21.rész💜

2.8K 196 27
                                    

/ Hangosan véve a levegőt, húzódtam ki belőle egy kis idő után és mellé feküdtem. Taehyung azonnal hozzám bújt, mint egy kiscica és nyakamba rejtette fejecskéjét.

- Szeretlek Gukkie - suttogta bőrömre, mire elmosolyodtam az édes becenéven és azon ahogy kiejtette, majd magamhoz öleltem törékeny mivoltát.

- Én is Tae.. és most már senki nem vehet el tőlem - suttogtam hajkoronájába és szép lassan elnyomott minket az álom. /


Taehyung Pov.

Reggel a nap sugarára keltem fel, így picit hunyorogva néztem körbe a már szobámnak nevezett helyen. Valami nem stimmelt.

Lassan néztem magam mellé és mikor megláttam Jungkook nyugodt, porcelán bőrét előttem ledermedtem. Lassan néztem végig magamon, majd bekukucskáltam a takaró alá is. Mind a ketten meztelenek voltunk.

Szép tempóban kúsztak elmémbe a tegnap este történtek és arcomat abban a pillanatban ellepte a pír, ahogy tudatosult bennem miket is műveltünk, és hogy mennyire szemérmetlen voltam a mellettem fekvő alfával. A testem annyira vágyakozott érte, hogy arra szavak nem voltak. És csak ennyitől hogy vissza gondoltam, egy aprót rándult reggeli merevedésem.

- Bassza meg - suttogtam, fejem hátra vetve picit.

Nem gondoltam hogy lehetek én is ennyire vágyakozó. Szinte esedeztem Jungkook valójáért és azért hogy végre tegyen magáévá. Magamnál se voltam. Vajon Kook és annyira kívánt engem mint én őt?

Lassan az is eszembe jutott, ahogy az aktus végén bevallottam neki hogy szeretem, de a mellettem fekvő is ugyan így tett. Biztosan így érez? Nem hinném hogy ilyet mondana ha nem így lenne. Ezzel nem szabad viccelni. És Jin elmondása szerint Jungkook nem is szokott az emberekkel játszani. Ha valaki tényleg csak szexre kell neki, akkor annak őszintén elmondja, és ha úgyis bele megy, csak akkor teszi magáévá. Akkor a szeretlek szót se dobálhatja csak úgy...

Mikor tegnap este sértetten feljöttem, - Kook hülye játéka miatt, amivel elérte hogy kikotyogjam az érzéseim-  soha nem gondoltam hogy ez fog történni. Talán egy óra vagy több is eltelhetett, mikor elkezdtem érezni hogy valami nem stimmel.

Jungkook polcáról levettem a minap egy könyvet ami érdekelt és azt olvasgattam éppen, mikor valami szép lassan elkezdett combomon lefolyni. Remegés járt át és meglepetten ültem fel, de mikor megnéztem volna mi is az ami csordogál belőlem, egyszerűen nem volt erőm hozzá. Muszáj volt elfeküdnöm az ágyamon, mert éreztem ha megmozdulok azonnal elájulok. Nagy gyengeség lett úrrá rajtam, és lábaim között elhelyezkedő nemességem úgy megkeményedett hogy szinte már könnyes lett a szemem annyira fájt ahogy feszített.

Nem értettem mi történik velem, de mostmár tisztában vagyok vele hogy a Heatem lett akkor úrrá rajtam, és még szerencse hogy Jungkook feljött, mert ha öntudatlanul én mentem volna le hozzá biztosan leesek a lépcsőn.

Mi lesz most ha felkel az alfa? Vajon ugyan úgy fogok rá tekinteni, vagy teljesen megváltozik minden?

Mikor fejem a mellettem fekvő alvó férfi felé fordítottam, éreztem hogy nyakam egy pontban elkezd pulzálni.

Lassan nyúltam oda és két apró heget véltem felfedezni ujjaimmal. Jungkook megharapott. Azonnal tudtam hogy ez csak is az lehet.

Az előzőleg feltett kérdésemre azonnal megkaptam a választ. Minden megváltozik.

Tegnap este elég túlfűtött volt a hangulat és így utólag hirtelen bele se gondoltam, mi lehet annak a következménye, ha megjelöl az alfa és még belém is élvez. Nem tudtam akkor gondolkodni és most is inkább azon agyaltam, hogy miért nem éreztem akkor hogy megharapott. Talán annyira extázisban voltam hogy a fájdalom ami nyakamba nyílalt akkor, eltörpült az élvezet mellett miközben elért az orgazmus.

Elképesztő volt, ezt bekell vallanom. Igaz elég homályosan jutottak eszembe dolgok, de ha így lázba hoz a tény, hogy Jungkookkal szerelmeskedtem, akkor milyen lehetett akkor mikor megtörtént.

A nagy gondolkodásomban észrevettem, hogy Kook lágyan elkezdte simogatni az oldalam, így felé fordultam. Felkelt. Csillogó vörös íriszekkel kémlelt egy mosollyal ajkain, ami miatt megint nem az alfa valója jutott eszembe. Olyan édes így.

-M..mi az? - kérdeztem félénken, pirosas szemeit nézve.

-Emlékszel ugye? Tudod mi történt tegnap este? - tette fel a kérdést, amire számítanom kellett volna, most mégis úgy éreztem hogy lehet nem állnék készen erre az egészre. Ha bevallanám neki hogy emlékszem, egészen biztos közelebb kerülnék hozzá, amivel nincs is semmi baj, de még csak egy hónapja vagyok itt nála, és én már aláfeküdtem. Ráadásul szerelmet vallottam neki. Nem akartam hogy ilyen gyorsan történjenek a dolgok.

Csak úgy tudtam volna lassítani egyedül ezen a folyamaton, ha azt hazudom neki nem emlékszem semmire se.

Alsó ajkam picit beharaptam, majd megráztam a fejem.

Jungkook összehúzta szemöldökét, ebből az jött le hogy nem tetszik neki a válaszom.

- Hiszen egyértelmű Tae. Meztelenek vagyunk. Miért hazudsz nekem? - suttogta szomorúan a végét, mire éreztem egy kis fájdalmat mellkasomban. Olyan sok bánat volt most íriszeiben, ami megfájdította a szívem. Ennyire fontos lenne neki ez az egész, ami köztünk történt?

Ha azt nézzük, ez egy fordulópont az életünkben. Talán ettől megváltozik minden, de mégis annyira féltem attól hogy mostmár ténylegesen fogok valakihez tartozni.

- Mondd el az igazat Tae - simította egyik kezét arcomra lágyan. - Emlékszel igaz?

Nyeltem egy nagyot majd bólintottam egyet. Féltem, de mégis kíváncsi voltam arra milyen lehet valaki mellett élni, ha teljes szívéből szeret engem.

Jungkook azonnal elmosolyodott, majd közelebb húzott magához, így teljesen hozzásimult meztelen testem az ő felforrósodott bőréhez.

- Annyira boldog vagyok Tae - suttogta nyakamba, amin elmosolyodtam. - Vigyázni fogok rád, és ígérem soha nem fogok neked szomorúságot okozni - nézett fel szemeimbe.

Egy darabig kémleltem íriszeit, majd sóhajtottam egyet és kezem arcára simítottam.

- Köszönöm - suttogtam.

Volt valami, ami állandóan elmémbe fúrta magát. Jungkook belém élvezett, és megis harapott. Mi lesz ezek után? Mi van ha gyerekem lesz tőle? Talán nem lennék felkészülve rá, de úgy éreztem ha bele csöppennék abba a helyzetbe, biztosan szeretném a gyerekünket és gondoskodnék róla.

- Min gondolkodsz ennyire? - kérdezte kedvesen, és feljebb csúszott hogy velem szemben legyen.

- Mi van ha terhes leszek? - tettem fel félve a kérdést, mire Jungkook ajkain egy hatalmas mosoly terült el. Nem értettem mi ütött hirtelen belé... Ez egy komoly téma. Mit mosolyog ennyire?

- Taehyung. Én tőled szeretnék gyerekeket - ejtette ki ezt a pár szót, amire szemeim óriásira kerekedtek és a döbbenettől ajkaim is elnyíltak egymástól.


Egy picit rövidebb résszel jöttem de volt ma is egy kis időm így megírtam. A kövi részben hozok egy párost akikről eddig még kevés szó volt :))

Bye Kimi :))

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now