Audrey
"Konečne!" poviem si, keď zaparkujem auto pred domom. Vezmem si kabelku a vystúpim. Pred dverami ma ale čaká nejaká krabica. "Čo to....?" spýtam sa sama seba, keď ju vezmem do rúk. Je na nej napísané moje meno. Prídem do kuchyne a chystám sa ju rozbaliť ale v tom sa ozve buchot. V kuchyni sa ako víchor objaví Luna. "Neuveríš, čo sa dnes stalo!" vykríkne a skočí mi okolo krku. "Čo to je?" dodá zvedavo a pozrie sa na krabicu. "To chcem zistiť" poviem a krabicu otvorím. Nájdem v nej poznanie na rande a dezert od Daniela. "Asi dostanem cukrovku" povie otrávene Luna a otvorí chladničku. "Veď to je romantické!" poviem a usmievam sa ako idiot. Hneď mu napíšem, že to prijímam. "Ktovie či aj dobré" povie Luna a už sa naťahuje k dezertu ale ja ju plesnem po ruke. "Au!" zamračí sa a nájde si niečo iné. "Tak! Rozprávaj" sadnem si na barovú stoličku a ona začne mlieť....Luna
Vyrozprávala som Rey všetko, čo sa stalo v škole. Aj to, že ostanem 2 týždne po škole. "Ale Molly si to zaslúžila!" povie nakoniec a ja som rada, že je na mojej strane. "Kedy je to rande?" spýtam sa a pomiešam si drink. "Dnes večer" začervená sa. "Dovolíš mi skrášliť ťa?" spýtam sa s nadvihnutým obočím. "Vlastne je to dvojité rande...." dodá Rey a ja vyvalím oči. "S kým...?" spýtam sa zamračene. "Tak trošku s tebou a so Zachom..." pípne a ja vyvalím oči. "Tak toto nie!" zodvihneme ruky do obranného gesta a krútim hlavou. "Prosím, Luna!" začne ma prosíkať. "Ani náhodou, Rey! So mnou nepočítaj" poviem a vybehnem schody.imzachherron: Už ti o tom Audrey povedala? 😂😂😂
itslunaxobrien: Hej 🙄 Vidím, že sa náramne bavíš
imzachherron: Čo iné mi ostáva?😂
itslunaxobrien: Vykašľať sa nato a neísť tam? 🤔
imzachherron: A prísť o tú srandu? Ani náhodou! 😂😂🙋🏼♀️
itslunaxobrien: To si jej ale veľa neužiješ lebo ja nejdem😘
imzachherron: Prečo mi to robíš, Luna? 🥺💔
itslunaxobrien: Lebo život je pes, Herron!XXX
"Luna prosiiiim" zopakuje už po ani neviem koľkokrát Audrey. "Ty sa nevzdávaš čo?" spýtam sa otrávene. "Nie!" vyhlási a protestačne si sadne na moju posteľ. "Čisto teoreticky... Čo z toho budem mať?" spýtam sa zamyslene. "Ehmmm môžeš si hocikedy požičať moje auto" vyhlási a ja sa z chuti zasmejem. "Akoby som to už nerobila" odfrknem si a ona sa zamračí. "Budeš maaaať" začne a ja odtrhnem pohľad od mobilu. "Doživotný pokoj od všetkých Teletubbies?" doplním ju. "Platí!" vyhlási a ja zodvihnem obočie. "Ale ak to nesplníš znášaš následky" poviem a natiahnem k nej ruku. Chvíľu zaváha no potom mi ju podá. "Platí"
Nakoniec mi Audrey dovolila nalíčiť ju takže som si to poriadne užila. Ja som si vzala:
Make up som si len upravila a vzala kabelku. "Vyzeráš božsky" pochválim sestru. "Tebe to tiež sekne" usmeje sa ale je vidno, že je nervózna. "Kamže. Kamže? Dámy" spýta sa mama. "Audrey na rande a ja som tuším jej víla" pretočím očami a idem otvoriť dvere. Najprv mi do očí udrie Daniel pekne vystrojený a s ružou v ruke ale čo uvidím potom už je veľa. "Čo tu robí Besson?!" zavrčím a nikde nevidím Herrona. "Aj ja ťa rád vidím, Luns" povie Daniel a objíme ma. Objatie mu vrátim, keďže som si ho na moje prekvapenie obľúbila. "Aj ja teba, švagrík ale odpovedz" poviem napol milo. "Zach nemohol a tak som zobral náhradu" povie cez zaťaté zuby. "A čo Avery? Marais?" spýtam sa nechápavo. "Luna nesťažuj sa toľko" povie Audrey naštvane. "Toto v dohode nebolo" poviem a idem za nimi k autu. "Ahoj" povie Corbyn tiež nie veľmi šťastne. "Teš sa na 'príjemný večer'" oznámim mu a sadnem si do auta. On za mnou zavrie dvere a sadne si vedľa na sedadlo šoféra. Audrey a Daniel sedia vzadu. "Kam vlastne ideme?" spýta sa Audrey a ja si jedným očkom prezriem Bessona. Čierne rifle, čierne tričko, reťaz,... Nevyzerá tak zle... Ale fuj!
"Neočumuj ma toľko a utri si tie sliny" ozve sa odvedľa. "Nečumím len rozmýšľam nad spôsobom tvojej vraždy a ver mi, že sa nemôžem dočkať až ho uvediem do praxe" uškrniem sa samoľúbo. "To sa budete takto naťahovať celý večer?" spýta sa naštvane Daniel. "Áno" povieme s Bessonom naraz a zavrieme sa seba. "Niesom tu dobrovoľne" dodá. "Nápodobne ale myslela som si, že pôjde Herron a tie ty. Keby som to vedela radšej si hodím mašľu" pretočím očami a čakám na jeho reakciu. "Keby tu neboli Daniel a Audrey rovno to napálim do najbližšieho stĺpu" vráti mi ranu ale skôr mi nahrá. "Zomrieť s tebou? Ešte to mi chýba ku šťastiu!" vyhlásim a vidím ako sa mu napli svaly na rukách. Zovrel volant ešte tuhšie. "Máš pravdu! Ani to si nezaslúžiš" fľusne na mňa. "Ja mám na viac" žmurknem naňho ale to už zabrzdí. "Výstup" povie a ja sa naňho prekvapene pozriem. "Corbyn..." povie Daniel ale on naňho hodí vražedný pohľad. "Výstup!" zavrčí hlasnejšie. "Keď ide ona idem aj ja" povie Audrey ale ja rezignujem. "Nie. Je to vaše rande a ja nedovolím aby Vám ho taký namyslený idiot pokazil" poviem a vystúpim. Obídem auto a otvorím dvere na Bessonovej strane. "Vypadni" prikážem mu a keď chce protestovať tak ho chytím za golier. "Počúvaj ma, Besson. Ešte niečo cekni a prisahám, že ti vytrhám vlastnoručne všetky zuby a spravím si z nich náhrdelník. Toto je ich večer, rozumieš?!" hovorím a držím ho stále pod golierom. Prejde pohľadom po mojej naštvanej trávi a nakoniec prikývne. "Môžme zvyšok cesty byť ticho?" spýta sa a ja sa otočím späť naňho. "Čo tak stávka, že na seba budeme do konca večera milí?" dodá a ja sa tvárim, že premýšľam. "O čo?" prikývnem nakoniec. "To sa uvidí, keď to vyhrám" povie namyslene. "Chcel si povedať prehráš" odfrknem si a on ku mne natiahne ruku. "Platí"
KAMU SEDANG MEMBACA
Who's laughing now?! {SK}
Fiksi PenggemarČaute! Volám sa Luna. Môj život bol úplne normálny až dokým ma moja sestra nezobrala na koncert, kde ma kvôli jednému členovi tej kapely znenávideli všetky ich fanúšičky. Moja sestra Audrey začala chodiť s ďalším členom tej kapely Danielom Seaveyom...