Bölüm 2

5 0 0
                                    


Larende'de hava harikaydı. Mevsimler normal dünyayla aynıydı. Larende büyülüydü ve daha küçüktü. Normal dünyaya göre oldukça küçüktü. Bugün yöneticilerin toplantı günüydü. Sekiz yöneticiden oluşuyordu ve bunların ekipleri vardı. Yöneticilerin en sevileni Vardges. Amerikalı Banner Smith en şüphe uyandıran sert bir isimdi. Çok güçlü bir büyü gücü vardı. Kudretli olmasına rağmen gücünü arttıran bir bastonu vardı. Bastonsuz ne kadar güçlü kimse bilmiyordu. Belki de gücü çok azalıyordu. Çünkü elinden hiç bırakmıyordu. Diğer bir yönetici Ramon Lucero. Kendisi Arjantinli bir cisimli. Arjantinli olmasının sebebi Arjantin'deki geçidin yöneticisi olması. Ailesinin nereli olduğunu kimse bilmiyor.

O bölgeye en çok giden kişi kendisi. Avrupa'daki diğer yönetici Angelica Cecilia. Oldukça çekici bir kadın.Bu kadın harika bir ressam. Ama asıl yeteneği su altında nefes alabilmesi. Su altındayken hiçbir basınç onu etkilemiyor. Larende'de su altıyla ilgili bir çok makalesi var. Onun sayesinde kimsenin ulaşamadığı yerlere ulaşıp bilgi sağlanabiliyor. Geçidi İtalya'da bulunuyor. Adib Adwin ise Afrika'nınyöneticisi. Cape Town'da bulunan geçitten sorumlu. Çok kibar bir adam. Kemerisayesinde küçük bir çapta koruma kalkanı oluşturabiliyor. Ve oldukça güçlü bir adam. Antarktika kıtasını ise Sultan isminde bir Türk üstlenmiştir. Bu Türk'e bu görevin verilmesi, her türlü soğuğa dayanma gücünün olması. Soğuk onu etkilemiyor. Giriş çıkışları kontrol ediyor ve arada bir tek başına Antarktika'ya gidip araştırma yapıyor. Bir diğer yönetici ise Rus olan Anatoliy Stanislav. Saint Petersburg'da bulunan geçitten sorumlu. Çok sert görünümlü bir adam. Sarı saçlara, sert bakışlara sahip. Görüntüsü kendisiyle ters orantılı birisi. Yöneticiler arasında en yumuşak kalbi olan adam o. Şapkasını giydiği zaman insanüstü bir gücü oluyor.Onu durdurmak pek kolay değil. Okyanusya'nın temsilcisi ise Winnie Windyismindeki 25 yaşındaki kadındır. En genç yöneticidir kendisi. Geçidi ise Sydney'e açılır. Taktığı kolye sayesinde büyü güçleri vardır. Banner Smith kadar olmasa da gayet güçlü bir yeteneklidir. Larende yönetiminde beş cisimli, üç tane de efsane yetenekli bulunuyor. Ama bu yönetimde olmaları yeteneklerinin bir sonucu değildi. Onlar kendilerini Larende için feda etmiş sekiz kişiydi. Pek özel hayatları yoktu. Fakat Vardges biraz farklıydı. Onun zekâsı onu diğer yöneticilerden ayırıyordu. Sadece o Ahmet gibi bir yeteneksizi buraya getirebilir ve planlama yapabilirdi.

Vardges ekibiyle beraber toplantı yerine gelmişti. Burası saray kadar büyüktü. Toplantı odasına doğru hızlı adımlarla ilerliyordu. Çünkü bu toplantı beklenmedik zamanda yapılıyordu. İçeri girdi ve yerine oturdu. 500 m2'lik bir salondu burası. Bir tarafı tamamen denize bakıyordu. Vardges denize doğru baktı. Aslında neden toplantı olduğunu biliyordu. Bütün yöneticiler ve ekipleri yerlerini almıştı. Banner Smith izin isteyerek ayağa kalktı.

"Bugün toplantıyı ben istedim. Buraya geldiğiniz için teşekkür etmeyeceğim, çünkü buraya gelmek zorundasınız. Bu bizim görevimiz. Lafı hiç uzatmayacağım. Hepinize verdiğim raporlarda konunun ne olduğunu biliyorsunuz."

Vardges'e rapor gelmemişti. Ama artık kesinlikle emindi. Banner devam etti.

"Dün İstanbul geçidi olduğundan farklıydı. Anatoliy senin bekçilerin İstanbul geçidinin başındaydı ve hiçbir değişiklik olmadığını söylediler. Fakat ben Larende'yi korumak için yemin ettim ve kimse Larende'den bir şey çalamaz. Vardges daha önce Arakelyan Enerji teknolojisini buradan normal dünyaya götürdü. Tekrar bu tarz bir şey yapmadığını nereden bilelim Vardges!"

Anatoliy sert bakışlarıyla Banner'e bakıyordu.

"Banner lütfen biraz sakin olur musun? O enerjiyi diğer dünyaya uygulama fikri bizden çıktı. Ve bununla baş edebilecek kadar zeki olan tek kişi Vardges."

Larende Öteki DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin