22.rész 🤎YoonMin🧡 (+16)

3K 171 44
                                    



Yoongi Pov.

Nem gondoltam hogy azon az estén, mikor Jungkookkal megyek abba a bárba megtalálom az én oly rég keresett Omegám.

Mikor megláttam Jimint az irodában Namjoon ölében ülni, azonnal megcsapott a fiú édeskés barack illata. Mivel tudtam hogy Nam ember, így kizárólag csak a másik ott tartózkodótól jöhetett az aroma.

Azonnal magával ragadott azon az estén és tudtam hogy ez a fiú az enyém lesz. Ha kell erőszakkal szerzem meg Namjoontól, de szerencsére erre semmi szükség nem volt. Jimin elég hamar megbarátkozott a ténnyel, hogy ő igenis az én tulajdonom lesz, és mostantól nálam fogja tölteni napjait a birtokon.

Most már lassan 4 hete tartózkodik a maffiánál az én gyönyörű Omegám, akit ma megkértem hogy készítsen nekem valami finom reggelit. Jimin igazán jól főzött, ami nekem nagyon imponált amellett is hogy nekem ő legtökéletesebb a világon.

Felkeltem az íróasztalomtól és a konyhába indultam, ahol éppen tartózkodott szerelmem. Szerencsére nem hallotta meg jöttömet, ezért halkan mögé lopózva, simítottam kezem a hasára.

- Ugye ti is esztek? - suttogtam nyakára, lágy csókokat hintve a pontra, ahol még egy hónapja megharaptam.

- Muszáj lesz, már csak a baba miatt is - kuncogott fel Jimin, picit hátra fordítva nekem fejét, így arcára adtam egy puszit.

- Úgy várom már hogy megtudjam milyen nemű lesz, és melyikünk fajnemét fogja örökölni - vigyorodtam el majd elengedtem Jimint, így könnyebben tudott tevékenykedni a pulton.

Olyan bondolog voltam, mikor először megéreztem azt a bizonyos illatot Jimin pocakjánál.

Jimin Heatje egy hete volt újra esedékes. Mikor megis érkezett a várva - várt láz, éppen magaménak akartam volna a fiút, mikor, a baba különleges illata csapott meg, aminek igazi aromáját még nem ismertem fel. Azonnal elvittem Sehunhoz, mert azt hittem baj van Jiminnel és még véletlenül se szerettem volna hogy baja essen bármikor is az én szerelmemnek, így megvizsgáltattam.

Sehun boldogan közölte velem, hogy Jiminben két hete fogant meg a gyermekem. Chim elsírta magát és boldogan ugrott akkor az ölembe, még én döbbenettől fel se tudtam fogni mi is történt, és Sehun mit is mondott nekem. Rá pár órára jutottak el tudatomig az orvos szavai és akkor olyan boldogság járt át, mint előtte soha.

Titkon reménykedtem benne hogy fiú lesz a kis lurkó, mert úgy örökölhetné a maffiát, de ha kislány lesz én annak is ugyan úgy örülni fogok. Hiszen a mi szerelmünk gyümölcse lesz Chimmel.

- És mondd csak Yoongi baby milyen nevet fogunk adni a babának? - rakta elém a reggelit Jimin, majd leült velem szembe és neki kezdett az evésnek.

- Hát ez egy jó kérdés - néztem magam elé, majd vissza Jiminre. - Ha fiú lesz, mit szólnál a Taeminhez? - mosolyodtam el, mire Jimin elismerően bólintott.

- Na és ha kislány? - döntötte oldalra picit a fejét érdeklődve. Úgy éreztem ő jobban szeretne egy kislányt.

- Hmm.. mondjuk Eun-ah? - kérdeztem, miközben neki álltam enni.

- Én Young-mi-re gondoltam - harapta be also ajkát, amin muszáj volt elmosolyodnom mert hihetetlen édesen festett.

- Igen, ez valóban aranyosabb egy kislányhoz - gondolkoztam el.

Mikor megvitattuk a gyerekkel kapcsolatos dolgokat, segítettem Jiminnek elpakolászni. Próbáltam most minél többet vele foglalkozni és segíteni neki amiben csak lehet, hogy ne erőltesse meg magát az alatt az idő alatt még babát vár.

- Elmegyünk egyet sétálni? - simítottam kezem lágyan a fenekére, majd picit megmarkoltam formás félgömbjeit, mire halk nyöszörgés tört elő a fiú ajkai közül.

A múltkori Heatje óta nem voltunk együtt és Jimin igazán szerette a testi együttlétet, bár valljuk be, az Omega tökéletes testét soha nem tudtam volna visszautasítani. Ajkai olyan teltek voltak, hogyha csak rájuk néztem, azonnal azt kívántam hogy bárcsak csókolhatnám őket, vagy azt hogy duzzadt nemességem öleljék körbe. Felsőteste Omegához képest egészen izmos volt, de mégis picit nőies, ami miatt nagyon impozáns volt. Hátsó domborulatát senkiéhez nem lehetett hasonlítani és mikor érdeklődtem felőle, hogy sikerült összeszednie egy ilyen jó segget, csak elvigyorodva vonta meg a vállát. Jimin tökéletes volt és elképesztően izgató.

- Inkább csináljunk mást Yoongi hyung - simította mellkasomra kezét pajkosan elmosolyodva.

Elvigyorodtam a hyung megnevezésen, mert ezt mindig szex előtt kezdte el használni, ezzel is tiszteletet mutatva felém, ami tudta hogy nálam plusz pont.

Jimin igazán hamar rájött arra, hogy miket kedvelek és miket nem. Okos fiú volt és szép is. Pont nekem való.

- Na gyere gyönyörűm, Hyung mindent megad neked - tettem fel a konyha asztalra az én gyönyörű Omegám. - Valami extrát szeretnék ma Chim. Valami mocskosat - vigyorogtam rá, mire pici fészkelődésbe kezdett az asztal fa lapján. - Hasalj az asztalra szerelmem, úgy hogy a lábad a földön van - adtam ki neki az utasítást és félszemmel láttam ahogy követi a kiadott parancsom. Kinyitottam a hűtő ajtót és a tejszínhabot meg a barackot kivettem.

Jimin mellé léptem és kerek fenekén végig simítottam. - Megérdemled te ezt a fajta törődést? - kérdeztem vigyorogva, miközben egy picit oda csaptam kényeztetett testrészére.

- I..igen Yoongi. Jó voltam - suttogta Jimin, mire még szélesebb lett ajakgörbületem.

Jimin megtanulta ezidő alatt mióta itt volt, ha nem úgy csinál valamit ami nekem tetszik, akkor bizony vagy megbüntettem, vagy bezártam picit a szobájába, hogy megtanulja csak is az a jó döntés amit én is jónak látok.

- Így igaz gyönyörűm. Nagyon jó voltál. Pont ezért is kapsz jutalmat. Tudod ha úgy teszel mindent ahogy én szeretném, akkor jutalmat kapsz és úgy kényeztetlek el ahogy csak lehet - simítottam le róla melegítőnadrágját és alsóját is.

Bársonyos bőre most már teljesen elém tárult, ahogy feneke is. Végig simítottam domborulatán és letérdelve mögé, húztam szét picit fenekét, így rózsájával szemezhettem. Lassan kezdett el folydogálni Jimin nyílásából nedve, mire újra egy mosoly ült ki arcomra.

- Jó fiú vagy Chim. Nagyon jó fiú - simítottam végig nedves lyukán, mire halkan fel is sóhajtott. - Szeretnéd ha kinyalnálak igaz? - egyenesedtem fel mögüle és elé mentem, hogy láthassam csillogó sárga szemeit.

- Szeretném Hyung - suttogta és felnézett rám alsó ajkát beharapva.

- Most valami mást kapsz először - vigyorogtam rá és mögé mentem, majd nyílására egy kis habot fújtam, amit lágyan kenekedtem el.

- E...Ez hideg Hyung. Nagyon hideg - nyöszörögte kicsit magasabb hangon Jimin és pici ficergésbe kezdett.

- Talán nem jó szerelmem? Hagyjam abba? - kérdeztem aggodva és újra elé mentem hogy lássam, hátha tényleg nem jó neki.

Igaz néha szigorú voltam a törékeny ámde erős fiúval, de mégis mindenkinél jobban szerettem. Maffia főnökként egyszerűen a kapcsolatomban is irányítani akartam, de Jimint ez nem zavarta. Felajánlottam neki, hogyha két hét után nem bírja elviselni a személyiségem, akkor elmehet és újra élheti életét úgy ahogy csak szeretné, még támogatást is kap tőlem ha arra van szüksége. De nem. Ő az én páromnak lett teremtve, mert minden vágyam teljesítette és lehet néha nem tetszett neki, mégis mindig rábólintott.Neki csak az volt a lényeg hogy szeressük egymást. Különleges volt a mi kapcsolatunk, de nagyon szoros és ahogy látszik is, szerettük egymást testileg kényeztetni amikor csak lehetett.


Na szeretnétek hogy folytassam egy kis +18 YoonMinnel? :D Akkor ez a különkiadás most két részes lenne :)
Szerintetek jó baba nevek azok akiket kitalált a páros?☺️

Köszönöm a sok érdeklődőt, csillagot és kommentet :))) Nagyon jól esnek. És az is hogy ennyien az olvasólistára rakjátok a történetet :))) 

Bye Kimi :)

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now