Genç kız gözlerini yavaş yavaş açtı. Genç adama arkasını dönerek komidinin üzerinden telefonuna uzandı.
Ekranı açıp saate baktı. Saat öğlene geliyordu, ayrıca bugün günlerden pazardı. Yani Sam işe gitmeyecekti.
Pazar olduğuna göre uyumaya devam edebilirdi. Telefonu geri masanın üzerine koydu ve Sam'a döndü.
Kollarını beline doladı ve gözlerini kapattı. Derin bir nefes aldı. Genç adam, Kate'in dediğinden beri parfüm sıkmıyordu.
"Saat kaç, Kate?" diye sordu genç adam uykulu sesiyle. "Öğlene geliyor." dedi genç kız boğuk çıkan sesiyle.
"Geç kalmışım." dedi genç adam. Ama endişeli değildi. Sakin bir şekilde söylemişti.
"Bugün pazar, Sam." dedi genç kız. Genç adam anladığını belli eden sesler çıkardı.
"O zaman akşama kadar uyuyabiliriz." dedi ve kollarını sıkılaştırdı genç adam. "Hıhı." dedi genç kız.
...
Bir süre daha uyuyan iki genç, yatakta yavaş yavaş kıpranmaya başlamışlardı. "Sam, ben acıktım." dedi genç kız. "Bende." dedi genç adam. Hala uykuluydu. "Hadi kalk." dedi genç kız. Fakat kendisi hala yatıyordu.
"İlk sen kalk." dedi genç adam. İkise de kalkmak isityordu fakat çok yorgunlardı. Genç kız oflayarak kalktı yataktan. Ayaklarını sürterek banyoya girdi. Yavaşça üstünü çıkardı. Sıcak bir duş alırsa kendisine gelirdi.
Duştan çıkan genç kız iç çamaşırlarını giymeye başladı. Ardından bornozu ile birlikte odaya girdi. Dolabın yanında ki valizini aldı. İçinden fazla kısa olmayan bir şort çıkardı, üstüne ise uzun bir beyaz sweat çıkardı.
Normalde beyaz giymezdi ama bugün onun için önemliydi. Çünkü genç kız bugün çok mutluydu.
Aldıklarıyla birlikte tekrar banyoya girdi ve üstünü giydi. Aynada kendisine baktı ve gülümsedi. Beyaz ona çok yakışmıştı. Saçını tarayıp biraz kuruladı ama hala ıslaktı. Uzun saçları sırtına kadar geliyordu, ıslak olduğu zaman beline kadar uzanıyordu.
Saçlarını dağıtarak banyodan çıktı. Sam'e baktığında hala uyuyordu. Ona göz devirip çekmeceye ilerledi. Orada dün yerleştirdiği, bilekte olan siyah çoraplarından aldı. Yatağa oturdu ve çorabını giymeye başladı.
Arından birisi onu omzunda tutarak yatağa yatırdı. Genç adam adam ona yukarıdan dik dik bakmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...