/ - Most valami mást kapsz először - vigyorogtam rá és mögé mentem, majd nyílására egy kis habot fújtam, amit lágyan kenekedtem el.- E...Ez hideg Hyung. Nagyon hideg - nyöszörögte kicsit magasabb hangon Jimin és pici ficergésbe kezdett.
- Talán nem jó szerelmem? Hagyjam abba? - kérdeztem aggodva és újra elé mentem hogy lássam, hátha tényleg nem jó neki. /
Yoongi Pov.
Hevesen kezdte el Jimin rázni a fejét a kérdésre és lehunyta picit a szemét, majd újra felnézett rám.
- Ne hagyd abba hyung. Kérlek törődj velem - suttogta szavait, amin elvigyorodva mentem újra mögé.
- Elmondod nekem milyen illatod van gyönyörűm? - tettem fel neki egy egyszerű kérdést, még a konyhafiókhoz mentem és kivéve onnan a kést vágtam fel kockákra a barackot.
- B..Barack. D..de ez most miért fontos? - nyöszörgött fel és mikor hozzá léptem újra, akkor vettem észre hogy a nedvével keveredett hab lassan folyik le combján. Bassza meg, de kurvára izgató ez a látvány.
Jimin lyuka úgy pulzált mintha muszáj lenne neki, és folyamatosan csordogált ki belőle vágycseppje.
- Így igaz Chim. Barack - vigyorodtam el. Miután jól megnéztem magamnak a fiút, az egyik nagyobb kocka gyümölcsöt felvettem, majd lágyan húztam végig az Omega rózsáján. Meglepetten nyöszörgött fel a hirtelen, ismeretlen dolog érintésére, de mikor a sárga kis darabot lassan elkezdtem belétolni, meglepődve sikkantott egy aprót.
- Mi ez Yoongi? Nhagyon furcsa - remegtek meg a lábai az érzésre, amin elvigyorodtam. Tetszett a reakciója és az is hogy azonnal tágult a gyümölcsnek hála, így ki is tudtam azt húzni belőle. A fiú elé sétáltam és az asztal másik felére feküdtem ugyan úgy ahogy ő, ezért egymással szemben helyezkedtünk el. Lassan emeltem ajkaim elé a barackot vigyorogva és lenyaltam róla a nedvével keveredett habot, majd a gyümölcsöt fogyasztottam el.
- Olyan finom vagy Chim. És annyira izgató - emelkedtem fel, de végig a sárga szemeket néztem, amiknek tulajdonosa tátott szájjal bámult és ámulatában észre se vette hogy ajkai közül nyála szép lassan csordogál le.
- Jimin nem illik nyitva hagyni a szád. Tudod hogy ilyet nem szabad gyönyörűm. Csukd be - szóltam rá erélyesen és azonnal tette amit kértem tőle.
Vissza mentem az omega mögé, egy újabb kockát felvettem a gyümölcsből és ajkaim közé véve, hajoltam le a fiú fenekéhez.
Lágyan nyaltam végig nyílásán és a habon ami továbbra is díszítette csinos kis lyukát. Újra az a finom aroma járta át ízlelőbimbóim és miután elfogyasztottam a következő falatot is, újra és újra eljátszottam ezt a menetet.
Jimin nem volt csendes ezidő alatt. Hangosan nyöszörögve kapaszkodott az asztalba és már annyira kidugta nekem félgömbjeit hogy csoda volt azt nézni.
Mikor teljesen lenyaltam a fiúról a fehér édességet, felemelkedtem és elkezdtem magamról is levenni a nadrágot.
- Kelj fel Chim - szóltam rá, mikor lekerült rólam az anyag.
Jimin tette is amire kértem és azonnal tudta mit szeretnék. Elém térdelt és megfogta merevedésem, majd úgy nézett fel rám.
- Soha nem tudok betelni a szépségeddel, egyszerűen nem lehet - néztem le a csillogó barack szemekbe, bókomon pedig elmosolyodott a tulajdonosuk.
Jimin nem húzta tovább az időt, párnái közé vette tagom és elkezdett szopni. A legtökéletesebb érzést nyújtotta, amire tudom hogy senki nem lett volna képes, csak ő. Csak is Park Jimin.
Halkan nyöszörgött ajkai között tagommal, miközben íriszeivel végig azt figyelte hogy nekem jó-e. Hangosan nyögtem fel a látványra és lágyan a szőke tincsek közé túrtam.
- Ahh Chim ha így folytatod a szádba fogok élvezni - vetettem hátra picit a fejem, majd megemberelve magam húztam fel magamhoz szerelmem.
- Gyere. Kényelmesen szeretnélek magamévá tenni. A picinek nehogy baja essen - mosolyogtam rá kedvesemre és felkapva ölembe vittem be közös szobánkba, majd miután az ágyra helyeztem levettem magunkról mindent.
- Hogy szeretnéd? - hajoltam nyakához és elkezdtem apró csókokat hihetni puha, bársonyos bőrére, amit halk nyögésekkel díjazott.
- Úgy hogy lássalak. Soha nem engeded hogy nézzelek. Most szeretném - húzódott picit el hogy szemeimet kémlelhesse.
Soha senkinél nem szerettem ha látja hogyan élvezek el. Fogalmam sincs miért, de egyszerűen nem akartam hogy a másik fél, akivel közösülök, megismerje a gyenge énem. Mindig kemény voltam. De mikor elért az orgazmus meglágyultak vonásaim és nem az az alfa aura ölelt olyankor körbe. Ami engem rohadtul zavart.
- Legyen - mosolyogtam Jiminre. Ő más volt. Ő már hozzám tartozz és tudtam, nem fog azért elhagyni vagy kihasználni, ha megmutatom neki az érzelmes oldalam is.
Bemásztam lábai közé és szép lassan engedtem magam szerelmembe.
- Olyan nedves vagy - haraptam be alsó ajkam az intenzív érzésre, ahogy Jimin forró bensője körbeölel.
- Mhiattad hyung. Annyira felizghatsz mindig - nyalta meg alsó, húsos ajkát és egyik kezét tagjára vezette.
- Tudod hogy nem szeretem ezt - böktem fejemmel farkát tartó kezére. - Csak én csinálhatom Chim - morrantam rá, mikor egy nagyobbat löktem is benne, ezzel is nyomatékosítva parancsom.
Az omega elengedte nemességét és nagyokat nyögött, a már heves mozgásomra.
Jimin igazán sokáig bírta az aktusokat, most mégis úgy vettem észre, gyengülni látszik ez a képessége. Lehet közre játszik a baba is.
Ahogy gondoltam egy pillanattal később, már fehér nedvét mellkasára és hasára is lövelte, de én nem álltam meg. Nekem még kellett az élvezetből.
Soha nem tudok betelni vele.
Jimin szinte remegedt már alattam az erős lökések miatt és azért ahogy újra és újra ingereltem prosztatáját. Elélvezett, mégis tagja újra izgalomban volt és úgy meredezett az ég felé, mintha csak most kezdtünk volna neki a kis "játéknak"
- Yoongi. Yoongi hagyd abba - könyörgött, mire meglepetten álltam meg. Ilyen nem volt még hogy ezt kérte. Nem lenne jó neki?
- Mi a baj babe? Fáj? - simítottam kezem az arcára, de ő csak elpirulva rázta meg a fejét.
- Befogok pisilni - motyogta lesütve szemeit, majd vissza nézett rám. Elvigyorodtam. Azt hiszem most jöhet a hab - arra a bizonyos - mocskos torta tetejére.
Heves mozgásba kezdtem és markom Jimin remegő farka köré fontam, majd abban a tempóban kezdtem el verni ahogy benne jártam. Az omega könnyes szemekkel kérlelt hogy hagyjam abba, de nem foglalkoztam most vele. Érdekelt milyen amikor teljesen önkívületi állapotba kerül ez a gyönyörűség.
Könnyei csak úgy ömlöttek egy idő után és egész testét remegés fogta el, ahogy próbálta magát tartani nehogy bepisiljen.
Nem hagytam abba és ahogy Jimint néztem, éreztem hogy nekem is itt a vég. Gyors tempóm hirtelen szakadt meg élvezetem miatt, amit Jimin nedves bensőjébe löveltem, és ahogy ez megtörtént, Jimin szép lassan engedte ki magából eddig tartogatott nedvét.
- Bassza meg Yoongi - motyogta lenézve magára, de azonnal vissza is ejtette fejét a párnára, mert nem bírta tartani.
- Nem beszélünk csúnyán életem - mondtam neki vigyorogva.
Ő az én tökéletes szerelmem, aki ugyan olyan mocskos mint én. Ő az enyém, és én az övé vagyok.
Na itt is lenne a második külön rész a párosnak :D Remélem tetszett nektek :)
A következő rész megint az alap sztorival halad majd már tovább de ígérem még hozok egy NamJint és a BankYeolt is :D
Bye Kimi :)
YOU ARE READING
Singularity •Vkook•
RomanceJungkook a kemény bérgyilkos Alfa soha nem gondolta volna hogy, a megbízást amit azon a bizonyos estén fog kapni így megváltoztatja az életét. • Legszívesebben most azonnal én magam tisztítottam volna meg, hogy még véletlenül se maradjon semmi nyom...