Genç kız gözlerini, genç adamın bağırmasıyla açtı. Gözlerini açtığında ise genç adam telefonda sinirli bir şekilde konuşuyordu. Genç kız yatakta doğruldu ve genç adamı dinlemeye başladı.
"Kim, söyledi size?!"
"..."
"Ne yani sen ona mı inanıyorsun?!" diye bağırdı.
"..."
"Baba! Onun hakkında düzgün konuş! Gerçekten Sandra'ya inanıyor musun?"
"..."
"Pekala, geleceğiz!" dedi ve telefonu kapattı. Bana döndü. Hızlı adımlarla yanıma geldi ve yatağa oturdu.
"Güzelim, gitmemiz gerek." dedi. Genç kız kaşlarını çattı. "Nereye gideceğiz? Ayrıca sen babanla ne konuştun?" diye sordu kız. Merak etmişti.
"Sandra, senden babama bahsetmiş." dedi genç adam. Genç kız anında sinirlendi ve bakışlarını kaçırdı.
"Anlaşılan pek iyi bahsetmemiş." dedi genç kız. Genç adam onu onayladı.
"Sen hazırlan. Sadece birgün kalıp geri döneceğiz." dedi genç adam.
"Bugün piskolaga gidecektik?" diye sordu genç kız. Genç adam, kızın yüzünü avuçlarının içine aldı. "Biliyorum tatlım, köyden gelince gideceğiz. Söz." dedi genç adam. Genç kız kaşlarını çattı.
"Köy?" diye sordu. Genç adam gülümsedi. "Evet. Annem ve kız kardeşim köyde. Babam ise burada fakat bugün o da köye gitmiş. Yarın ise seninle tanışmak için köye bekliyorlar." dedi. Genç kız onu başıyla onayladı.
Genç adam yaklaşıp küçük bir busa kondurdu, genç kızın dudağına. Alınlarını dayayıp "Korkma, ben senin yanındayım." dedi güven veren sesiyle. Genç kız gülümsedi. Genç kız elini genç adamın ensesine yerleştirdi.
"Sam, eğer ailen beni istemezse?" diye sordu kız endişeyle.
"Ailem benim kararlarıma saygı duyacaktır, güzelim." dedi genç adam kızın yanağını okşayarak.
"Diyelim ki duymadı. Beni terk eder misin?" diye sordu genç kız. Sesi titriyordu. Genç kız en on isteyeceği şey bile bu değildir. Çünkü Sam'i çok seviyor. Ve bunun cevabını deli gibi merak ediyor. Fakat ailesini seçerse de saygı duyacaktır.
"Asla, Kate. Ben seni asla bırakmayacağım. Karşımda ailem bile olsa seni bırakmayacağım. Kendimi huzurumdan mahrum etmem, Kate." dedi genç adam.
Genç kız gülümsedi. Biliyordu, onlar birbirlerinin huzuruydu. Onlar birbirlerinin huzur kokularıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...