Genç kız şapkasını kafasına geçirdi ve ellerini cebine koyup evine yürümeye başladı. Hava yavaşça kararmaya başlamıştı bile. Adımlarını daha çok hızlandırdı.
...
Genç adam yine genç kız evin önünde beklemeye başladı. O akşam genç kız genç adamı farketmişti. Genç kız, genç adamın kokusunu beğenmişti. O akşam ki olay aklına gelince genç adam ister istemez gülümsüyordu. Kızın daha suratını bile görmemişti. Oysa sürekli kızın bordo renginde ki dudakları aklından çıkmıyordu.
Genç kız evden çıkınca genç adam yine onu takip etmeye başlamıştı. Kız bir süre daha yürüdükten sonra mezarlığa gelmişti. Genç adam onu merakla izlemeye başladı. Genç kız mezarlığa girdi ve üç tane mezar taşının önüne geçti. Toprakları sulayıp temzilemeye başladı. Daha sonra sondaki mezar taşının yanına oturdu ve konuşmaya başladı. Konuşmasını duyamıyordum. Sadece ağız hareketlerinden konuştuğunu, dudağının kenarından süzülen yaşlardan ağladığını anladım. Yüzü tam olarak görünmüyordu. Genç adam sadece genç kızın dudaklarını görüyordu.
Biraz daha oturduktan sonra genç kız oturduğu yerden kalkıp mezarlığın çıkışına doğru ilerledi. Genç adam ise arabayla onu takip etmeye devam etti.
Genç kız hızlı adımlarla yürürken arkadan bir ses duydu. "Pişt güzellik?!" diye bir erkek sesi.
Genç kız durmadan adımlarını hızlandırdı. Ayrıca yüzünü görmeden güzel olduğunu nereden biliyordu? "Sana diyorum, siyahlı!" diye bir ses daha duydu. Hadi ama! Bu devirde hala kızlara üzerindeki kıyafetin rengiyle mi hitap ediliyor? Saçmalık!
Genç kız olduğu yerde durdu ve iki gence döndü. "Ne var?" diye tatlış bir giriş yaptı. Olaya direk girmek istemedi genç kız. İlk önce alıştıracak daha sonra suratına çizecekti iki gencin.
"Bakıyoruzda seksi kızımız çok asi?" dedi uzun boylu olan. İğrenç!
Genç kız onlara göz devirip yoluna devam etti. Yürümeye devam ederken kolundan çekilmesiyle döndü ve kolunu tutan kişiye sıkı bir yumruk attı. Yumruğu yiyen genç ne olduğunu şaşırdı ve hızlıca yere yığıldı.
Uzun boylu olan kıza hızlıca yürüdü ve kıza vuracakken kız hızlıca geri çekildi. Ardından belinden ki bıçağı çıkardı ve uzun boylu adamın bacağına sapladı ve geri çıkardı. Uzun boylu adam acıyla bağırırken yere yığıldı. Yumruk attığı adam yerden kalkıp kızın üstüne yürüdü. Genç kız ondan da kurtulup elinde ki kanlı bıçağı adamın bacağına sapladı. Genç kız onların yanına ilerledi.
Yerde yatan iki gence yukarıdan sırttı. Yumruk atmaya çalışan adamın bacağından bıçağını çıkarttı genç kız.
Tam arkasını dönüp gidecekken şeytani sırıtmasıyla geri onlara döndü. Uzun boylu adamın yanına ilerledi.
Genç kız adamın kolunu tuttu ve sabit kalması için ayağına bastırdı. Genç kız uzun boylu adamın koluna bıçağı sert bir şekilde sürttü. Genç kız adamın koluna kendi iki harfini yapmıştı. -KT-
Aynı şekilde ona yumruk atmaya çalışan adamın koluna da uyguladı. Artık vücutlarında genç kıza ait iz kalacaktı.
Genç kız bıçağında ki kanı adamın tişörtüne sildi ve geri bıçağını sırtına, pantolunun arasına sıkıştırdı. Onlara son bir gülüş atıp, adımalarını geri evine doğru çevirdi. Bunu onlar istemişti.
...
Genç adam şaşkınca genç kızı izledi. Genç kız gözden kaybolunca, kıza sarkıntılık yapan iki gencin yanına ilerledi. Genç adam iki gencin koluna baktı. O iki harf vardı. -KT-
Genç adam gülümsedi. Bunu o yapıyordu. Genç adam, kızı deli gibi istiyordu. Onun bu halleri genç adamın çok hoşuna gidiyordu. Genç adam, artık piskopat kızını istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...