30 "Mutlu Yolculuk"

76 5 0
                                    


Genç kız sabah erkenden kalktı ve valizini hazırladı. İki valiz çok olurdu, zaten bir gün kalacaklardı. Bir tane valiz çıkardı ve içini açtı. Kendisinin be Sam'in birkaç parça iç çamaşırı koydu. Orası soğuk olurmuş, bu yüzden de kalın çoraplar koydu. Daha sonra gardırobu açtı ve göz attı. Kendisine eşofman takımı koydu. Aynısından Sam'e de koydu. Gündelik giymek için de siyah pantolon ve kazak. Sam'e ise siyah tişört ve siyah pantolon koydu. Belki üşür diye de kazak koydu. Daha sonra ise kişisel ihtiyaçlarını koydu.

Kendi üzerine baktı. Böyle eşofmanlarla giderse ayıp olurdu. Bu yüzden siyah pantolon ve boğazlı siyah dar kazak çıkardı. Şimdi giymek içinde Sam'e siyah kazakla, pantolon çıkardı.

Üstünü giydikten sonra Sam'e döndü. Hala uyuyordu. Yanına ilerledi ve yanına oturdu. Yüzüne gelen siyah saçlarını çekti. "Sam?" diye seslendi kız. Sam yavaşça gözlerini açtı. Genç kızı görünce gülümsedi.

"Günaydın, aşkım!" dedi. Genç kız gülümsedi "Günaydın." dedi.

"Neden beni uyandırdın?" diye sordu genç adam. Genç kız göz devirdi. Ne çabuk unutmuştu.

"Hani köye gideceğiz ya! Sen beni ailen ile tanıştıracaksın ya!" dedi genç kız sinirle.

Genç adam anladığını belli eden birkaç ses çıkardı. Daha sonra yatakta doğruldu. "Ne giyeceğim ben?" diye sordu gözlerini ovalayarak. Genç kız ona çıkardığı giysileri gösterdi "Onları giyeceksin." dedi.

Genç adam yavaş adımlarla yataktan kalktı. Daha sonra üzerine genç kızın çıkardığı kazağı geçirdi. Eli eşofmanın ipine uzandığın da genç kız yatağı toplamaya başladı. Arkasını döndüğünde genç adam çoktan pantolununu giymişti. "Hadi çıkalım." dedi genç adam. Genç kız önünde durdu. "Kahvaltı yapmayacak mıyız?" diye sordu. Genç adam ona sarıldı. "Yolda giderken yeriz birşeyler." dedi.

Genç adam kollarını genç kızın beline iyice sardı. Daha sonra huzur dolu kokusunu içine çekti.

"Ben sanırım doydum." dedi genç adam. Genç kız kıkırdadı. Daha sonra genç kız genç adamın boynunda ki kollarını sıkılaştırdı. Kafasın kaldırıp genç adamın boynuna ıslak, sesli bir öpücük kondurdu.

"Bende." dedi genç kız tekrar kafasını genç adamın boynuna gömerken.

Bir süre daha sarıldıktan sonra ayrılıp, evden çıktılar. Genç adam bagaja valizi koyup sürücü koltuğuna geçti.

Yerlerini aldıktan sonra genç adam arabayı çalıştırdı.

...

İki genç hala yoldaydılar. Yolda biraz gittikten sonra genç adam benzinlikte durup simit falan almıştı.

Yolda gitmeye devam ederken genç kız uzandığı yerden doğruldu. "Sam?" diye seslendi tatlı sesiyle.

Yola odaklanmış bir şekilde "Efendim, güzelim?" dedi Sam. "Ailen, nasıl tanıştığımız sorarsa ne diyeceksin?" diye sordu genç kız. Kafasını çevirip, Kate'e kısa bir bakış attı. "Doğruları söyleyeceğim." dedi,

Kate, şaşkınca ona baktı. "Ne yani beni kaçırdığını mı söyleyeceksin?" diye sordu Kate. Genç adam kafa salladı. "Hatta seni barda gördüğümü, seni çok güzel bulduğumu ve seninle evlenmek istediğimi söyleyeceğim." dedi. Genç kız daha çok şaşırdı. Evlenmek mi demişti o?

"Benimle evlenecek misin?" diye sordu kız. Genç adamın surat ifadesi ciddileşti. "Ben seninle oynamıyorum, Kate. Senin hakkında ciddi düşünüyorum. Hatta bir an önce evlenip benim olmanı istiyorum. Ayrıca konuşmamız geren bir önemli konu daha var, Kate." dedi. Genç adam ona söyleyecekti. Sadece doğru zamanı bekliyordu. "Ne hakkın da?" diye sordu genç kız.

Genç adam derin bir nefes aldı ve tüm ciddiyetiyle "Okulun hakkında." dedi. Genç kız kaşlarını kaldırdı. "Nolmuş okuluma?" diye sordu. "Kate, ben okuluna devam etmeni istiyorum." dedi.

Genç kız şaşırdı. O bunu beklemiyordu. Genç kız anında yerinde doğruldu ve bütün vücudunu Sam'e döndü.

"Sen ciddi misin?" diye sordu heyecanla. "Evet ciddiyim Kate. Ben senin üniversite okumanı istiyorum." dedi Sam ciddiyetle. Genç kız gülümsedi. Genç adam sarılacakken durdu. Araba da olduklarını anladı.

"Sam kenara çek." dedi gülümseyerek. Genç adam şaşkınlıkla ona baktı. "Ne?" dedi. Genç kız tekrar "Kenara çek." dedi. Genç adam uygun bir anı yakalayıp otobanın yanına çekti. Genç kız arabadan inemeden önce "Aşağı in." dedi ve arabadan hızla indi.

Genç adam şaşırdı. Dediğini yapıp arabadan indi. Genç kız arabanın etrafında dolanıp hızlıca genç adamın boynuna atladı ve sıkıca sarıldı. Heyecanlı sesiyle "Çok teşekkür ederim, Sam." dedi.

Şaşkın şaşkın sarıldı genç adam kıza. "Gitmek istiyorsan, söylemen yeterliydi güzelim." dedi. Onun bu sevincine şaşırmıştı, üstelik mutlu olmuştu. Genç kızı mutlu etmek ona sevap gibi geliyordu.

"Bilmiyorum. Kabul etmezsin diye düşündüm." dedi genç kız kolların sıkılaştırarak.

İki genç ana yolun kenarında bir süre sarılı kaldılar. Daha sonra genç kız, Sam'den ayrıldı. Arlarında ki mesafeyi fazla açmadan genç adamın yüzüne baktı.

"Seni seviyorum, Sam." dedi genç adamın dudağına bakarak. Genç adam gülümsedi.

"Bende seni seviyorum, Kate. Herşeyen çok." dedi Daha sonra birbirlerinin dudaklarını birleştirdiler.

Bir süre sonra ayrıldılar. "Hadi gidelim artık." dedi genç kız genç adaman uzaklaşmaya çalışarak.

"Gidelim." dedi ve arabaya bindiler.

Geriye kalan yolu da gittikten sonra köye varmışlardı. Genç kızın içinde şüpheler vardı. Acaba kendisin görünce nasıl karşılayacaktılar? 



❃Huzur KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin