-SAM-
Kate ve Sue gittikten sonra bende üzerimi giyinip işe gitmiştim. Kendi odama çıkıp imzalamam gereken belgeleri imzaladım. Daha sonra babamla konuşmak için odasına gittim. Kapıyı çalıp içeri girdim.
Bizden sonra ertesi günde babam dönmüştü köyden. "Noldu, oğlum?" diye sordu. Yanına ilerleyip, masanın önünde ki deri koltuklardan birine oturdum. "Belgeleri imzaladım. Başka bir işim yoksa çıkabilir miyim?" diye sordu. "Gelinimizin yanına mı gideceksin?" diye sordu. "Eve gideceğim. Onlar Sue ile kuaföre gittiler." dedim. Şaşkın bakışları bana döndü. "Sue döndü mü?" diye sordu. Kafa salladım.
"Pekala git. Gelinim ve misafirle ilgilen. " dedi babam. Gülümsedim. Hızlıca yerimden kalktım kapıyı açacakken "Sandra ile konuştun mu?" diye sordu. "Hayır. Konuşmayı da düşünmüyorum." dedim.
"En iyisini yapıyorsun. Hadi git." dedi. Ona gülüp odadan dışarı çıktım.
Telefonumu odamdan alıp çıkışa doğru ilerledim. Hızlıca arabama binip eve sürdüm.
Kısa sürede eve gelmiştim. Arabadan inip eve ilerledim. Anahtarımı kullanıp eve girdim. Hızlıca odama ilerledim. Ev sessizde, sanırım daha gelmemişlerdi. Üstümü çıkartıp duşa girdim.
Havluyla saçımı kurulayarak merdivenlerden aşağı indim. Mutfağa girecekken kapı çalmıştı. Havluyla saçımı kurulayarak kapıya ilerledim. Kapıyı açtım.
"Ne işin var senin burada?" diye sordum. Sandra gelmişti.
"Sana geldim, aşkım." dedi. Midem bulanıyor.
"Defol git, Sandra." dedim ve kapıyı suratına kapatacekken topuklu ayakkabısını araya koydu.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!" diye bağırıdım. Amacı neydi bunun?
"Sam, lütfen dinle beni. O kızın aramıza girmesine izin verme!" dedi.
"O kız dediğin benim sevgilim. Hatta karım olacak! Sözlerine dikkat et! Daha fazla kalbini kırmadan da defol git!" dedim. Topuklarını yere vura vura gitti. Onun arkasıdan Sue ve Kate gelmişti.
Kate, Sandra'ya dik dik baktı. Ardından bana baktı. Kate hızlıca yanıma ilerledi. Sandra araya binmeden önce "Sam, bunu tekrarlayalım şekerim." dedi ve sırıtarak arabaya bindi. Ama ben senin varya!
"Noluyor, Sam? Neyi tekrarlıyacaksınız siz?" diye sordu Kate kaşlarını çatarak. Kolundan tutarak içeri soktum, ardından Sue'da girdi.
"Bak, Sandra'ya inanma Kate. Eve geldi fakat ben onu içeri almadım." dedim. Beni yanlış anlayacağından o kadar çok korkuyorum ki. "Sakin ol, sana güveniyorum." dedi. Derin bir nefes verdim.
"Ama o Sandra şıllığını kesmem gerekiyordu!" dedi dişlerini sıkarak. Sue yanına gitti.
"Sakin, yenge. Bir dahakine artık." dedi. Acaba, Sue Kate'in farkında olduğunu biliyor muydu?
Yani Kate kesin keserdi.
O sırada bakışlarım elleri belinde olan, sinirden delirmiş Kate kaydı. O saçını mı kestirmiş?
Oha! Ciddi ciddi uzun saçlarına kıymış. İnanmıyorum!
"Sen saçını mı kestirdin?!" diye sordum. Bana döndü ve bakışları yumuşadı. "Evet." dedi.
Başımı iki yana sallayarak odama doğru çıktım. Bana sormadan nasıl kestirir?!
Odama girip hızlıca kapımı kapattım. Ardından kapı açıldı ve içeri Kate girdi. Kapıyı kapatıp bana döndü.
"Neden kızdın?" diye sordu. Ona baktım. Yok ya! Uzun saçlı daha güzeldi.
"Neden kestirdin?" diye sordum sakin sesimle.
"Şey, bakması çok zordu. Bende kestirmek zorunda kaldım. Yakışmamış mı?" diye sordu titreyen sesiyle. Biraz daha bağırsam ağlayacak.
"Yakışmış." dedim bakışlarımı kaçırarak.
Ben başka bir tarafa bakarken önüme geçti. "Yalan söyleme!" dedi üzgün bakışlarıyla. Bir süre gözlerine baktım. "Hayır, güzel olmuşsun." dedim gözlerine bakmaya devam ederken.
"Ama beğenmedin?" dedi tek kaşını kaldırıken.
"Gerçekten güzel görünüyorsun fakat uzun saçlı halin daha güzeldi." dedim.
"Ben özür dilerim. Sana sormdan yapmamam gerekiyordu." dedi yere bakarark. Harika, şimdi de beni sahibi olarak görüyordu.
Çenesinden tutup yukarı kaldrıdım. "Sorun değil. Elbet uzar." dedim gülümserken. Bana zorla gülümsedi.
Yanına gidip ellerimi beline koydum ve kendime çektim. "Üzülme, lütfen. Gerçekten güzelsin." dedim.
Onu kırmak istememiştim. Şuan gerçekten güzel görünüyor.
Yaklaşıp dudağına küçük bir öpücük kondurdum. "Özür dilerim." dedim üzgün sesimle.
Bana bakıp gülümsedi. "Affettim seni!" dedi ve dudağıma yapıştı. Kollarını boynuma doladı ve kendisine daha çok bastırdı.
Ayrıldıktan sonra aşağı inip yemek yedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
Chick-Lit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...