Un copil incercat de viata...
-Cosmina-
Acum multi ani in urma era o tanara fata care isi dorea din suflet sa aibe copi,dar nu putea ramane insarcinata...intr-un sfarsit aceasta reuseste sa fata o fetita,o iubea mai presus ca orice pe aceasta lume.Atunci cand fetita s-a nascut tatal ei a spus ca nu este copilul lui,mama fetitei suferea enorm pentru ca acest copil pe care si l-a dorit mult si s-a chinuit din rasputeri sa o faca nu este dorita si acceptata de propriul ei tata.Cand fetita implinea 3 anisori mamica ei s-a gandit sa ii mai faca o surioara pentru a nu fi singura pe lume si asa a si facut,la 4 ani de la nasterea celei de a doua fetita mamica lor a ramas iar insarcinata tot cu o fetita,dupa ce a venis si cea de a treia pe lume a inceput totul.Eu sunt fata cea mai mare,dupa ce surioara mea cea mica a luat viata atunci a inceput calvarul pentru mine cel putin de atunci am inceput sa realizez eu ce se intampla in jurul meu pentru ca crescusem aveam 7 anisori.Tatal meu este un betiv de cand il stiu,bea aproape in fiecare seara si facea scandal si nu numai,o mai si batea pe mamica noastra...Imi aduc aminte o ca intr-o seara era mort de beat,era in bucatarie cu mami,iar eu cu surioara mea cea mijlocie eram in camera alaturata,iar la o camera distanta era bebicul nostru adica surioara cea mica in varsta de aproape 1 an care dormea,eu cu suriara mea mijlocie ne uitam pe ascuns pe geam sa vedem ce se intampla in bucatarie,nenorocitul pe care nici nu il numes tata o batea pe mamica noastra,eu cu surioara mea incercam sa o ocrotim pe cea mica pentru a nu trece si ea prin ce treceam noi mereu,noi tipam la geam si plangeam ne era foarte frica il vedeam pe terorist cum ne bate mamica cum arunca cu toate lucrurile pe jos,la un moment dat acesta ii spune sa plece din casa,efectiv a vrut sa o dea afara pe strazi in toiul noptii,dar totodata avea un cutin in mana pe care il folosea pentru a o ameninta pe mami,acesta ii zicea sa plece dar totodata ii zicea sa ramana practic bautura ii spalase creierii,numai realiza...In fine asta sa terminat...La putin timp ne-am mutat intr-o alta casa,totul a fost bine o perioada scurta de timp pe urma totul a luat-o de la capat.Am multe de povestit dar nu am timp sa imi povestesc viata in totalitate.Intr-o noapte teroristul s-a imbatat din nou,mami dormea in camera separata si o inteleg de ce,cum sa dormi in pat cu un asemenea om?Chiar nu ai cum...Mami dormea cu mezina familiei,iar eu cu cealalta suriaoara in camera alaturata,teroristul dormea singur si asa va fi toata viata de acum in colo singur...Teroristul este tata dar asa ii zic pentru ca asta a devenit el pentru mine,acesta avea o drujba,in acea noapte a pornit drujba si a vrut sa ne omoare mamica,iar eu l-am auzit si m-am trezit am fugit repede la el si am inceput sa tip plangand sa o opreasca si sa o lase in pace,intr-un final a facut cum am zis,acesta a plecat eu am luat drujba si am puso langa patul meu pentru a nu o lua din nou,in acea noapte nu am putut dormi in fiecare minut ma duceam la ingerul care mi-a dat viata la pat sa vad daca mai respira pentru ca imi era frica sa nu ii faca ceva si sa nu o mai vad toata viata mea.Intr-o alta zi eram in bucatarie,mami era in camera la mine iar teroristul era beat si s-a dus la ea in casa nu am stiu de ce se duce efectiv nu stiam ca era pus din nou pe scandal,dupa putin timp a venit la mine in bucatarie razand si spunandu-mi dute la ma-ta in camera ca e moarta pe jos,cand am auzit am simtit ca mor si invii iar,am fugit repede in casa tremurand,plangand si tamand,cand am intrat in camera ingerul meu era pe jos cu sange pe maine pentru ca o lovise animalul si plangand,cand am vazuto am simtit ca mi se rupe sufletul in doua am luato si am stranso tare la piept plangand si blestemandu-l pe nenorocit,am intrebato ce s-a intamplat si mi-a zis plangand in hohote ca o omoara si ca ii e frica ca vrea sa se omoare ca sa scape de chin,atunci am tipat la ea si i-am spus daca faci asta pe noi cui ne lasi,m-am dus la el si am inceput sa plang,sa tip si sa il amenint in acea zi i-am spus ingerului meu ca voi chema politia si practic am obligat-o sa depuna plangere impotriva lui pentru ca ea nu vroia ca ii era frica.Astea sunt doar cateva povesti spuse pe scurt asa am invat eu sa fiu puternica si sa trec peste orice si dau putere celor din jur si am grija de ei,regret foarte mult ca a trebuit sa treaca si surioara mea cea mijlocie prin dramele astea,regret ca nu am putu ocrotio si pe ea cum am facut cu cea mica,pe cea mica nu am last-o sa asiste la asa ceva niciodata nu am vrut sa treaca si ea prin ce am trecut si noi pentru ca pe mine ma marcat foarte mult asta,este o lectie de viata pe care nu o voi uita niciodata,voi fi alaturi de ingerul meu si de puterile mele surioarele si le voi ocroti cum pot mai bine.Din cauza lui nenorocitului astuia am dus o viata grea...Tin minte ca acum aproximativ 3 ani si ceva mami a ramas fara servici,iar teroristul a plecat in Italia,nu ne trimitea nici un ban mami numai avea servici nu aveam decat alocatia noastra eram in clasa a 9 a,plangeam si eu si mami ca nu avea bani sa ma trimita la liceu nu avea ce sa ne puna pe masa,singurul ajutor al nostru era fostul meu prieten el ne-a ajutat foarte mult cu bani cu orice.Tin minte ca mancam toate 4 ciorba cu paine uscata pentru ca mami numai avea bani nici macar de o paine,nici butelie numai aveam pentru a putea face ceva de mancare,dar acum ne-am ridicat si noi de la pamant a rasarit soarele si pe strada noastra,niciodata nu imi va fi rusine sa imi povestesc viata pentru ca asta sunt eu,intotdeauna voi povesti cu fruntea sus pentru ca am stiut sa trec prin toate astea chiar daca eram doar un copil,am primit o lectie de viata prea dura,dar daca nu o primeam poate ca acum nu aveam un suflet asa mare si asa de bun incat sa ajut pe toata lumea chiar si pe cei mai mari dusmani,vreau doar sa ii multumesc ingerului meu ca a stat langa noi si a fost puternica pentru noi pentru a ne creste si pentru a avea un sprijin si un umar pe care sa ne plagem amarul.Vreau sa am puterea de a-mi ocroti ingerii ce tin la mine si ma iubesc si vreau sa am puterea sa ii ajut mereu la necaz,nu am sa imi parasesc ingerasii niciodata ii iubesc cu toata fiinta mea.Ii multumesc lui bunul Dumnezeu ca ma invatat sa fiu puternica si cum am mai spus niciodata nu imi va fi rusine sa imi spun povestea.Asta sunt eu,un copil incercat de viata si trecut prin ea.Va iubesc ingerasii mei,puterile mele.