Genç adam yavaşça gözlerini açtı. Kafasını aşağı indirdiğinde genç kızı gördü. Gülümsedi, nede çok korkmuştu onu kaybetmek için.
Sam, Kate'i yavaşça üzerinden aldı ve kenara yatırdı. Daha sonra valizi hazırlamaya başladı. Genç kız süpriz yapacaktı. Bu yüzden dağ evine gideceklerdi. Fakat ilk önce babasını arayıp izin alması gerekiyor. Telefonunı çıkartıp babasını aramaya başladı.
"Efendim oğlum?"
"Bana ben birkaç gün işe gelmesem olur mu?"
"Neden?"
"Şey, Kate küçük bir kaza geçirdi. Onun mutlu olması için dağ evine götüreceğim."
"Ne? Gelinim iyi mi? Ne kazası?"
"Sandra, Kate'in içeceğine ilaç atmış. Dün akşam hastaneye götürmüştük. Şimdi uyuyor ve iyi."
"Geçmiş olsun, oğlum. Tamam gelmeyebilirsin."
"Teşekkürler, baba."
"Gelinime iyi bak. Hadi görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonu kapatıp cebine koydu. Daha sonra valizi hazırlamaya başladı.
...
Genç adam valizleri arabnın bagajına valizleri koydu. Daha sonra Kate'in yanına gitti. Kucağına alıp koltuğa oturttu. Kendisi de sürücü koltuğuna geçip arabayı sürmeye başladı.
...
Arabayı evin önüne park edip aşağı indi. Bagajdan valizleri alıp Kate'in yanına ilerledi. "Yürüyebilir misin?" diye sordu Sam. Genç kız etrafa hayranlıkla bakarken kafasını salladı. Yavaş adımlarla dağ evine girdiler.
Sam valizleri odaya koyup Kate'in yanına indi. "Aç mısın güzelim?" diye sordu.
"Hayır, değilim." dedi. Daha sonra birlikte salona ilerlediler. İki genç geniş koltukta yan yana oturdular.
"Kate, ayaklarını uzat." dedi. Genç kız, Sam'in dediklerini yapıp ayaklarını uzattı ve sırtını Sam'e dayadı.
Hava kararana kadar film izlediler.
Film bitince genç kız kafasını geriye yatırıp Sam'e baktı. "Şimdi ne yapacağız?" diye sordu Kate.
"Bilmem ne yapalım?" diye sordu gülümseyerek. Genç kızın aklına o gece geldi.
Koltukta doğrulup Sam'in kucağına oturdu. Sam ise ona şaşkınlıkla bakıyordu. "Sam, ben özür dilerim." dedi genç kız. Elleri genç adamın boynuna götürdü. Daha sonra kazağının boğaz kısmıyla oynamaya başladı, genç kız. Sam ise yerinden huzursuzca kıpranıp yutkundu. "Niçin, özür diliyorsun?" diye zar zor sordu.
"O gece kendimde değildim. Yani, sana öyle davranmak istememiştim. Ben seni rahatsız ettiğim için özür dilerim." dedi genç kız. Sam, kollarını genç kızın beline götürdü ve okşamaya başladı.
"Üzülme güzelim. Senin bir suçun yok. Hem o gece beni rahatsız etmedin. Aksine gerçekten güzeldi fakat işte kendinde değildin." dedi genç adam. O gecenin gerçek olmasını gerçekten çok istiyordu.
Genç kız, Sam'e yaklaşmaya başladı. Genç adam biraz tedirgin olmuştu. Fakat onu geri çevirmek istemiyordu. Dudağını aralayıp karşılık vermeye başladı genç adam.
Şehvetli bir şekilde öpüşen iki genç yavaş yavaş kendilerinden geçiyordu. Genç kız kendisini genç adama bastırdı.
Genç adam kızı kucağına alıp yatak odasına ilerlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...