1.BÖLÜM

6.1K 135 90
                                    

Sabah odama giren gün ışığıyla gözümü açtım.Sabah dediğime bakmayın saat neredeyse öğlen olmuştu. Hemen yataktan kalkıp banyoya gittim,duşumu alıp rutin işlerimi yaptım.Üstüme t-shirt altıma kot bir pantolon giyip, hafif rimel ile çilekli dudak kremi sürüp aşağıya indim.

Üstüme t-shirt altıma kot bir pantolon giyip, hafif rimel ile çilekli dudak kremi sürüp aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annem yine marifetlerini döktürmüş

"Anneciğim gene döktürmüşsün"
diyip sırıttım.

Annem "Güzel kızım benim." deyip yanağıma bi buse kondurdu.

"Anne babam nerde?"diye sorduğumda duraksayıp bana baktı ve

"O gitti!"dedi.Ben ne olduğunu anlamadan gözümden bir yaş aktı

Aklım almıyo babam gitti diyen annem hiç bir tepki vermeden bana yaklaşıp.

"Ağlama güzel kızım baban bizi terk etti.Öyle bir adam için ağlama sakın!"dedi ve bana sarıldı bende anneme sıkıca sarılıp

"Neden?"

"O...o adamın bizden önemli işleri varmış,biz sadece onun evinde karnını doyuran kişilermişiz "deyince , sinirlenip evden bir hırka almadan hızlıca çıktım.

Aklım almıyordu nasıl olurda babam bize böyle şeyler der ve bizi terk eder.

Biraz yürüdükten sonra sahil kenarındaki banka oturdum fazla kişi yoktu.Yani sabahın köründe heleki haftaiçi kim sahile gelir ki.

Galiba burda 4 saattir oturuyodum.Hemen kalkıp eve doğru gitmeye başladım.Başım önde hızlıca gidiyodum sonuçta gözlerim şişmişti ve yüzüm kızarmıştı beni görenler bu kız mezardan fırlamış derdi.

Birden bir şeye çarpıp yere düştüm.Çarptığım şeyi görmek için kafamı kaldırdığımda karşımda beyaz tenli yakışıklımı yakışıklı bir erkek bana bakıyordu.

Çarptığım şeyi görmek için kafamı kaldırdığımda karşımda beyaz tenli yakışıklımı yakışıklı bir erkek bana bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Büyük ihtimalle benimle yaşıttı.Ben hala yerde öylece oturuyordum ta ki bana elini uzatıp kaldırana dek.

" Ço...çok özür dilerim " deyip onun birşey demesine izin vermeden oradan hzlıca uzaklaştım ve eve gittim.

Kapının tokmağına hafifçe vurup bekledim.Annem kapıyı açtı tam konuşacakken ona elime dur işareti yapıp odama çıktım.

Hemen kapıyı kilitledim. Yatağıma uzandım şişmiş gözlerim yorulmuştu fakat uykum gelmedi nasıl gelebilirdiki sonuçta babam bizi terk etmişti.

Ben bu düşüncelerden sıyrılıp penceremin önündeki pufa oturdum ve bu kadar hızlı gelişen şeyleri düşündüm.

Yarım saattir penceremin önünde oturuyordum.Tam kalkıp yatağa giderken ağacın arkasındaki kişiyi fark ettim benim percereme bakıyodu tedirgin olup perdeyi
çekip yatağa fırladım ve uykuya dayanamayan gözlerimi kapadım.

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım. Lütfen okuyun biraz sıkıcı gibi fakat ilerleyen bölümlerde daha heyecanlı olacak.

Yorumlarınızı bekliyorum.💞

KANA SUSAYAN(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin