Sziasztok! Ez egy szimpla mi lenne, ha... történet, ahol beleképzelheted magad a BTS mindennapjaiba és eggyé válhatsz az ottani élettel, ha csak egy kis időre is... Persze fő témában az a bizonyos Sara, a BTS, Yoonmin, Taekook, Namjin és Jhope lesz.
*Magyarország, Sara háza*
- Kicsim? Fent vagy már? -hallatszik lentről egy lágy női hang....
- Sajnos igen. Bár inkább örökké aludnák egy sötét koporsóban. -hallatta a lány a hangját.
A lány nem más volt, mint a TLB vagyis a The Lucky Bands egyetlen női ex-énekese, Sara. Magyar származása ellenére kiváló képességekkel rendelkezik. Tud anyanyelvi szinten angolul, magyarul, koreaiul és japánul. Az olasszal még csak próbálkozik, de elöbb utóbb azt is elsajátítja.
- Kicsim. Nem szomorkodhatsz örökké. Igen elmúlt a nagy fellángolás a bandátokkal, de ez ilyen. Ami egyszer működik az el is romlik. Ez az élet rendje. De most öltözz, mert le kell egyszer diplomáznod. Ha már nagynehezen újra kezdted, kérlek, nagyon kérlek ne hagyd abba ismét. Most vagy 2. éves egyetemista. Még egy év és sikeresen lediplomázhatsz és új éleltet kezdhetsz és megta...... -folytatta volna Sara anyja a monológját, ha a lány nem szakítja félbe.
- Jó-jó ennyi elég lesz. Nem szeretnék férjet szóval csönd. Meg hova? Még csak 23 éves leszek júniusban. Jesszus anyu. Még csak 22 vagyok.
- Tudom szivem. És egyébként a bátyádról tudsz valamit?
- Mármint. A féltesómról? -kérdezte a lányka- Egy pillanat és kiderítem merre van -majd odament a laptopjához és valamit pötyögni kezdett rajta.
A lányka mosolygott hosszasan egy élő közvetítésen, hiszen valljuk be, hogy nem rossz képűek a srácok.
- Tessék anyu. Éppen koncertjük..... van.... -csuklott el a lány hangja miközben agyát megrohamozzák az emlékek. A koncert mámorító és rabul ejtő mozzanatai... A staff, ahogy mindent megtesz a sikeres és garantált koncert élményéért... A rajongók, ahogy kántálják egymás után a bandatagok nevét... A meghatódás, a fájdalom, a gyönyör, a dallam...
Az anya csak nyugtatóan megsimítja Sara rövid tincseit, majd magára hagyja, hisz nem tud kezdeni másegyebet a kialakult szituációval. Ő támaszt tud nyújtani, de a lányában dúló harcot nem tudja megvívni helyette.
A lány kicsit izgul, hiszen 14 éves korában 2 hónap után hirtelen eltűnt az osztályból, sőt az országból. Végül leérettségizett, illetve az 1 éves ráépülő szakképesítést is befejezte a középiskolában, de az Egyetem mégis más volt. Viághírűvé vált Ő is és a banda volt tagjai is. Sokan ismerték, hiszen sok helyen megfordultak turnén, díjátadón, de egy váratlan fordulat mégis romba dönthet mindent... "A domb tetejéről lehet a legnagyobbat esni" és milyen találó is volt ez a mondás...
- Na mindegy. Úgy is csak 1 év márcsak. Lediplomázok, megírom a vizsgáimat, teljesítek mindent, elfelejtem a múltamat és valahogy majd alakul az életem. Szabad lehetek. Ja még sem mert utána megyek dolgozni...-tárta szét karjait, mintha arra várna, hogy megöleljék.
Sara szép lassan felöltözött. Ő amolyan timboy (fiús külsejű lány) így a ruhája most egy hosszú fekete, szigorúan szaggatott farmer és egy bő kék póló, ami még a TLB egyik fellépéséről maradt meg. Sminkelésre nem fordított soha nagy hangsúlyt, hiszen nem bírta elviselni az alapozót a bőrén. Ahogy a lány mondta mindig: "Megfullad a bőröm ez a bőrszínű cucc alatt. Nem kérek belőle, nekem jó az is, ha 2 hétig csak a smink nélküli arcomról fog szólni az összes hírportál." Miután felöltözött lecammogott a lépcsőn, ahol egy megterített asztal várta az érkezését. Nem szeretett enni a lány és talán ez volt az egyik legnagyobb hibája...
YOU ARE READING
What Happen In The Past? (Bts Ff + ship)
FanfictionNa de egy kérdést szeretnék feléd irányítani Yoongi. Neked hány testvéred van? - Van egy bátyám. - felelte egyszerűen Yoongi. - Nem tudsz semmilyen másik tesóról? Kérlek az igazat mond. - Nem, nem tudok. -felelte ismét szűkszavúan a szeretett cicánk...