-KATE-
Sue sürücü koltuğuna geçti. Bende hemen yanına oturdum. "Evet, yengecim kaldık baş başa." dedi ve arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Yolda giderken sohbet etmeye başladık.
"Sam ile çok iyi anlaşıyorsunuz." dedi Sue. Gülümsedim.
"Ben hayatımda onun gibi birisini tanımadım." dedim.
"Ailen nerde Kate?" diye sordu. Gözlerimde ki umursamaz tavırla
"Öldüler." dedim. Sadece bir saniyeliğine kafasını bana çevirdi ve geri önüne döndü.
"Başın sağ olsun." dedi üzgün sesiyle. Ona gülümseyip
"Sağol." dedim.
"Eee kaç yaşındasın?" diye sordu.
"On sekiz. Sen?" dedim.
"On dokuz yaşındayım. Ama sen hiç yaşını göstermiyorsun." dedi şaşkınlıkla.
"Nasıl?" diye sordum.
"Yani yaşından büyük gösteriyorsun." dedi.
"Hangi üniversiteye gidiyorsun?" diye sordum. Hep o mu soracak?
"Hukuk okuyorum ben. Sen?" dedi. Hukuk iyidir.
"İlk yardım." dedim.
"Woah! Doktor bir yengem var. Valla çok şanslıyım." dedi
Gülümsedim. Bu kız gerçekten komikti. Ayrıca Sandra gibi değildi. Daha masumdu. Ona ısınmaya başlamıştım.
"Sam ile nerden taşıyorsunuz?" diye sordum. Merak ediyordum.
"Biz ilk okuldan beri birlikte büyüdük. Benim üniversitem, onun babası ile sorunları falan derken araya mesafe girdi. Fakat biz hala telefonda falan görüşüyoruz. Şimdi ise üniversitem tatile girdi. Bende buraya geleyim dedim." dedi.
Daha sonra devam etti. "Sen üniversiteye gitmiyor musun?" diye sordu. Başımı eğdim. "Hayır." dedim.
"Neden?" diye sordu. "Ailem öldükten sonra gitmedim. Ama Sam bana gidebileceğimi söyledi." dedim.
"Sevindim. Umarım gidersin. Bu arada siz Sam ile ciddi mi düşünüyorsunuz?" diye sordu.
"Evet. Okulumu bitirince evlenmeyi düşünüyoruz." dedim.
Elini yumruk havaya kaldırdı daha sonra aşağı doğru çekerek "Yes be!" dedi. Güldüm.
Biz böyle gülerken telefonum çaldı. Sam arıyordu. Telefonu açtım.
"Efendim?" dedim.
"Vardınız mı?" diye sordu.
"Hayır. Daha yoldayız." dedim.
"Dikkatli olun, tamam mı?" diye sordu.
"Oluruz. Sen nerdesin?" diye sordum bu sefer
"İşteyim, aşkım." dedi
"Peki." dedim.
"Görüşürüz, o zaman." dedi.
"Görüşürüz." dedim ve kapattım.
"Geldik!" dedi ve arabayı durdurdu. Kafamı çevirdiğimde oldukça büyük bir kuaför merkezine gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...