Marinette :
"Tikki, co se to právě stalo" řekla jsem totálně v rozpacích své malé Kwami.
"Mari, já ti do hlavy nevidím, ale řekla bych, že ses nám dostala do tak trochu prekérní situace" něco si poté zašuškala a zasmála se tomu.
"Tikki, to není k smíchu!" řekla jsem dost naštvaně.
"Mari hlavně klid" začala mě ta malá příšerka uklidňovat, když jsem se zhroutila na zem ke kolenům.
"Pojďme si zrekapitulovat, co se tady děje" a začala mě hladit po hlavě, snažíc se mě uklidnit.
"Dobře tak, jsem zabouchnutá do tří kluků a nevím do kterého doopravdy a do kterého si to jen namlouvám" Tikki na mě jen koukala a naznačila rukou ať pokračuji.
"Adrien ten je hodný, milý líbí se mi už od prvního dne, sice o něm vím téměř všechno, ale co když si ho kreslím až moc růžově, a vlastně ho ani neznám." Tikki na to jen pokrčila rameny a já pokračovala.
"Pak je tady Luka ten má stejné vlastnosti, až na to, že mě má rád, a zajímá se o mně, ale na druhou stranu pořád si jím nejsem jistá"
Tikki nijak nereagovala."A nakonec je tady Chat který je skvělý, ze všech ho znám asi nejvíc, ale přitom skoro vůbec. Vždyť ani nevím kdo je pod maskou a navíc miluje Ladybug a ne Marinette. Já jsem podle mě jen holka, která mu dá útočiště, před jeho normálním životem, kde možná má i hromadu dalších holek a já jsem pro něho vlastně nic " po tomhle dlouhém proslovu jsem se rozbrečela.
"Mari, vždyť ti dal pusu a řekl ti, že se o tebe bojí" začala mě znovu utěšovat má malá kamarádka.
Mezitím v sídle Agrestů :
"Cítíš to Nathalie?"
"Ano, pane Agreste"
"To je ta dívka, která nám už jednou upláchla"
"Pane můžu se zeptat, zda budete potřebovat Mayuru"
"Nebude potřeba má drahá Nathalie, Ty si hlavně odpočiň"
"Nooroo temná křídla povstaňte"
"Ahhh Malá nevinná dívenka má problémy s láskou, tak to aby jsme jí pomohli"
"leť můj malý akumo a obrať ji ke zlu"
Zpět u Marinette :
"Mari nesmíš podlehnout svým emocím, víš co se pak může stát" snažila se mi pomoc má Kwami
"Ale to je někdy tak těžké"
"Já vím Marinette, ale pak by tě mohl dostat Lišaj a celý svět by skončil" to už mělo o něco málo lepší účinek.
"Máš pravdu Tikki, nemůžu dovolit, aby se kvůli mně někomu něco stalo" usmála jsem se na ni a šla na počítač si pustit nějakou komedii.
Adrien :
"Koho by mohla mít Marinette ráda?" přemýšlel jsem nahlas celou noc.
"Jeden, asi bude Luka, ale kdo ten druhý hmmm"
"Drž už zobák, někdo se tady snaží spát" vyrušil mě z myšlenek Plagg.
"Tak promiň, pro mě je to, ale důležité" najednou jsem uslyšel zaklepání. Plagg se rychle schoval a já šel otevřít.
ČTEŠ
miraculous - Ona je moje, Felixi
Acak⚠️VAROVÁNÍ⚠️Někdy 15+ části ⚠️⚠️ VSTUP JEN NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ Adrien má bratrance Felixe a ten se přestěhuje k němu do Paříže. Co dokáže jeden klučina, tak moc podobný slavnému modelovi, příteli a Marinettině tajné lásce provést? A jaké to bude m...