2.

1K 45 1
                                    

Harry
„Ahoj Li, čau Ni, ” pozdravil jsem oba své kamarády, když jsem usedal do lavice. „No nazdar Harry, jak se máš? ” optal se Liam. „Ale, nic moc, ” odpověděl jsem. Vážně jsem neměl moc dobrou náladu. „Co se děje, Hazz? Nějakej kluk?” zeptal se hned Niall. „Kéž by, ” povzdechl jsem si, „co mám dělat kluci? ”

Byl jsem už celkem zoufalý, ještě jsem vztah neměl a jediný, kdo o mě měl zájem byly holky. Pořád se mnou flirtovaly. Snažil jsem se být milý, ale neměl jsem na jakoukoliv z nich náladu.

„Zkus gay seznamku, zrovna teď jsem viděl nějakou reklamu. Jmenuje se Ilove, ” vychrlil  na mě Niall. Liam jen lehce, podpořivě kývl.

„No, zkusit to můžu, ” pousmál jsem se a už jsem si ji stahoval. Za pár vteřin se stáhla a já se mohl přihlásit.

                Jméno: Harry Styles
   Uživatelské jméno: harrystyles
                           Věk: 19
    Popis: Ahoj, jsem Harry. Je mi 19. Rád sportuji a dělám hudbu. Hledám opravdový vztah, ne úlet na jednu noc
Profilová fotka:

 Hledám opravdový vztah, ne úlet na jednu nocProfilová fotka:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vše jsem napsal pravdivě a klikl na "Přihlásit"

Vítá vás gay seznamka Ilove.  Přejeme hodně štěstí s hledáním.

Louis
Po chvíli povídání si Zayn šel odskočit a já rychle vytáhl telefon, kde jsem otevřel aplikaci Ilove. Je to gay seznamka. Stáhl jsem si ji včera večer, protože mě ta samota už začínala užírat. Ještě jsem vztah neměl a už mi láska chybí. Párkrát jsem spal s holkama, když jsem o svojí orientaci ještě nevěděl, ale to bylo všechno.

Ukázal se mi na obrazovce roztomilý zelenooký kudrnáč. Toho kluka znám, je o rok mladší. Občas ho vídám na chodbě. Všechny holky po něm jedou. Kdo by se divil? Je úžasný už jen od pohledu. Ale nikdy bych si nepomyslel, že je taky na kluky. Vypadá hodně hetero.

Po chvíli uvažování jsem se rozhodl mu napsat. Všechno se má v životě zkusit, no ne?
   
                 
Ahojky, je tu další díl. Doufám že se líbí a potěší mě váš názor
All The love, Curly

Coincidence |Larry| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat