Harry
Jako každé ráno mě probudil ten otravný zvuk. Ach Bože, kdo vymyslel budíky?Se značnou obtíží jsem ale přeci jen vstal a šel do koupelny. Tam jsem vykonal běžnou ranní hygienu, vzal si svoje oblíbené černé skinny a černé tričko a rozešel se po schodech dolů. Jelikož nesnídám, vzal jsem si batoh, sluchátka, ve kterých hráli The Beatles a vydal se do školy.
Mamka už byla v práci a Gemma je narozdíl ode mě ranní ptáče, takže už je nejspíš ve škole.
Takovéhle lidi nechápu, kdo by šel v pondělí do školy už v sedm ráno? Myslím že jen moje sestra. Sice je občas divná ale stejně jí mám moc rád. Je vždy milá a chápavá a navíc je to jeden z mála lidí, kteří vědí o mě orientaci. Ví to jen ona, mamka a moji kamarádi Liam a Niall. Známe se už od raného dětství a jsou to vlastně mí jediní přátelé.
Znenadání jsem stál před školou, to bude zase den...
Louis
Probudil mě můj příšerný budík, proč ta zrůdnost existuje? Rychle jsem vstal a šel se nasnídat, jako vždy jsem si vzal banán a šel do koupelny. Vyčistil jsem si zuby, umyl obličej, upravil si moje rozcuchané vlasy a oblékl se, nic extra- černé skinny, bílé tričko a džínová bunda a tenisky.Bylo celkem brzo, takže všichni ještě spali. Rád chodím do školy včas, ne zas nějak moc ale nerad chodím pozdě.
Na záda jsem hodil batoh a vyšel z domu. Jen jsem se kochal okolím a mé nohy už šly automaticky.
Zanedlouho jsem stál před školou. Vešel jsem dovnitř a hned zamířil ke skříňce. Se všemi učebnicemi jsem se se rozešel ke třídě a usedl do lavice vedle svého nejlepšího kamaráda.
„Ahoj Lou," řekl s radostí, když mě uviděl. „Nazdar Zee, " řekl jsem mu nazpět a zadíval se mu do tmavých očí. Hned se rozpovídal a já se s radostí zapojil do konverzace.
Ahoj guys, vítám vás u prvního dílu mého prvního příběhu. Byl bych moc rád za ohlasy, názor, co mám zlepšit a podobně. Předem moc děkuju
All the love, Curly
ČTEŠ
Coincidence |Larry| ~POZASTAVENO~
FanfictionHarry je devatenáctiletý chlapec, všechny holky o něj mají zájem ale on hraje za jiný tým Louis je kluk z vyšší třídy se stejným zájmem, jako Harry Dokážou se seznámit a poté možná i něco víc? To zjistíte v tomhle příběhu 💚💙