- Te féltékeny vagy ?- mondta és elkezdett mosolyogni. Én csak felhúztam a szemöldököm.
- Rád, hadjuk már- mondtam.Közben nem ezt éreztem de ezt neki nem szabad tudnia.
-Most irt Eric hogy újabb buli lesz ami kötelező! - mondta ki hangsúlyozva a kötelező szavacskát.
- Neee- nyávogtam
- Deee- nyávogta vissza és én meg csak elnevettem magam.
- Oké győztél- mondtam és feltartottam a kezem . Ő csal erre egy győztes mosolyra húzta a szájat. - Mibe menjek? - kérdeztem magamtól de túl hangosan.
- Választok neked ruhát- ajánlottá fel én meg csak felhúztam a szemöldökömet - kérleeeek nincs mit csinálnom és unatkozni fogok - mondta boci szemekkel. Na jó szerintem nincs olyan lány aki erre nem mondana igent.
- Okés - adtam be a derekam. Elmentünk egy ruha üzletbe ahol szebbnél szebb ruhák voltak. Nathan kiválasztott 3 ruhát és elküldött hogy öltöztek át. Az első ruha egy fekete mélyen bevágott dekoltázsú,testre simúló kis ruha volt ami a combom közepéig ért.
- Na milyen ?- kérdeztem picit félve a válaszától
- Csinos. De a következőt - mondta és előre tudtam hogy melyikre fogja mondani hogy jó...a pirosra de azt majd később. Felvettem a másodikat ami valami csoda volt egy fehér térdig erő szoknya volt amibe szerelmes lettem. Kimentem mire Nathan egyből rám tekintett én meg elpirultam nem tudom mitől de elpirultam
- Ha a harmadik nem tetszik akkor ez lesz- mondta. Én vissza bementem és következett a harmadik. Felvettem és ki is mentem. Nathan nem tudott rá semmit semm mondani, csak nézett.
- Ennyire rossz?- kérdeztem tőle nevetve.
- Ennyire szép!- mondta - ez lesz és ez kijelentés volt!- mondta én meg megjobban nevetni kezdtem.
- Na megyek vissza veszem a rendes ruhám- mondtam majd Be is mentem az öltözőbe. Kint meg keresgéltünk ruhát de nem nagyon nyerték el tetszésemet. Ezért haza mentünk. Még nem jöttek meg Sandráék ezért én sorozatokat néztem. Nathan meg nem tudom hol volt.
- Megjöttünk!- üvöltötte Eric lent a földszinten. Gyorsan lementem és felhúztam magammal Sandrát a szobába.
- Jesszusom történt valami?- kérdezte ijedten
- Történt de most segítesz!- mondtam határozottan.
- Rendben- mondta és én meg előkaptam a piros ruhát
- Légyen ez?- kérdeztem félve.
- Úuuu ezt ha nem húzod fel nekem adhatod- mondta nevetve. Felkaptam magamra a ruhát.- Biztos jó ez?- kérdeztem
- Tökéletes na én is átöltözök te meg addig készülődj- adta ki az utasításokat, amiket én követtem így el is keztem készülődni.
YOU ARE READING
Bátyám Legjobb Haverja
Teen FictionUi.: I hate you! -Nem akkarom hogy elhagy!-mondtam üvöltözve -Így lesz a legjobb!-kiabálta vissza -Kinek? -Neked! -Hallod amiket mondasz ?- ordítottam rá teljes erőből Kezdés: 2020.01.19 Ez az első könyvem, nagyon régóta akartam már, de nem vette...