Ma numesc Roby,iar pe sora mea o cheama Abby.
Nu ne amintim ce sa intamplat cu parintii nostri atunci cand ne-am nascut dar stim doar ca au murit intr-un accident de masina,iar noi traim cu matusa Mia si unchiul Barney.Ne-am facut filme in cap cum ca am fii vrajitori deoarece atunci cand suntem nervosi se intampla lucruri ciudate de exemplu ne schimbam hainele dintr-o data sau se sparg chestii fara s ale atingem.Dar ne-am dat seama ca totul este in capul nostru asa ca nu ne-am mai gandit la asta pana cand....Da deci suntem niste copii normali care locuiesc intr-un orasel din America .
Cateva saptamani mai tarziu...
Am primit fiecare cate o scrisoare de la SFV DarkWolf's Alley(SFV scoala de farmece si vrajitorii) in care scria ca am fost inscrisi de prof.Ambrose.
Am stat putin si am inceput sa radem crezand ca este o farsa dar cand scrisoarea sa ridicat si a inceput sa vorbeasca am ramas uimiti ne-a spus ca trebuie sa ne prezentam cu ea la SFV pentru a fii inscrisi.Matusa mia ne-a auzit si a venit repede si ne-a luat scrisorile din mana apoi le-a aruncat pe foc.Am inceecat sa uitam de acest incident.....10 zile mai tarziu...
Un tip imbracat in vrajitor a venit si ne-a dat alte scrisori si le-a multiplicat pana nu mai aveam in loc in casa.Ne-a spus ca suntem celebri ca noi am salvat lumea,dar nu l-am crezut nici eu nici sora mea.Scrisorile astea erau diferite ne-au spus cine au fost parintii nostrii si ca nu au murit intr-un accident de masina ci au fost casapiti de un vrajitor rau si puternic.Aflati prin ce peripetii vor trece Roby si Abby. P.S. nu scriu cu diacritice pentru ca dureaza prea mult si o sa postez cate un capitol la 2 zile.