1-sevgili günlük gardeş

331 13 0
                                    

'Sevgili günlük gardeşim selamm.. kusura bakma seni baya bi boşladım.Aslında hiç yazmamıştım biliyon kimi kandırıyorum .Şuan sıkıntıdan ölmek üzereyim bende seni değerlendireyim dedim.bugün teog denen illete bir gün kaldı ve bizim angut matamatik hocası hala ders işliyo.he bide anlatmayı becerse laf etmicem de lan tek bir kelime anlamıyorum.zaten karının kafası hani oyuncak balon kafalar olur yaa onlar gibi sallanıyo çok garip biliyorum nasıl sallıyo bende daha çözmüş değilim.'biricik arkadaşım melisin kafama vurmasıyla gerçek dünyaya döndüm''Ne vuruyon mall''diye resmen çemkirdim.'' ne çemkiriyon be slk hoca sana bakıyo''melisin dediği üzerine hocaya baktım lan harbi bana bakıyo. onun hakkında yazdıklarımı görürse buyrun cenaze namazına yani.hemen biricik gülüğümü çantama teptim.hocaya döndüğümde o sallanan kafasıyla hala bana tip tip bakıyordu kendimi tutamayıp'' buyrun hocam ne bakmıştınız'' dedim.evet çok gevezeyim huyum kurusun.zaten şu çenem yüzünden bu yaşında başıma gelmeyen kalmadı.oysakio kadarda küçük değilim hani, 8.sınıf ama biz melisle bu bebelerden bi yaş büyüğüz onu daha sonra detaylı anlatırım'bi gün çeneni tutsan ölürmüsün' diye atladı içimdeki ses daha şeytan mı?melek mi? çözemedim doğrusu.yani içimdeki ses bile çenesini tutamazken benden ne beklersiniz kii.baktım hoca kızarıp bozarmaya başlamış aboo!! itfayenin numarası neydi şuan karşımda sinirden ateş topuna dönmüş bir adet mat hocası bulunmakta.''dua et yarın teog var seda seninle sonra görüşeceğiz'' dedi 'her zaman bekleriz hocam'tabikide içimden söyledim.abi karıya bak yarın teog olduğunu biliyo hala bizim güzelim beğinlerimizi sikmekle meşkul!yether bee insaf!! aa ben meloşumu unuttum yana baktığımda resmen gözleriyle beni beceriyordu'sonra görüşcez' bakışı attı ohaa noldu be 'sendemi gülw'bakışını attımki önüne döndü atarlıya bak sen acaba nolduda böle yapıyo.ve evet biz bakişlarımızla konuşabiliyoruz.sonuçta koskoca 9 yıldır arkadaşız .aslında ona arkadaş demek olmaz kardeşim benim oo.. bitanem en yakınım yha bizim aramızda kimsenin koparamayacağı ve herkesin  kıskanacağı bir bağ var.ne olursa olsun biz ne yaparsak yapalım asla kopmayan bir bağ.sonunda o ilahi zil çaldığında derin bir ohh çektim ki melis kolumdan tutup sürüklemeye başladı noluyo lan....  

----------------------------------------------------------------------------

meraba arkadaşlar ilk hikayemizle karşınızdayız biz iki kişi yazıyoruz umarım hikayeyi beğenirsiniz hemen okumayı bırakmayın lütfen çünki gerçekten teoga girecez artık o mu bize girer bilemiyorum birkaç gün yazamayacağız ama daha sonra çok sık bölüm yazacağız 

sizleri seviyoruz kendinize iyi bakın ve teoga girecek arkadaşlara allah kolaylık versin

not:hocanın hafası gerçekten sallanıyo

Eğer biz liseli olursak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin