üçüncü görev

1.4K 202 177
                                    

82-001: Güzel bir hikaye duymak ister misin tatlım?

johnseo: Hayır

82-001: Sanırım bu evet demek.

82-001: Bir zamanlar bir çocuk varmış.

82-001: Bir de bu çocuğun sevdiği başka bir çocuk varmış.

82-001: Ana karakterimizin sevdiği çocuk zenginmiş, ana karakter de o kadar zeki.

82-001: Bunun sevdiği çocuk lisede özel bir okula geçmiş. Aşık çocuğumuz da hala onunla beraber olabilmek için çok çalışmış ve o okuldan burs kazanmış.

82-001: Okulda bursla okuyan başka kişiler de varmış.

82-001: Fakat bunlardan biri, her bursluluk sınavında bir şekilde kopya çekiyor ve aşık çocuk gibi gerçekten o okulda okumayı hak eden zeki insanların hakkını yiyormuş.

82-001: Ve sevilen çocuk, yani sen, bu kopya çeken kişiyi tanıyor ve kopya çektiğini biliyormuş.

johnseo: Neden anlattın şimdi bunu bana?

82-001: İşte bu hikaye tam da bu kısımda oyunumuzla bağlantılı hale geliyor tatlım.

johnseo: Sıra Mark'ta mı demek istiyorsun?

82-001: Aynen öyle.

82-001: Yine de önceden söylemem gereken bir şey var.

82-001: Bu görevimizin cezası bir ilk olarak direkt seni etkileyecek, Mark'ı değil.

johnseo: Vay canına bu her zamankinden daha az zalimce

82-001: Simon diyor ki, Mark'ın bu okulda kendi hakkıyla okumadığını ifşa et.

johnseo: Yapar mıyım sence bunu?

82-001: Yapıp yapmamak sana kalmış tabii.

82-001: Fakat biliyorsun Müdür Lee bir sana bir de paraya değer veriyor, bunu gidip kulağına fısıldasan hiç sorgulamadan Mark'ın atılmasını sağlayacaktır ve bunu yapmak hoşuna da gidecektir.

82-001: Ve tatlım tabii ki bundan senin de çıkarların olacak, okul başkanı olma şansını artırmak gibi.

82-001: Çünkü dediğim gibi etrafındaki kimse güvenilir değil, Mark da onlardan biri.

82-001: Mark o kadar saf bir çocuk ki insanların onu kullandığını ve dolaylı yoldan sana zarar verdiğini fark etmiyor bile.

82-001: Ama yine de, ben etrafımdaki bir avuç hainin arasında vakit geçirmekten zevk alıyorum, diyorsan, yapabileceğim bir şey yok tatlım.

82-001: Keyifli günler dilerim!









Mark bittin olum sen akıllı olcaktın😡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mark bittin olum sen akıllı olcaktın😡

simon says ㅅ johntenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin