Rodział #uno

31 4 0
                                    

Był PIĄTECZEK 13 2015.
Była apokalipsa. Beta (Beta) poszedł do restauracji, bo był głodny. Każdy debil by tak zrobił, ale Negan (Negan) to większy, bo tam kurwa pracuje, ale Beta (Beta) o tym nie wiedział.
Kiedy wszedł do restauracji zobaczył Negana (Negana) za ladą, a obok niego jakąś grubą babkę. Pomyślał sobie jaka ona jest sexy, a ten Negan (Negan) to brzydal z wielkimi brwiami. Wiedział, że stoliki wyznacza tutaj kelner, ale usiadł se sam, bo jest bad boy. Zasiadł swoim grubym DUPSKIEM przy stoliku przy oknie. Chwilę po tym podszedł do niego Negan (Negan) z miną wściekłego kota. Negan (Negan) wziął mutanta (Bete) za nogi i wypierdolił przez okno. Wkurwiony ogr (Beta) wstał, wbiegł przez dziurę i rzucił się na kotka (Negana). Gigant (Beta) również wypierdolił go przez drugie okno. Beatka (gruba babka) stała za ladą i się śmiała, a wszyscy klienci wybiegli z lokalu, lecz została jedna osoba, która nagrywała telefonem i też cisnęła bekę. Gruby kot (Negan) wstał i wszedł do pomieszczenia przez dziurę przez którą wypadł. Sumo (Beta) zauważył dzieciaka nagrywającego całą sytuacje, a gdy tamto dziecko zauważyło, że się na niego gapi od razu spierdoliło z miejsca walki ogrów (walki Bety i Negana).
- Ale urwał - powiedział wielkobrwisty kot (Negan).
-Ale cuchniesz - zripostował Beta (Beta).
- EJ JA CIĘ NIE OBRAŻAM - oburzył się brzydki i łysy kociak Nyganygan (Negan).
- Ale ja tak. STONKA.
- O TY KURWO.
- Jak mnie nazwałeś?
- Kurwą kurwo.
- O TY SZMATO.
Shrek po roku w Rosji (Beta) złapał Nyganygana (Negana) za nóżki i wyrzucił go przez sufit.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ojapierdziu ale akcja aż zmiata z ziemi.




OPKO BY jabadabafuckyou i PijanaNaPrzyszlosc lol.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BETA X NEGAN CHUJEWhere stories live. Discover now