9. Bölüm

7.1K 217 439
                                    

Bong cha 'dan
Sabahleyin...

Sabah kalktığımda saate baktığımda saat 09:30 idi.bu gün jungkook ile birlikte kahvaltı yapmak için cafeye  gidecektik. Onun için bir an önce kalkıp hazırlanmam gerekiyordu.

Kalkıp rutin işlemlerimi halledip üzerimi değiştirmek için dolabıma doğru yol aldım.

Kalkıp rutin işlemlerimi halledip üzerimi değiştirmek için dolabıma doğru yol aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi değiştirip kahvaltı yapmak için aşağıya indim.

Tam oturacakken kapı çaldı.
Kapıyı açmak için ayağı kalktım.

Ve koşar adımlar atarak kapıya doğru ilerledim.
Kapıyı açmam ile karşımda Jungkook'u görmem bir oldu.

Bong cha : hoşgeldin jungkook geçsene içeriye dikilme öyle kapıda.

Jungkook : tamam geliyim madem teşekkür ederim bu arada.

Bong cha : önemli değil bende şimdi kahvaltı yapacaktım da sen geldin.

Jungkook : hmm iyiymiş bende kahvaltıyı dışarıda yapar öyle sohpet ederiz diye düşünmüştüm ama olsun.

Bong cha : aaa benim için hiç fark etmez istersen kahvaltımızı dışarıda yapabiliriz.

Jungkook : tamam o zaman hadi çıkalım. Anneme haber ver biz çıkıyoruz diye de merak etmesin şimdi.

Bong cha : anne mi?!

Jungkook : evet neden bu kadar çok şaşırdın ki ben onu anlamadım.
Sonuçta şurada evlenmemize altı üstü 2 gün var yani Bong cha neden senin annene anne demiyim??

Bong cha : yo yo ben sadece bir anlık direkt olarak anne diyince bir şok geçirdim yani ne biliyim bilemedim ama istediğini deyebilirsin aslında sonuçta 2 gün var evlenmemize değil mi yani??

Jungkook : aynen.

Bong cha ve jungkook kısa bir kahkaha attıktan sonra dışarıya çıkmak için kapıya doğru yol aldılar.

Jungkook : nerede kahvaltı etmek istersin Bong cha bildiğin bir restorant var mı?

Bong cha : hmm bildiğim kadarı ile yok gibi ya yani açıkçası ben pek fazla dışarıda takılmadığım için pek de fazla yer bilmiyorum.
Sen hangi restoranta gitmek istersen gidebiliriz benim için fark etmez.

Jungkook : hmm tamam o zaman benim bildiğim çok güzel bir restorant var oraya gidebiliriz.

Bong cha : tamam o zaman hadi gidelim çünkü ben gerçekten çok fazla acıktım.

Jungkook : tamam hadi gidelim.

Yazardan ;

Jungkook ve Bong cha birlikte jungkook'un arabasına binerek  kahvaltı yapmak için gidecekleri restoranta doğru yol alırlar...

Jungkook: şu anda nedense Bong cha'ya karşı fazla şekilde iyi ve samimi davranmaya başladım.
Neler oluyordu bana ya yoksa Bong cha 'ya aşık mı oluyordum??

🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin