Arkadaşlar yeni bölüm biraz (!) geç geldi biliyorum. Neyse uzatmadan yeni bölüme geçeyim.
Okula elimde pasta kutusuyla gittim. Tabiiki de herkes tip tip baktı. Okul ne olursa olsun dikkat çeken bir şey götürdüysen herkes senin hakkında konuşur. Aleyna'nın servisi okula erken, Gizem'in ise benim servisimden 10 dakika sonra geliyor.
Neyse elimde pasta önüme dahi bakmadan sınıfa ilerliyordum ki birden erkek sesiyle önüme baktım. "Pastaya bakmak yerine, biraz önüne bak. Hayatı kaçırıyorsun. Pastanın kutusu var bir şey olmaz merak etme." O oha bu ney??? Uzun boylu daha doğrusu Sırık gibi, masmavi gözlü, açık kestane saç rengiyle off offf parlıyorsun be çocuk..
Ben ayağımın altında yumuşak bir şey hissetmiştim. Demek ki bu çocuğun ayağıymış.. "Kusura bakma,dalmışım." Oha niye böyle az ve öz cevap verdim ki??? Heyecanlandım, umarım sesimden heyecanlandığım belli olmamıştır.
Ay ben niye yüzüne bakamıyorum bu çocuğun?? Ben salak mıyım lan? Evet salağım. Bu arada çocuk, onun ayağına basmamı değil de benim hayatı kaçırdığımı dert etti kendine.
Ay bi saniye bu çocuk niye gülüyo?? "Komik bir şey mi var?" Salak ya. Ama tatlı. "Evet var ahaha heyecan ahahahaha heyecanlandın beni görünce biliyorum çok yakışıklıyım." "Egoist" yanından geçerken bilerek ayağına bastım. Oh olsun, az bile yaptım. Çok yakışıklıymış ahahaha tamam öyle ama yani bunu niye kendisi söylüyosa..
Zaten ne zaman akıllısı beni buldu ki???? Of be çocuk neden en mutlu anıma sıçtın? Sınıfa girip Aleynayla planı yaptık. Gizem'e benim düştüğümü rehberlik hocasının yanında olduğumu, yakın olduğu için de resim odasına gittiğimizi söyleyecek..
Umarım planın içine edecek biri çıkmaz. Herkes Gizem'in yanına gelip "Ayyy Gizemcim iyi ki doğduğğğn sen olmasan naparııığğğz" diyor. Hayır yani benim anlamadığım bunu söyleyen kişiyle Gizem'in uzaktan yakından bi alakası yok...
Her şey hazırdı. Bir tek eksik Gizem'di. Aleyna Gizem'i çağırmya giderken ben de pastayı hazırlamaya üstüne mum koymaya başladım. Maytaptan korktuğum için pastanı üstüne koymaya da korktum :D
Kapıyı çalıp telaşla içeri geldi salak kız. Şimdi size bir şey söylemem erekiyor. Gizem her içtiğini ağzı dışında her yerinden çıkaran biri olduğu için ben ona Kusmuk diyorum. Pastanın üzerine de İyiki Doğdun Kusmuk :) yazdırdım. Evet bence de ecelime susadım..
Pastanın üzerindeki yazıyı görünce ne tepki vereceğini merak ediyordum. Benden böyle bir şey beklemediğini biliyordum çünkü ben de kendimden böyle bir şey beklemiyordum. Gelip sarıldı, habersiz fotoğraflarını çektim çok fena çıktı hunharca gülmüş resmen. Buradan kendisine saygılar, sevgiler..
Kutlama bitti etrafı toplama görevini Aleyna ve Irmak'a verdik tabi her zamanki gibi neden biz filan dediler. Bu arada Aleynayla ben, Gizemle Irmak aynı sınıfta. Duyduğuma göre, yani Gizem'in söylediğine göre sınıflarına çok tatlı bi çocuk gelmiş. Teneffüs olunca direk Gizemlerin sınıfına gittim. Gizem gelen çocuğu gösterince şok oldum çünkü o çocuk..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAY
ChickLit... "Kim olduğumu merak ediyorsan, yarın en sevdiğin cafede ol, orada olacağım" iyi de, benim en sevdiğim cafe hangisi ki?