hoofdstuk 10

162 8 3
                                    

pov Jelayla Adams HoMaPaStyLinson

opeens horen we een harde klap. 'auww' schreeuwen een jongensstem en een meisjesstem tegelijkertijd. we kijken elkaar heel even aan en rennen dan naar buiten toe. als we buiten komen zien we louis samen met een meisje op de grond zitten. we lachen allemaal keihard wanneer louis een pruillipje opzet. dan staat het meisje dat waarschijnlijk eleanor is op en geeft louis een kus op zijn hoofd. dan moet louis ook lachen. 'ZAYNIEE' roept een meiden stem. 'PEZZIEEBOO' roept zayn. dat moet vast perrie zijn. 'LIAMMMM' 'DAANTJEBANAANTJE' roept liam terug. als we allemaal binnenkomen stellen ze zich zelf voor als eleanor, perrie en danielle. ' wat zullen we doen?' vraag ik. harry kijkt ons 1 voor 1 aan en zegt dan geheimzinnig met een pedoface (:[|]). 'doen, durf of de waarheid.' iedereen stemt in. 'wat moet je eigenlijk doen als je weigert?' vraagt niall. ' dan moet je een kledingstuk uitdoen' zegt harry. 'tot je bh of ondergoed, niet verder' zegt genyra waarschuwend. iedereen knikt. 'en geen vieze doe opdrachten jongens' zeg ik 'oke, maar ik begin.' zeg ik. iedereen knikt. 'liam, doen durf of de waarheid?' 'doen' ik kijk hem gemeen aan en zeg dan: ' ik ga je blinddoeken en dan iets in je handen leggen en je moet raden wat.' hij kijkt opeens heel bang, maar knikt toch. ik loop naar de keuken en pak een teedoek en een lepel. ik blinddoek hem en geef hem de lepel in zijn hand. dan opeens slaakt hij een harde gil en lachen wij met zijn alle keihard. hij  doet zijn blinddoek af en schreeuw 'waarom een freaking lepel?' danielle loopt naar hem toe en knuffelt hem. 'oke nu ben ik weer blij' zegt hij dan. waardoor wij weer hard lachen. als we klaar zijn met doen durf of de waarheid zijn liam, harry, niall en bjorn helemaal tot hun onderbroek uitgekleed. moest zayn in een sloot springen. danielle moest mij opmaken met ogen dicht. genyra moest een kook drama show maken en eleanor moest 3 marsmallows van louis buik af eten en perrie die moest doen alsof ze een heks was. Waar ze aardig goed in was. 'Zullen we gaan slapen? ' vroeg ik. Iedereen knikte en we gingen liggwn op de matrassen die we beneden hadden gelegd en vielen in slaap.

Adopted by One Direction- on HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu