0.0

4 0 0
                                    

Sabah alarm sesi ile uyandım, okula gitmek için hazırlandım, telefonuma bilmediğim bir numaradan mesaj geldi mesajlara girdim, ne yazdığına baktım.

"Ne haber güzellik." Yazmış.

Ben çocuğu tanımadığım halde o beni nasıl tanıyordu?

"Sende kimsin." Yazdım.

O da direk cevap verdi.

"Ben bir hayranınım".Yazdı.

Bende düşündüm ben popüler biri değilim ama bir hayranım var.

"Adın ne peki?"Yazdım.

Uzun süre cevap vermedi onun cevap vermesini beklerken okula geç kaldığımı fark ettim ve ders matematikti hoca gelir gelmez yoklama alıyor ve yok yazıyordu o yüzden,hemen ayakkabılarımı giyip okula koştum,derse çoktan girmişlerdi sınıftan bağırışma sesleri geliyordu.

Bende kapıyı tıklatıp içeri girdim ve sınıfı süzdüm ama hoca yoktu buna sevindim en azından yok yazılmamıştım.

Birinci ders bitti,ikinci derste matematikti ve ders yine boştu zaten hoca gelse bile ders işlemiyecektik çünkü okulun son haftasıydı ve kitaplar bitecekti yani yaz tatiline giriyorduk.

Üçüncü derse girmek için müzik sınıfına gittik ama malesef bu hoca vardı yinede film izlicez onada şükür.Okul bitti ve eve aslı ile gittik aslı benim en iyi arkadaşım.Eve geldiğimde telefonuma bir sürü mesaj gelmişti çünkü okulda internetim bitti ve o çocuktanda mesaj gelmişti.

"Adımı şimdilik söyleyemem sen beni -K- diye kaydet".Yazmış.

"Tamam ama neden adını söylemiyorsun".dedim.

"Şindilik söyleyemem sen beni kaydet".dedi.

"Tmm".dedim.

05*******15 kişisi K olarak değiştirdiniz.

K:Değiştirdin mi?

YEŞİM:Değiştirdim bu arada sen nerede okuyorsun.

K:senle aynı okul da.

Y:kaça geçiceksin peki.

K:lise 3 e geçtim peki sen.

Y:bende lise 2 ye geçtim.

Dedim ve saate baktım akşam olmuştu birazdan uyuyacaktım ona yazdım.

Y:İyi geceler ben yatıyorum.

K:İyi geceler canım💜.

Bende görüldü attım ve yatağa yattım.Onu düşünüyordum acaba yakışıklımıydı yoksa tipsiz miydi zayıf mıydı yoksa kilolumuydu acaba ismi ne idi bunları çok merak ediyorum onu düşünürken uyuyakal mışım.

Sabah bu sefer alarm sesi ile değil korna sesleri ile uyandım ve bugün karne alacaktık ben heyecanlıydım çünkü her zaman teşekkür alıyordum ama bu sefer taktir bekliyorum inşallah taktir alırım.

Okula Aslı ile gittim ve saat 12:00 gibi karneler dağıtıldı ve ben düşündüğüm gibi taktir aldım.

Eve geldiğimde bu sefer hiç mesaj yoktu galiba konuştuğum çocuğun morali bozulmuş çünkü bana yazma mış yada daha okuldan gelmedi,akşam oldu ve hala bana mesaj atmadı onu çok merak ettim,saat çok geç olduğu için uyudum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Varsayılan Başlık - Kendi Başlığını YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin