10 "Güzel Görünüyorsun"

127 8 0
                                    


Genç kız gözlerini yavaş yavaş açtı. Başı ağrıyordu ama bunu dert etmedi. Şuan daha önemli bir şey vardı. Genç kız kaçırılmıştı fakat neden, kim kaçırmıştı onu?

Gözlerini tam açınca gözlerini gezdirdi. Küçük bir odadaydı. Arkasında küçük tek kişilik yatak vardı. Yanında küçük bir gardırop ve komidin vardı. Kendisine baktı genç kız. Bir sandalyede bağlanmıştı. Fakat düğümler sıkı değildi. Biraz zorlasa açabilirdi. Hatta öyle yapmaya bile başladı. Ama bir şey vardı. Genç kız arkasında bıçağını hissetmiyordu. Kim almıştı bıçağını?!

Genç kızın hemen gözleri dolmuştu. Bıçağı annesinden kalan tek şeydi. Derin derin düşüncelere daldı genç kız. Şimdi annesine ne diyecekti?

Kapı açılınca genç kız hemen bakışlarını kapıdan giren kişiye çevirdi. İri yarı bir adam girmişti. Genç kız onu baştan aşağı alayla süzdü. Genç kızın bakışlarından rahatsız olan adam huzursuzca yerinde kıprandı.

"Neden kaçırdın beni?" diye sordu genç kız alayla. "Seni ben değil, patron kaçırdı." dedi adam titreyen sesiyle. Genç kız kaşlarını havaya kaldırdı "Patron?" diye sordu sesini incelterek. "Efendim, size sorulan sorulara cevap verin." dedi adam yere bakarak. Az çok tırsıyordu kızdan.

Genç kız alayla güldü. "Sor bakalım." dedi. Bu durum kız için eğlenceydi. "Patron, neden bu hale gelidiğinizi merak ediyor?" diye sordu. Genç kız sırıttı. "Neden gelip kendisi sormuyor?" dedi. "Üzgünüm efendim. Henüz tanışmanız uygun değil." dedi. Genç kız tekrar güldü. "E sende haklısın tabi, düğünden önce gelini görmek uğursuzluk getirir." dedi ve tekrar güldü. Adam onun bu piskopat hallerine daha fazla dayanamayıp hızlıca odadan çıktı. Genç kız ise arkadan seslendi "Hey, nereye gidiyorsun? Daha soru soracaktın bana?" diye.

Ve tekrar güldü.

...

Genç adam olanları duyunca gülmeden edemedi. Bu kız oldukça tuhaftı. Tanımadığı kişiler tarafından kaçırılıyor ama o değişik espiriler yapıyor. Genç adam ayağa kalktı. "Madem tanışmak istiyormuş, tanışalım." dedi ve odasından dışarı çıktı. Kızın odasına ilerleyip kapıyı açıp içeri girdi. Kız bakışlarını hemen genç adama çevirdi. "Ne o? Sende mi bana sorular soracaksın?" diye sordu bıkkın sesiyle. Genç adam sırıttı.

"Beni istemişsin diye duydum." dedi sırıtmasına devam ederek. Genç kız anında gözlerini genç adama dikti.

"Demek şu meşhur patron sensin." dedi alayla. Genç adam sandalye alıp genç kızın karşısına oturdu.

"Evet benim. Ve sana kendi sorularımı kendim sormaya geldim." dedi genç adam erkeksi oturuşunu sergileyerek.

"Dinliyorum, patron." dedi genç kız. Genç adam kıza biraz daha yaklaştı.

"Yüzüne ne oldu?" diye sordu genç adam ciddiyetle. Kız da ciddileşti.

"Bunu öğrenmek için mi kaçırdın beni?" diye sordu. Genç kız bu adamın karşısında rahat olamıyordu.

"Sadece bunu öğrenmek için değil." dedi ve cebindeki fotoğrafı genç kıza gösterdi.

Fotoğrafta o gece barda öldürdüğü adam ve kadın vardı. Genç kız fotoğraflarını görünce sırıttı.

"Bunu sen yaptın değil mi?" diye sordu genç adam. Genç kız bakışlarını fotoğraftan çekip adama dikti.

Genç kıza göre, adam çok yakınındaydı. Genç adamın yeşil gözlerine dik dik bakmaya başladı.

Bu bakışmadan etkilenen genç adam hızlıca uzaklaştı kızdan. Genç adam uzaklaşınca, kıza da kendisine geldi. "Sadece bana yaptığının iki katını yaptım. Az bile." dedi genç kız yere bakarak. Bu bakışmadan genç kızda etkilenmişti. Kalbi hiç olmamış gibi atmaya başlamıştı. Hızlı...

"Yüzünü bu hale o adam mı getirdi?" diye sordu. Genç kız usulca başını salladı. Ardından sırıttı "Korkunç görünüyorum değil mi?" diye sordu. Daha sonra genç kızın dolmuş gözleri, genç adam yeşil gözleri ile kesişti. Bir süre bakıştılar. "Güzel görünüyorsun." dedi ve odadan hızlıca çıktı genç adam.

Genç kız gülümsedi. Birisi onu güzel buluyordu. Birisi...



❃Huzur KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin