Kate, Sam'in ailesi ile tanıştıktan sonra akşam yemeğine geçmişlerdi. Sofra sessizdi. Genç kız, Sam'in yanında oturuyordu.
Yemek bittikten sonra herkes odalarına dağılıyordu. İki genç ailelerine 'iyi geceler' deyip masadan kalkmışlardı. Ele ele odaya yürürken karşılarına bir kız çıktı. Sam ve kız bakışırken Kate onlara şaşkınca bakıyordu. Daha sonra kızın gözleri, Kate ve Sam'in birleşik ellerine kaydı. Gözleri doldu.
Sam Kate'i kolundan tutup çekiştirecekken, Kate hızlıca ondan kurtuldu. Genç kız sinirlenince çok fazla güçlü olabiliyordu. Kate, kızın öne geçti. Kız bakışlarını Kate'e çıkardı. Ona alayla gülümsedi. Genç kız sadece tek kaşını kaldırdı.
"Demek yeni gelin sensin." dedi kız kollarını göğsüne bağlayarak.
"Bir sorun mu var?" diye sordu sert sesiyle.
"Hayır canım. Sadece sana acıdım." dedi. O an genç kızın bütün kanı çekilmişti. Bu hayatta en sevmediği şey birisinin ona acımasıydı. Genç kız bir adım daha yaklaştı kıza.
"Sen bana acıymazsın. Kimse bana acıyamaz. Anladın mı?" dedi kız sinirle.
"Diyelim ki anlamadım. Ne yaparsın? Yoksa kendi yüzüne yaptığın gibi beni de mi çizersin?" diye sordu alayla. Bir de dalga geçiyordu.
Kate, kızın çenesinden tutup hızlıca arkasında ki duvara yapıştırdı. Daha sonra tırnaklarını kızın yüzüne batırdı. Kulağına yaklaştı. "Emin ol daha kötüsünü yaparım." dedi.
Elini sertçe çekip Sam'in yanına ilerledi. Sam ise ellerini göğsünde birleştirmiş, sırıtarak genç kızı izliyordu.
Genç kızın hırçın halleri, genç adamın hoşuna gidiyordu. Kate, Sam'in kolundan tutup odalarına sürükledi.
Kate odanın kapısını açıp içeri Sam'i fırlattı. Daha sonra sertçe kapıyı kapattı. Odanın içinde sinirle dönmeye başladı. Arada tabi söyleniyordu.
"Kim o?! Nasıl olurda tanımadığı birisiyle böyle konuşur?! Keşke bıçağım yanımda olsaydı da suratını çizseydim. Hayır, yani sen kimsinde böyle konuşursun?!" derken aklına birşey gelmiş gibi Sam' döndü.
Sam ise aynı şekilde sırıtarak Kate'i izliyordu. Biraz daha önüne geldikten sonra;
"Eski sevgilin mi o kız?! Bu evin eski gelini falan mı? Bir dakika ya, umrumda bile değil! Neyse ne?!
"Şimdi bıçağımı buluyorum ve o kızın suratını çiziyorum!" dedi ve eşyalarının arasında bıçağını aramaya başladı. "Nerde benin bıçağım?!" diye bağırdı.
Sam, Kate'in yanına ilerleyip arkasından sarıldı. Havaya kaldırarak onu valizden uzaklaştırdı. Genç kız ise ondan kurtulmaya çalışıyordu. Genç adam kollarını sıkılaştırdı. Daha sonra Kate'in açıkta kalan boynuna küçük bir öpücük kondurdu. O sırada Kate sakinleşmişti.
"Sakin ol, birtanem." dedi ve öpücükler kondurmaya devam etti. Genç kız kendisinden geçerken, Sam öpücükler konurmaya devam ediyordu.
Odanın kapısı hızla açılınca iki genç ne olduğu şaşırdı ve öylece kaldılar. İçeri giren babanne hemen gözlerini kapattı. "Napıyorsunuz yavrum siz?!" diye azarladı gözleri kapalı.
Olayın şokundan çıkan Kate hızlıca Sam'den uzaklaştı. Sam babannesinin yanına ilerleyip kendisine dönderdi. Daha sonra gözlerini açtı. "Niye geldin babanne?" diye sordu Sam.
"Bak, bak! Büyümüşte babanneye hesap soruyor!" deyip Sam'in poposuna bir tane şaplak attı.
Kendisini daha fazla tutamayan Kate, gülmeye başladı.
"Of! Babanne of!" diye söylenmeye başladı Sam. Kate gülmesini durdurup Sam'in babannesine döndü.
"Bir sorun mu var?" diye sordu nazikçe. Babanne Kate'e döndü.
"Samantha'yı evden çıkarken gördüm. Sanırım yüzüde kanıyordu. Sizi rahatsız etmedi değil mi?" diye sordu.
Kate'in bakışları hemen değişti. Daha sonra sinirle Sam'e döndü. "Samantha kim Sam?" diye sordu.
Sam cevap vermeden "Sam'in eski nişanlısı." dedi babannesi. Kate'in sinirli bakışları Sam'e döndü.
Sam ona çaresizce bakıyordu. Sam'in babannesi yavaş yavaş odadan çıktı ve kapıyı kapattı. Kate tam kapıya ilerleyip odadan çıkacakken Sam kolundan tuttu. Daha sonra sırtını kapıya yasladı ve Kate'i üzerine çekti.
Kollarını belinde bağdaştırıp kendisine yasladı. "Beni dinle, Kate." dedi titreyen sesiyle. Daha önce bahsetmediği için pişmandı. Kate bakışlarını Sam'e çıkardı. Çaresiz görünüyordu. Arada boy farkı olduğı için Kate, Sam'e yukarıdan bakıyordu.
"Dinliyorum." dedi net sesiyle. Sam derin bir nefes alarak kendisini açıklamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...