- Teď začíná druhá část mého života. Horší.. -

807 31 31
                                    

Martinus

Mezitím co Marcus naskládal kufry a krabice do auta, já se loučil s rodiči, Emmou a celkově se svým, teď už bývalím životem.

Teď začíná druhá část mého života. Horší..

Marcus přišel za námi a taky se rozloučil.

Ja popošel pár kroků dozadu a prohlížel si nás dům.. Mezitím za mnou přiběhla Emm.

„Tini. Já vím že se trápíš."

„To přejde. Jen mi budete chybět." to už jsem u ní klečel a mačkal ji v objetí.

„To tě netrápí tak moc jako to, že musíš bydlet s Marcusem."

„Jsem rád. Neboj-"

„Tak Emmi. Pusť Tinuska a my jedeme. Pa zlatíčko." dal jí pusu na čelo a mě naznačil, že mám jít do auta.

Nasedl jsem a on taky. Vyjel a já jen viděl jak se nás dům ztrácí. Muj celkový život mi proběhl před očima..

Vzpomínky. Špatné i dobré.

První pusa.

První sex.

A taky první rána od mého bratra.

Ucítil jsem, že auto zastavilo, tak jsem se vrátil do reality. Mac na mě koukal a to opravdu hnusně.

„Něco si vyjasníme. Až přijedeme domů, ty máš pokoj co nejdál od mého. Budeš mě poslouchat a kdykoliv mě neuposlechneš nebo něco nesplníš, bude tě čekat trest. Každý večer i ráno budeš přesně v 10 u mě v pokoji a tam si tě ohnu. Pokud budeš spolupracovat, budeš si to užívat, pokud ne, ta bolest tě zabije. Rozumíš?"

„Ano" povzdechl jsem si.

„A ještě něco. Pokud mě nebudeš srát, já se k tobě nebudu chovat jako k hadru. Můžeš se se mnou dívat na fotbal a tak. Ale pokud budeš dělat pičoviny věř, že tě ten život přestane rychle bavit."

„Dobře."

„Proboha usměj se už. Na ten xicht se nedá dívat."

Proto jsem se usmál a on vyjel pryč směr nový život.

Zase kratší kapitola ale snad se líbí.

Marcusiii. Že ty už začínáš něco citiiiit 😏😏😏

Brácho, vypršel ti čas {M&M incest} Kde žijí příběhy. Začni objevovat