Chapter 1
Хорнэд Серпентийн залгамжлагч ба төгсгөл
Илверморни ид шидийн сургуульд илбэ шидээр бие биенээ гайхуулцгаасан ердийн өдөр хоногууд үргэлжилж байв. Энэхүү сургууль бол цусан төрлийн биш хэдий ч сэтгэлийн холбоогоор гал нэгтгэсэн Исолт Сайр, Жеймс Стивард, Вебстер Бүүт, Чадвик Бүүт гэх 4 гэр бүлийн гишүүдийн мөрөөдлийн биелэл билээ. Хорнэд Серпент оюун санааг, Вампус бие махбодыг, Пуквүджи зүрх сэтгэл, Тундербирд сүнсийг төлөөлөх ажээ. Тэнхим бүрт 100 жилд нэг тохиодог гэж нэрлэгддэг онцгой суралцагчид байв. Тэдний тэнхимд хуваарилах ёслолын үеэр "Аустин Линколн гэх хүү Илверморниг устгаж хамгийн шилдэг шидтэн болно" гэсэн зөгнөл гарч улмаар түүнийг зөвхөн Хорнэд Серпент эрдэнийн чулуугаа гялтгануулан сонгожээ. Бүх зүйл ёсоор болж Аустин Линколн бусад залгамжлагчдад заналхийлэх болов. Зөгнөл ёсоор бол 2020 оны 02 сарын 04-ний өдөр Аустин Линколн Илверморниг устгах ёстой байв. Гэтэл тэр өдөр Аустин 4 тэнхимийн залгамжлагчдын тулаанд Вампус тэнхимийн залгамжлагчид алагдсан юм.
Chapter 2
Слазар Слизериний шидэт саваа
Вампус, Пуквүджи, Тундербирд тэнхимийн шидтэнүүдийн гарт Илверморниг үндэслэгчдийн саваа ирэв. Харин Хорнэд Серпентэд Аустинд өгөх саваа байсангүй. Тэмдэглэлд "Гормлайт Исолтын гэрийн гадаа ирээд могойн хэлээр үг хэлэхэд Исолтын саваа буюу эгчээсээ хулгайлсан саваа нь хүчээ алдав. Гэрийнхэнд нь нойрсуулах хүчтэй шившлэг хэрэглээд бүгдийг нь унтуулчихаад дотогш оржээ. Гормлайтаас хулгайлсан Исолтын саваа нь Басилискийн эврээр хийгдсэн САЛАЗАР СЛИЗЕРНИЙ ӨӨРИЙНХ НЬ САВАА БАЙСНЫГ ИСОЛТ МЭДЭЭГҮЙ БАЙЖ. Гормлайт эзэн нь байсан тул савааг могойн хэлээр түр унтуулав. Гэвч Жеймсын гэр бүлтэй тулалдсан Гормлайт алагдаж Слизерний саваа унтаа хэвээрээ үлдсэн байна. Исолт тэр саваанд хүрэхийг ч хүсээгүй учраас Жеймс түүнийг нь газарт булсан бөгөөд алтан зүүлтний тусламжтай Аустин газарт булсан савааг олж авчээ.
Chapter 3
Алтан зүүлт
Аустин 2020 оны 02 сарын 04 болох дөхөх тусам хар дарж зүүдлэсээр байв. Түүний зүүдэнд 4 үндэслэгчдийн залгамжлагч нар хоорондоо дайтах бөгөөд залгамжлагч бүрийн ард тэдний тэнхимийн шүтээн амьтад зогсох аж. Аустин учир битүүлэг зүүдний учрыг тайлахаар "нэгэн тэмдэглэлийн дэвтэр"ийг сөхөн уншаад савааг 4 тэнхимийн шүтээн амьтдад байгаа болохыг олж мэднэ. Гэвч зөвхөн жинхэнэ залгамжлагч нь амьтнаас нь савааг нь авч чадах ажээ. Түүнийг үүдэн танхимийн голд шүтээн амьтдын хөшөөн дээр ирэх мөчид бусад 3 залгамжлагч аль хэдийн ирчихсэн зогсож байв. (Үргэлжлэл 2-р бүлэгт)
YOU ARE READING
20200204 - Horned Serpent : Storyline
Fantasy9 ¾ 𝙺-𝚁𝙿 Илверморни ид шидийн сургуулийн аялалд зориулав.