𝕽𝖔𝖟𝖉𝖟𝖎𝖆ł 𝖕𝖎𝖊𝖗𝖜𝖘𝖟𝖞; 𝖕𝖑𝖆𝖓 𝖉𝖟𝖎𝖆ł𝖆𝖓𝖎𝖆

599 8 392
                                    

── - ˏˋ ✎ ˊˎ - ──

jest krótko po strzelaninie na komendzie, w wyniku której zginęło piętnastu policjantów. wszystkie media od tego huczą, a policja obiecała już, że złapie wszystkich, którzy byli w to zamieszani i każdego z nich dosięgnie wymiar sprawiedliwości. kilka dni później policji udaje się spełnić część obietnicy, gdyż podczas zwykłego, rutynowego patrolu łapie sabinę smolińską, która miała przy sobie sporo narkotyków. nie jest tajemnicą, że dziewczyna jest córką szefa mokotowskiej mafii. nadinspektor wydaje rozkaz, aby przewieźć sabinę do mieszkania dla świadków koronnych, które oczywiście jest ściśle tajna i tylko trzy osoby mają o nim pojęcie; nadinspektor, który wydał rozkaz, a także dwójka policjantów, którzy zostali przydzieleni do ochrony nad dziewczyną. a mianowicie komisarz olgierd wardęcki oraz młodsza aspirant klaudia juhnke. w tym samym czasie remigiusz smoliński otrzymuje wiadomość, że jeśli chce zobaczyć córkę całą i zdrową, musi zgłosić się dobrowolnie na komendę, udzielić wyczerpującego przesłuchania, a także podać imiona i nazwiska osób, które są zamieszane w gangsterkę. mężczyzna z początku nie wierzy, że policja jest w stanie posunąć się do takich kroków, jednak z czasem otrzymuje zdjęcia, na których widać sabinę przywiązaną do zlewu w łazience. dziewczyna jest wyraźnie pobita. remigiusz staje przed najważniejszą decyzją w jego życiu. gdzieś w innej części warszawy jakub szcześniak wraz z pozostałymi członkami swojej mafii planuje kolejny cios w policję. a ma być nim porwanie zuzanny tomczykowskiej, która jest odpowiedzialna za śmierć poprzedniego szefa mafii. kobieta jednak nie boi się konfrontacji z bandytami, gdyż sama pragnie krwi. bowiem w strzelaninie na komendzie zginął mąż kobiety, norbert. zuza pragnie odwetu. kolejny raz, o godzinie trzynastej, policja otrzymuje zgłoszenie o znalezionych zwłokach młodej kobiety. tym razem na placu zabaw dla dzieci. policja jednak nie ma czasu, a przede wszystkim ludzi, aby zająć się tą sprawą, przez co kajetan piątek bez żadnych skrupułów może dalej kontynuować swój morderczy plan. 


∩__∩
( ・ω・)
┏━━━━━∪∪━━━━┓
MIEJSCA
┗━━━━━━━━━━━┛

komisariat policji 

mieszkanie, w którym przetrzymywana jest sabina

oficjalnie klub nocny, nieoficjalnie burdel, który jest prawdziwym forum romanum dla wszystkich gangsterów, a także niektórych policjantów, którzy przeszli na ciemną stronę mocy albo po prostu dla tych, którzy szukają kontaktu czy też informacji, co równoznaczne jest ze znalezieniem guza

 posiadłość remigiusza smolińskiego 

mieszkanie kajetana piątka, gdzie w piwnicy ma prawdziwą salę tortur

mieszkanie kuby szcześniaka, szefa czarnej wdowy

opuszczony poligon wojskowy, gdzie najczęściej odbywają się egzekucje i porachunki gangsterskie

stacja telewizyjna

biuro cbś

biuro abw

kasyno

klub bokserski, gdzie co sobotę odbywają się nielegalne walki

warsztaty samochodowe

tor za miastem, gdzie odbywają się nielegalne wyścigi

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 03, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

𝑹𝑷; 𝑾𝑨𝑹𝑺𝑨𝑾 𝑮𝑨𝑵𝑮𝑺Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz