4.

973 49 1
                                    

Louis
Zazvonilo a já vypnul telefon. Začala nám chemie. Máme na ní snad tu nejhorší učitelku na celý škole, je vážně příšerná. Rozhlédl jsem se po třídě a zjistil, že všichni koukají do učebnic. No do prdele, ona zkouší! Vůbec to neumím, jestli vyvolá mě, jsem v háji.

Učitelka vešla do třídy a všichni se postavili. Po pozdravení jsme se opět posadili a hodina začala.

„Tak žáci, jak všichni víte, dneska zkouším. Máme tu nějaké dobrovolníky? " Nikdo se nepřihlásil. Jak nečekané, že? „V tom případě si někoho vyberu, " usmála se kysele učitelka. „Tak co třeba Tomlinson? " podívala se na mě a já se zvedl a rozešel k tabuli. To musela z celé třídy vybrat zrovna mě?Už jsem stál před tabulí a otočil se na učitelku. Ta se jen zašklebila v pokusu o úsměv a začala mi pokládat otázky.

Vůbec nic jsem neuměl, ani jsem se na to nepodíval. Pamatoval jsem si jen něco z hodiny, ale jelikož o hodinách moc nevnímám, moc toho nebylo.

„Za čtyři Tomlinsone, příště se na to učení alespoň podívej, " vyprskla na mě učitelka a já se usadil zpět do lavice. Uvelebil jsem se a učitelku úplně ingnoroval.

Teď mě zajímala jen jediná osoba. Harry. Snažil jsem se si vzpomenout kde mají třídu. Napadlo mě totiž, že bych na něj po škole před třídou počkal a doprovodil ho domů. Vzpomněl jsem si. Mají ji o tři učebny doleva od nás. Chtěl jsem si to jít rychle ověřit, protože jsem do konce vyučování měl hodiny v jiné části budovy a nestihl bych se tam podívat.

Omluvil jsem se a odešel na záchod, teda, spíš na chodbu ale to je jedno.

Zastavil jsem se před těmi dveřmi a díval se na rozvrh, který na nich visel, abych zjistil, kdy mají poslední hodinu.

Harry
„Můžu si prosím odskočit? " zeptal jsem se učitele a on jen přikývl. Vypít pití na celý den za první přestávku holt nebylo moc chytrý. Vstal jsem a vyběhl na chodbu.

Když jsem zavřel dveře a otočil se, myslel jsem, že omdlím.

Louis tam stál v celé své kráse a upřeně se na mě díval. Myslel jsem že se v těch jeho očích utopím. Byly modré jako dva oceány, jako nebe bez mráčků. Jakto, že byly tak úžasné?

Ahoj lidičky, další díl je zde. Doufám že se líbí. Komentáře potěší, jako vždy.
All the love, Curly

Coincidence |Larry| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat