ציפו.
כל זה קרה אחר הצהריים. סאם, האנה וטיילר ישבו בחוץ.
"...............למה הוא פה?" שאל טיילר בקול שקט.
סאם גלגל את עיניו. לא הייתה לו סבלנות להתווכח.
האנה הביטה בשניהם. מי היה מאמין שהיא תסתובב דווקא איתם.
היא שמעה הלחששויות מסביבה, אבל לא היה לה אכפת. העובדה שישבה עם הנער שלא מדבר גרמה לה להיות אפילו "פחות פופולארית" ממה שהייתה לפני. בגלל המראה החיצוני שלה, לא היו להאנה הרבה חברים וחברות.
"...היא..."
"אם היא חשבה שיהיה לה סיכוי טוב פה, אז עכשיו הסיכוי הזה נהרס..."
"...שני מוזרים"
האנה קפצה למשמע המשפט השלישי. אחד הדברים שהכעיסו אותה היה להגיד שהיא מוזרה או שחבריה מוזרים.
סאם וטיילר הביטו בה לרגע.
"תחזרו על מה שאמרתם" היא התקרבה לקבוצת הבנות שדיברה ביניהן. האנה דיברה בקול שלו, מה שלא תאם בכלל לסיטואציה.
"אמרנו שאין לך סיכוי פה. במיוחד לא כשאת מסתובבת איתו" אחת הנערות אמרה.
".....זכותי להסתובב עם מי שבא לי. ואני חושבת שהחברה שאני מסתובבת איתה הרבה יותר טובה מהחברה שבה אתן מסתובבות" האנה אמרה באותו טון דיבור.
"למה בכלל הגעת לפה האנה? מחוננת את לא" נערה אחרת אמרה בלעג.
"היא יותר חכמה משלושתכן ביחד" סאם נעמד.
"ואתה אל תתערב" האנה אמרה בקרירות.
"...את כנראה באמת במצוקה אם את פה" אמרה הנערה השלישית.
"אולי, אבל לי לפחות יש אומץ להודות שאני במצוקה" האנה אמרה.
"את תהיי הילדה המנודה עוד פעם, כמו בבית ספר הקודם. הילדה המוזרה והפריקית" צחקה הנערה הראשונה.
האנה באותו רגע לא ראתה בעיניים. היא נתנה לאותה נערה סטירת לחי מצלצלת.
"את לא תקראי לי פריקית" האנה אמרה בקול מאיים.
"את נתת לי הרגע סטירה! האנה את פסיכית!" הנערה צרחה.
"...את התגרת בה ראשונה" טיילר אמר. זה הפתיע אותו קצת.
שלושת הנערות הביטו בו בהלם.
האנה חייכה מעט. "תתגרי בי שוב, ואת תחטפי. זאת רק הייתה אזהרה" היא אמרה והתרחקה מהנערות.
"את...ילדה מסוכנת" סאם צחק.
"היא הייתה שווה סטירה" האנה גיכחה.
"...מה תעשי אם היא תדווח עלייך?" טיילר שאל.
"כלום. שתדווח. מה אכפת לי? לימדתי אותה לקח" האנה משכה בכתיפיה.
שלושתם חזרו לחדריהם.
טיילר פתח את המחשב הנייד שהביא והמשיך לכתוב את הבלוג שלו. לא היה לו כוח לשבת להכין שיעורים באותו רגע.
ארגגגג! תקוע עם מישהו מעצבן בחדר!!!
הלפ! לא בטוח שאצליח לשרוד את שנת
הלימודים הזאת!!!!!!!!!סאם השתגע מצלילי המקלדת, אבל הוא נשך את שפתיו בשביל לא לדבר עם טיילר.
לא עבר הרבה זמן, ונשמעה דפיקה על הדלת.
טיילר נאנח ופתח אותה.
"נחשו מי קיבלה ריתוק?" האנה נכנסה לחדר. על פניה היה חיוך רחב.
"קיבלת ריתוק על זה שהכית תלמידה?" סאם שאל.
"גם, אבל לא רק. גם שלושתן קיבלו ריתוק על בריונות" היא צחקקה.
"...ולמה בדיוק את שמחה מזה?" טיילר שאל.
"כי הראתי לנערה ההיא מה זה להתעסק איתי" האנה גיכחה.
"אממ...בנוגע למה שאמרת קודם...לא הבנתי למה התכוונת בזה שקיבלת ריתוק...כי הדגשת שזה שהכית את התלמידה זאת לא הסיבה היחידה שהסתבכת" סאם אמר.
"אה...אמרתי למנהל שהנערה הייתה שווה סטירה...אז זה למה קיבלתי ריתוק ליומיים" האנה משכה בכתפיה.
"את נראית די בסדר לגבי העונש הזה..." סאם נאנח.
"זה עונש ראשון. חוץ מזה, אני אהרוג אותה בריתוק עצמו" האנה צחקה.
"האנה, לא" סאם אמר
"...האנה, כן" טיילר אמר, ובעיניו היה ניצוץ של התלהבות.
"אל תעודד אותה..." סאם כמעט צרח על טיילר.
"..חשבתי שאתה לא מדבר איתי" טיילר גיכח.
"חשבתי שאתה לא יכול לדבר" סאם החזיר לו.
"...אם תמשיכו לריב אני אתן לשניכם סטירה" האנה אמרה בכעס.
"בבקשה לא" סאם נסוג אחורה.
טיילר חייך מעט והקליד בטלפון אני רוצה לראות
אותך מנסההאנה גלגלה את עיניה. "אני יודעת שאתה יודע לדבר.... הטריק הזה לא יעבוד עליי טיילר"
".....אתה...מנסה למות בכוח?" סאם הרים גבה.
"...אולי" טיילר משך בכתיפיו.
"אל תיתן לו רעיונות!" האנה נזפה בסאם קלות.
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...