Büyük Dönüş

408 2 2
                                    

Üç sihirbazın karyiyeri gittikçe düşmeye başlamıştı. İşin en acı tarafı ise bunu öğrenmeleri oldu. BigBang holdingin hisse değerleri azalmış, üç sihirbazın reytingi düşmüştü. Büyük bir dönüş yapmak zorundalardı. Çok farklı bir dönüş. Kim bilir, belkide hayati risk taşımalıydı. Ama meslekleri uğuruna ölmeleri biraz saçma olurdu. Aslında çok daha farklı bir numara düzenlemişlerdi.

B-0

Sahne alanında izlenemeyecek kadar büyük bir illüzyon gösterisi. Su altında yapılacak bir gösteri. Amaç: terbiye etmesi en zor hayvanlardan köpekbalığında yem olmaktan kurtulmak. Bu numarayı kasten Jack yapacaktı. Bu numara hayati risk taşıyan en zor numaralardan biridir. İlk başta Jack 3 seyirci seçip dalgıç kıyafetinde herhangi bir hile veya bir korumalık içermediğini kontrol ettirdi. Daha sonra suya bir kafesle daldı. O kafesin içinde birde çok ince bir tahtadan kafes vardı. Demir kafesi aldılar. Ve köpekbalığı Jack' i gördükten sonra görevliler tahta kafesin üstüne bir örtü yerleştirdi. Daha sonra köpek balığı hızlıca kafese doğru geldi. Saldırma amaçlı olduğu çok belliydi. Köpekbalığı tahta kafesi parçaladı, örtüyü parçaladı ve Birden köpekbalığı durdu. Sağlığı pek yerinde gibi görünmüyordu. Daha çok ölmüşe benziyordu. Köpekbalığını güvenli bir şekilde güverteye aldılar. Daha sonra köpekbalığının içinden Jack çıktı. İğrenç bir şekilde karnını yararak çıkmıştı.(bu numara şifrede tüyo olarak verilmiştir.)

Sakın Gözünü KırpmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin