Sam ve Kate yatağa uzanmış konuşuyorlardı. İkisininde pek uykusu yoktu. Kate, başını Sam'in göğsüne koymuş, Sam ise sıkıca Kate'e sarılmıştı.
"Sam?" diye seslendi genç kız
"Efendim?" dedi Sam
"Ailen beni sevmiş midir?" diye sordu .
"Annem ve Rebacca seni çok sevdi." dedi genç adam gülümseyerek.
"Baban?" diye sordu endişeyle
"Onu birazdan öğreneceğiz, güzelim." dedi genç adam tedirginlikle.
İki genç birbiri ile bakışırken kapı çaldı. Sam bakışlarını Kate'den ayırmadan "Gir." dedi. Kapı açılıp içeri genç adamın annesi girdi. "Bak,bak! Nasıl da girmişler dip dibe." diye azarladı iki genci.
Bundan pek rahatsız olmayan Sam, Kate'in gözlerine bakmaya devam etti. Fakat Kate ayıp olmaması için Sam'in yanından yavaşça kalktı. Daha sonra Sam de yatakta doğruldu. "Noldu, anne?" diye sordu.
"Baban sizi bekliyor. Acele edin." dedi ve odadan çıktı. Kate'i heyecan sarmıştı. Sam hızlıca Kate'in yanına gitti. "Bana, bak. Herşey güzel olacak." dedi ve yüzünü avuçlarının içine aldı. Genç kız, Sam'in gözlerinin içine baktı. Sam gülümsedi.
Kate, kollarını genç adamın boynuna doladı. Birbirlerine sıkıca sarıldılar. "Artık gidelim, güzelim." dedi.
Genç kız ondan ayrılıp onayladı. Sam, Kate'in dudağına küçük bir busa kondurdu ve elinden tutup salona sürükledi.
İki genç salona elle girdiler. Salona Sam'in annesi, babası birde babannesi vardı. Yaşlı kadın Sam'i görünce hızlıca yanına gidip sarıldı. "Hoşgeldin, yavrum!" diye sırtını sıvazladı.
Yaşlı kadının gözleri Kate'e kaydı. Genç kızı baştan aşağı süzdü. Genç kıza küçümseyici bir bakış atıp ayrıldı. Genç kızın ise gözleri yanmaya başlamıştı. O küçümsenmeyi hak etmiyordu.
"Babanne bu Kate." dedi genç adam ve Kate'e döndü. Kate'in kızarmış gözlerini gören Sam hızlıca kızın yanına ilerledi ve elini tuttu. "İyi misin? Noldu?" diye sordu endişeyle. Genç kız gülümsedi.
"Oturun bakayım, karşıma." dedi Sam'in babası. Sam, Kate'in elinden tutup yanına çekti. Daha sonra babasının karşısına oturdu.
"Evet, gelin hanım. Bizim aile dostumuzun kızı Sandra var. Geçen Sam'e ziyarete gittiğinde sende ordaymışsın. Bana aranızda geçen tartışmayı tam olarak anlatır mısın?" diye sordu Sam'in babası.
Sam söze girecekken, Kate onu durdurdu. "Ben anlatabilirim." dedi sessizce. Genç adam onu onayladı.
Genç kız bakışlarını Sam'in babasına çevirdi. Derin bir nefes aldı.
"İlk önce bilmeniz gerekiyor ki, benim kötü bir niyetim yok. O gün arkadaşları beni tanımak istedi. Doğal olarakta sorular sordular. Fakat Sandra haddini aştı." dedi genç kız.
"Sen bunu nerden bilebilirsin?" diye sordu Sam'in babannesi. Genç kız bakışlarını ona çevirdi.
"Eğer birisi sizin ölmüş annenizin ve babanızın hakkında ileri geri konuşursa, emin olun size aynı şeyi yapardınız." dedi genç kız. Sinirlenmeye başlıyordu.
"Annen ile baban öldü mü?" diye sordu Sam'in annesi. Genç kız bakışlarını kaçırdı. Sam destek olmak istercesine elini tuttu. "Kardeşim de öldü." dedi genç kız dolmuş gözleriyle.
"Özel değilse, nasıl öldüler?" diye sordu Sam'in annesi. Genç kız derin bir nefes aldı.
"Aslında ölmediler. Öldürüldüler. Annemin eski bir arkadaşı. Daha doğrusu annemim eski erkek arkadaşı.
Bir gece, biz ailece yemek yemek için, resturanta gitmiştik. Dönüşte araba ile önümüzü kesti. Gözümün önünde ailemi öldürdü. Fakat beni öldürmedi. Yüzümü bu hale getirip, beni bir kenara attı." dedi genç kız.
Tecavüz olayını söyleyemezdi. O zaman Sam zor bir durumda kalabilirdi. Bu yüzden söylememek en iyisi diye düşündü.
Genç kız ıslandığı yüzünden ağladığını anladı. Elinin tersiyle göz yaşlarını sildi. Kafasını kaldırmak istemiyordu. Çünkü biliyordu, herkes ona acıyacaktı.
"Pekala. Bu konuyu kapatalım, gelin kızımız çok üzüldü. Sam, sen bize nasıl tanıştığınızı anlat." dedi Sam'in babası şefkat dolu sesiyle. Sam bakışlarını Kate'e çıkardı.
Genç kız devam etmesi için onu onayladı. Ardından da genç kız göz yaşlarını tamamen silip kafasını kaldırdı.
Sam'in annesi, Kate sıcak bir gülümseme gönderdi. Genç kız da ona gülümsedi.
"Aslında en sevdiğim kısım ." dedi Sam sırıtarak. Genç kız ona yandan bir bakş attı. "Anlat o zaman." dedi Sam'in babannesi.
"Biz tanışmadık. Ben Kate'i kaçırdım." dedi Sam kendinden emin bir şekilde.
"Ne?" dedi üç kişide aynı anda.
"Terbiyesiz! Kızı kaçırıpta kötü birşey yapmadın değil mi?!" diye sordu babannesi sinirle.
"Hayır ya! Sadece beğendim kaçırdım. İlk başta beni istemese de zamanla alıştı." dedi Sam Kate'e gülümseyerek bakarken.
"Nerde gördün?" diye sordu babası. Genç adam bakışlarını babasına çevirdi.
"Barda." dedi genç adam sakinlikle.
"Gelin kızımız kaç yaşındadır? Hangi okulu okuyor?" diye sorular sordu babası.
Genç kız sadece gülümsedi ve kendisini tanıtmaya başladı.
"18 yaşındayım. Liseyi bitirdim. Acilde ilk yardım bölümünü kazandım. Fakat henüz başlamadım." dedi
Genç adam hemen "Ama başlayacak." dedi. Genç kız ona bakıp gülümsedi.
"Ne zaman evleneceksiniz bakayım?" diye sordu Sam'in babannesi.
Sam, "Kate, okulunu bitirince." dedi.
"Peki siz o zamana kadar sevgili kalacağınıza emin misiniz?" diye sordu Sam'in babası.
"Biz, birkaç kere kavga etmiştik. Fakat birbirmizden hiç gitmedik. Ben Kate'i asla bırakmayacağım." dedi genç adam ailesinin gözünün içine bakarak. "Kızım, sende böyle düşünüyor musun?" diye sordu babası, genç kıza.
Genç kız Sam'in gözlerinin içine bakarark "Kesinlikle." dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...