-SAM-
Kate mutfakta mısır patlatırken bende film seçiyordum. Aklımda birkaç şey var ama, ona da sormak istiyorum.
Mutfağa ilerledim. "Kate, hangisini izle-" derken sustum. Kate gözünü tutuyordu ve eliyle yelpaze yapıyordu.
Hızlıca yanına gittim. "Noldu?" diye sordum. Tek gözünü açamıyordu. "Yağ sıçradı. Ah, çok acıyor!" dedi.
Elini çekmeye çalıştım. "Dur! Sam acıyor." dedi tekrardan. "Tamam çek elini bakayım." dedim.
Elini yavaşça gözünden çekti ama hala gözü kapalıydı. "Aç gözünü, Kate." dedim. Tek gözü kapalıyken diğer gözü dolmuştu. Bana dik dik bakmaya başladı. "Kate, açsana gözünü." dedim. Sinirlenmeye başlamıştım.
Ardından gülmeye başladı. Elimi elinden çektim. Tek gözü kapalıyken gülüyordu. Bu nasıl bir yetenek?
"Neden gülüyorsun?" diye sordum. Bana baktı ve gülmeye devam etti. "Yüzünün halini görmeliydin." dedi ve tekrar gülmeye devam etti. Ona kaşlarımı çatarak baktım. "Ne yani şaka mı yaptın?" diye sordum.
Gülerek "Evet." dedi. Göz devirdim. "Yani gözüne yağ falan sıçramadı?" diye sordum. Anında gülen yüzü ciddileşti. "Yok. Gözüme yağ sıçradı ama acımyor." dedi. Gözlerimi kocaman açtım. "Sen iyi misin?! Gözüne yağ sıçramış ve sen acımıyor diyorsun?!" diye bağırdım. Bana şaşkınca baktı. "Ne yani acıyor diye yalan mı söyleseydim?" dedi. Ellerimi saçlarıma geçirdim. "Şaka yapmasını biliyorsun ama!" dedim bağırarak.
Kendini bir adım geriye çekti. "Özür dilerim. Sadece şakaydı." dedi ve musluğu açtı. Yanına ilerleyip musluğu kapattım. "Bana dön, gözüne bakayım." dedim. Musluğa tekrar elini uzattı. Elini tutum. "Bana bak dedim."
Hızlıca elini çekti. "İstemiyorum. Yüzmü yıkıyacağım, geçer." dedi. Elini tekrar musluğu uzatınca tekrar tuttum. Elini hızlıca çekip beni omuzlarımdan ittirdi. "Uzak dur benden!" diye bağırdı ve mutfağın çıkışına ilerledi.
Kolundan tuttum. "Kate!" diye bağırdım. Yerinde sıçradı. Hadi ama niye sürekli bağırıyorum?
"Bırak beni, Sam." dedi ağlamaklı sesiyle. Harika! Sevgililiğimizin ilk gününde kavga ediyoruz!
"Bana bak." dedim sakin sesimle. O yine bana bakmamayı seçti. "Kate, bana bak dedim!"
Bana baktı. Gerçekten gözüne yağ sıçramıştı. Kıpkırmızı olmuştu. "Kate gözün..." diyerek elimi ona uzattım ama o geri çekildi. Omzundan tutup kendime çektim. "Rahat dur!" dedim ve gözüne baktım.
"Yüzünü yıka." diye emir verdim ve önünden çekildim. Bana ters bir bakış atıp lavaboya ilerledi.
Yüzünü birkaç kez su çarpıp havluyla sildi. Yanına ilerledim. Beni fark edince geri çekildi. "Rahat bırak beni." dedi ve mutfaktan çıktı. Elimle yüzümü sıvazladım. Biraz fazla abarttım sanırım. Alt üstü şaka yapmıştı. Ama ben onun için çok endişelenmiştim. Oflayıp dışarı çıktım. Temiz havayı içime çektim.
Ama ben temiz havayı değil, onun kokusunu istiyordum. Bana huzur veren kokusunu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...