15 "İhtiyaç Duyulan Sarılma"

117 6 0
                                    


Genç kız, adama şaşkınca bakıyordu. Ne demesi gerektiğini bilmiyordu.

Genç adam gözlerini açıp kıza çevirdi. Burada kalmasını o kadar çok istiyordu ki. Ona bakarken gözleri parlıyorudu.

"Ben bilemiyorum." dedi genç kız. Karasız kalmıştı. Genç kız artık huzurlu bir şekilde uyumak istiyordu fakat bu yanlıştı. "Ben seni daha tanımıyorum bile." dedi omuz silkerek. Genç adam tekrar gülümsedi.

Genç kıza elini uzattı. "Sam Watson. Watson Holding'in tek varisi." dedi. Genç kız gülümsedi.

Daha sonra, genç adamın uzattığı eli sıktı. "Kate. Sadece Kate." dedi omuz silkerek. İki genç birbirine bakarak gülümsedi. "Başka bir sorun var mı?" diye sordu genç adam. Genç kız düşündü.

"Sevgilin var mı? Yani sonuçta benimle uyuyacaksın. Eğer varsa sorun edebilir." diye sordu tedirgince.

Genç adam gülümsedi. Önüne döndü ve gözlerini kapattı. "Yok." dedi. Genç kız gözlerinin kapalığının yararlanıp sırıttı. Genç kız sırıtırken genç adam tek gözünü açtı. "Çok mutlu oldun bakıyorum da." dedi.

Kız hemen dudağını düz bir hale getirdi. "Şey, benim kıyafetim yok. Evime gitmem lazım." dedi.

Genç adam uzandığı yerden doğruldu. "Hazırlan o zaman. Evine götüreyim seni. Oradan da kendi evime geçeriz." dedi. Genç kız göz yaşlarını silip ayağa kalktı. "Gidelim o zaman." dedi. Genç adam ayağa kalkmak için genç kıza elini uzattı.

Genç kız iki eliyle genç adamın elini tuttu. Kaldırmaya çalıştı. Genç kız zorlayınca yaralı eli acıdı ve acıyla inledi. Genç adam hızlıca ayağa kalktı. Kızın eline baktı. Yarası kanıyordu. "İlk önce eline pansuman yapalım o zaman." dedi ve elinden tutup yatağa oturttu.

...

Kızın eline pansumanı yaptıktan sonra sardı. Daha sonra evden çıkmak için adımalarını çıkışa yönelttiler. Kız hemen olduğu yerde durdu. Durduğunu farkeden genç adam ona döndü. "Noldu?" diye sordu

"Bıçağım, nerde?" diye sordu. Genç adam huzursuz olmaya başladı. "Merak etme, sana zarar vermem." dedi genç kız göz devirerek. Genç adam, adamlarına bıçağını getirmesini söyledi.

Genç kıza bıçağı verildi. Sonunda bıçağına kavuşmuştu. Genç kız gülümseyerek baktı bıçağına. "Neden bu kadar çok seviyorsun?" diye sordu. "Annemin hediyesi." dedi genç kız. Daha sonra bıçağını ait olduğu yere soktu. Sırtına.

"Hadi gidelim." dedi ve evin çıkışına ilerlediler.

...

Genç kız eve girip eşyalarını toplamıştı. Daha sonra evine son bir bakış atıp arabaya binmişti.

Genç adamla birlikte, asıl eve gelmişlerdi. "Burası da senin evin mi?" diye sordu genç kız. Genç adam kafa salladı. "Peki ben nerde kalacağım?" diye sordu.

Genç adam sırıttı. "Benim yanımda." dedi. Genç kız tek kaşını kaldırdı. "Odan nerde?" diye sordu. Genç adam parmağı ile gösterdiği yere doğru ilerledi. Kapıyı açıp içeri girdi. Dolabın yanına valizini bıraktı.

Odaya göz attı. Siyah renkler ağırlıklıydı. Yatak büyüktü. Siyah yorgan ve siyah yastıkları vardı. Hoş görünüyordu. Siyah dolabı tek kişi için oldukça büyüktü. Yatağının yanında geniş komidinler vardı.

Kapı açılma sesi duyunca, genç kız bakışlarını kapıya çevirdi. Genç adam genç kızı baktı. Genç kız tekrar bakışlarını odaya çevirdi. "Odan güzelmiş." dedi genç kız. Genç adam gülümsedi. "Artık odamız." dedi.

Genç kız başını eğerek gülümsedi. Harbiden ya! Artık birlikte uyuyacaklardı. Genç kız aradığı huzuru bulmuştu. O da istiyordu huzurlu uyumayı.

Genç kız odaya bakarken beline sarılan ellerle kaskatı kesildi. Gözlerini kocaman açtı. Genç adam yüzünü genç kızın boynuna gömdü. Derin bir nefes aldı. Genç kız o sırada gözlerini kapattı. "Anlamıyorum, Kate." dedi genç adam boğuk çıkan sesiyle. Genç kız kaşlarını çattı. "Neyi?" diye sordu.

"Kokun beni huzura kavuşturuyor, Kate. Ama neden?" dedi genç adam. Belindeki ellerini sıkılaştırdı.

Genç kız yüzünü genç adam döndü. Yeşil gözlerine baktıktan sonra kollarını boynuna doladı genç adamın.

Birbirlerine sıkıca sarılan iki genç birbirlerinin kokusunu da içlerine çekiyordu. Odanın kapısı çalınca iki genç ayrıldı. "Gir." dedi genç adam ensesini kaşıyarak.

İçeri iri yarı olan adam girdi. "Toplantı için sizi bekliyorlar, efendim." dedi ve dışarıya çıktı. Genç adam kıza döndü. "Akşam erken gelirim. Birbirimize anlatmamız gereken şeyler var." dedi genç adam.

Genç kız usulca başını salladı. Genç adam tedirgince kıza uzandı ve tekrar sıkıca sarıldı. "Bu sarılmaya çok ihtiyacım var." dedi genç adam. Genç kız sıkıca kollarını genç adamın boynuna doladı. "Benimde." dedi utangaç tavrıyla.

Birbirleriden yavaşça ayrıldılar. "Görüşürüz." dedi genç kız. Genç adam gülümsedi. "İstediğin yere gidebilirsin fakat akşam evde olma şartıyla." dedi genç adam. Kız gülümseyerek kafa salladı.

Genç adam odadan çıktı. Genç kızda sıcak bir duş alıp yatağa yattı ve uyudu.



❃Huzur KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin