Köye giriş yaptıklarında Kate'in içini heyecan kaplamıştı. Konuşarak rahatlamaya çalıştı.
"Sam?" diye seslendi titreyen sesiyle.
"Efendim?" dedi genç adam.
"Kareşinin adı ne?" diye sordu.
"Rebacca." dedi genç adam sakin bir sesle.
"Hmm, kaç yaşında?" diye sordu bu sefer.
"11." dedi.
"Benim kardeşimde 13 yaşındaydı." dedi genç kız. Bir an aklına o gelmişti.
"Kız kardeşini ismi neydi?" diye genç adam sordu bu sefer.
"Price. Hiç birbirimize benzemezdik. O sarı saçlı mavi gözlüydü." dedi genç kız gülerek. Dış görünüşleri tamamen zıttı. Genç kız, Sam'e döndü.
"Sam, köyden döndükten sonra ailem ile tanışmak ister misin?" dedi. Genç adam gülümsedi.
"Çok isterim, güzelim." dedi.
Birkaç yeri geçtikten sonra bir yerde durmuşlardı. "Geldik." dedi. Genç kızın kalbi daha çok atmaya başladı. Derin bir nefes aldı ve arabadan indi. Genç adam hemen yanına gelip elinden tuttu. O çok stresliydi. Genç adam bunu görebiliyordu.
Genç kız eve uzaktan göz attı. Köy evi olmasına rağmen oldukça büyüktü. Ayrıca iki katlıydı. Aynı kendi evleri gibi fakat bu ev tahtadandı. "Sam, valizi almadık." dedi genç kız.
"Ben söylerim getirirler." dedi genç adam.
Evin avlusuna adım atınca küçük bir kız çocuğunun ona doğru koşarak geldiğini gördü genç kız.
Kız koşarak Sam'in kucağına atladı. Sam ise, kızı kucağına aldı ve sıkıca sarıldı.
Küçük kız, Sam'in kucağından indi ve genç kıza döndü. Yüznü görüp ilk başta şaşırsa da, küçük kız bunları dert etmeyecek kadar zekiydi.
Küçük kız genç kızın önüne geçti. Daha sonra gülümseyerek elini uzattı. "Rebacca ben." dedi. Genç kız ona gülümseyip nazikçe küçük elini sıktı. "Kate ben de. Tanştığıma memnun oldum." dedi.
"Bende memnun oldum, Kate abla." dedi küçük kız gülümseyerek.
Rebacca, Sam'e döndü. "Abi, Kate abla senin neyin?" diye sordu. Kate, bakışlarını Sam'e çıkardı.
"Sevgilim." dedi genç adam. "Çok güzelsin, Kate abla." dedi Rebacca hayranlıkla bakarken.
Genç kız gülümseyip başını eğdi. "Teşekkür ederim." dedi.
"Rebacca, annemler nerede?" diye sordu Sam. "Annem ve babam yukarıda sizi bekliyor." dedi
Sam genç kızın elini tuttu ve evin girişine doğru sürükledi. Evin kapısına varınca ayakkabılarını çıkartıp, içeri girdiler. Genç adam hızlıca salona ilerledi. Bir odadan içeri girince, genç kızın kalbi daha hızlı atmaya başladı. Oda da yan yana oturmuş iki kişi vardı.
Kadın Sam'i görünce 'oğlum' diyerek ayağa kalktı ve sarıldı. Daha sonra Sam babasının yanına ilerledi.
Sam'in annesi Kate'e gülümseyerek baktı. Bu gülümseme Kate'in içini ısıtmıştı.
"Ben Julia, Sam'in annesi." dedi kadın elini uzatarak. Genç kız gülümseyerek elini sıktı. "Kate ben." dedi.
Daha sonra Sam'in babasının yanına ilerledi. Genç kız elini uzattı. Sam'in babasın nazikçe, Kate'in elini sıktı.
"Ben Jack." dedi sert sesiyle. Genç kız gülümsedi. "Kate, ben." dedi. Daha sonra geri geri giderek Sam'in yanına ilerledi.
Sam'in babası yerinden yavaşça kalktı. "Sen onlara odalarını göster. Yemekten sonra konuşucağız." dedi ve salondan çıktı. Sam'in annesi gülümseyerek Kate'e baktı. "Gel kızım sana odanı göstereyim. Sam, senin odan aynı." dedi. Genç kız dehşetle genç adama baktı. Kate, Sam olamdan uyuyamazdı ki.
Sam gülümsedi. "O benimle anne." dedi. Annesi şaşkınca iki gence baktı. Genç kız utanarak kafasını eğdi.
"Siz aynı yatakta mı yatıyorsunuz?" diye sordu, Sam'in annesi şaşkınlıkla. Sam, "Evet." dedi.
"Siz birlikte oldunuz mu bakayım?!" diye sordu azar dolu sesiyle. Genç kız hemen kafasını kaldırdı.
"Hayır anne. Sadece birlikte uyuyoruz, o kadar." dedi genç adam bıkkın sesiyle.
"Gelinin annesi babası dert etmez mi?" diye sordu kaşlarını kaldırarak. Genç kız hemen cevapladı.
"Etmezler. Çünkü, vefat ettiler." dedi. Annesinin yüzü hemen yumuşadı "Başın sağ olsun kızım." dedi
Genç kız ona gülümsedi. Daha sonra iki gence odayı gösterdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...