11 "Yeşil Gözler"

122 8 0
                                    


Genç kız bir gündür sandalyede bağlı olarak duruyordu. İtiraz etmesede beli ağrımıştı ve uykusu gelmişti.

Kapı açılınca içeri bir adam ve elinde ki tepsi ile girmişti. Genç kız gözlerini açıp adama baktı.

Adam yemeği masaya bırakıp odadan çıkacakken "Bir dakkika! Ellerim bağlıyken nasıl yememi düşünüyorsun?" diye sordu. Adam arkasını dönmeden "Patron gelecek." dedi ve odadan çıktı.

Patron...

Genç kıza güzel diyen.

Genç kızın bir bakışından etkilenen, patron.

Genç kız kafasını geriye attı. Çok yorgundu ve uyumak istiyordu. Kapı açılınca onun geldiğini anladı. Kafasını kaldırmadı. Kapı kapanınca genç kız "Beni artık çözsene. Uyumak istiyorum." dedi. Genç adam kızın yanına ilerledi. Genç kız yakınlarında hareketlilik hissedince kalbi hızlı atmaya başladı. Aslında gözlerini kapatmasının da bir nedeni buydu. Yeşil gözlü patrondan etkilenmemek...

Genç adam kızın arkasına geçti. Bileğini açmak için ellerini ellerine değdirdi. O sırada ikisininde kalbi deli gibi atmaya başladı. Genç kız kapalı gözleri ile yutkundu. Genç adam kızın ellerini çözüp, belinde ki ipi çözmeye başladı. Belinde ki ipi çözünce de yer değiştirerek genç kızın önüne geçti. Ayaklarını çözmek için eğildi. Genç adam eğilince genç kız derin bir nefes aldı. Bu koku...

Gözlerini hızlıca açtı. Genç adam saçlarını gördü. Genç kız emin olmak için biraz daha yaklaştı genç adama.

Gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı. Bu o'ydu. Bardan çıktıktan sonra genç kızı takip eden adamdı.

Genç kız gözlerini açtı. O sırada genç adamın yeşilleri ile karşılaştı. İkisi çok yakındı. Neredeyse burunları değecekti. Genç adamın gözleri genç kızın dudaklarına kaydı. O sırada genç kızda, adamın dudaklarına baktı. Harika görünüyordu...

İki genç birbirinin dudakları ile bakışırken kapı çaldı. Aynı anda geri çekildiler. Genç adam doğrulunca "Gir." dedi. Kapı açılınca içeri iri yarı olan adam girdi. Genç kız kendi ayağını çözmeye devam edereken adama baktı. 



❃Huzur KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin