Bong cha'dan
Sabah'leyin...
Sabahleyin saat 9:30 gibi kalktım ve rutin işlemlerimi halledip üzerimi değiştirip aşağıya indim.(Giydiğim...)
Aşağıya indiğimde salonda jungkook vardı.direkt bana döndü ve konuşmaya başladı;
Jungkook : bu gün saat 13:00'de alışveriş merkezine gidip gelinlik ve damatlık bakacağız haberin olsun Bong cha.
Bong cha : ne!!
Jungkook : ne demek "ne"!!
Bong cha : yani beni yanlış anlamanı istemem ama sadece bir anlık şok geçirdim ve o şok ile sana bağırdım. özür dilerim jungkook.
Jungkook : tamam Bong cha önemli değil 😊Allahım ya gülüşü bile çok tatlı.
Allahım ne diyorum ben acaba Jungkook'a aşık mı oluyordum...İç ses: evet evet bence aşık oluyorsun.
Bong cha: saçmalama be nereden çıkardın?Jungkook : birşey mi dedin Bong cha??
Bong cha : yok yok birşey demedim.
Jungkook : tamam...Bong cha : hadi git artık sende ya buradan sen neden geldin ki?!!
İç ses:tamam tamam hadi gittim ben hadi byy
Bong cha : byy
Her neyse... Düşüncelerimden ayrılma sebebim annemlerin bana seslenmesiydi.
Bca: kızım hadi gelsene neredeyse yarım saattir sana sesleniyoruz.
Bong cha : tamam annecim geliyorum.
Dedikten sonra masaya oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım.
...
Neredeyse yarım saattir aralıksız yemek yiyorduk ben daha fazla yemek yemeye devam edersem kilomu aşmış olacağım. Bence yol yakınken yemek yemeyi bırakmalıydım..
Bong cha : güzel ailem ve JUNGKOOK ben doydum size afiyet olsun.
Jungkook : nereye Bong cha??
Bong cha : lavaboya gidiyorum bir sorun mu var?
Jungkook : yoo hayır sadece nereye gittiğini merak ettim.
Bong cha : ee iyi o zaman hadi gittim ben.Dedim ve lavaboya gidip işlerimi halledip tekrardan aşağıya jungkook ve ailemin yanına gittim.
Jungkook : çıkalım mı??
Bong cha : tabi tabi çıkabiliriz.Beraber jungkook 'un arabasına bindik ve gelinlik ve damatlık almak için yola koyulduk...
Bir gelinlik ve damatlık aynı yerde satılan bir mağazaya gitmiştik.
İlk defa görmüştüm burasını Allah Allah jungkook beni nerelere getirmişti böyle...??Jungkook : istersen ilk önce sana gelinlik bakalım ama eğer ilk önce sen gelinlik bakmak iste-
Bong cha : tamam jungkook ilk önce bana gelinlik bakalım sonra da sana damatlık bakarız olur mu??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻
Teen FictionJEON JUNGKOOK BİR ÖĞRENCİSİ İLE ZORAKİ EVLENİP ONA AŞIK OLABİLECEGİNİ NEREDEN BİLEBİLİRDİ Kİ?(işte aşkın sınırsız olabileceğini anlatan bir kitap...)♡ ~!!HERKESE İYİ OKUMALAR!!~