24.rész💜

2.7K 181 22
                                    

/ - Min gondolkodsz ennyire? - kérdezte kedvesen, és feljebb csúszott hogy velem szemben legyen.

- Mi van ha terhes leszek? - tettem fel félve a kérdést, mire Jungkook ajkain egy hatalmas mosoly terült el. Nem értettem mi ütött hirtelen belé... Ez egy komoly téma. Mit mosolyog ennyire?

- Taehyung. Én tőled szeretnék gyerekeket - ejtette ki ezt a pár szót, amire szemeim óriásira kerekedtek és a döbbenettől ajkaim is elnyíltak egymástól. /



Taehyung Pov.

Lassan három hét telt el az együttlétünk óta Jungkookkal. Állandóan azon jár a fejem amit akkor mondott. Gyereket szeretne tőlem...

Nem tudtam kiverni az elmémből és éreztem, hogyha tovább őrlődöm ezen akkor lehetséges hogy felemészt. El kéne mondanom valakinek. Valaki olyannak, aki ismeri Jungkookot és tudja hogy mit gondol komolyan az alfa és mit nem.

Erre csak egy ember volt, aki most is házban tartózkodott, azon belül is a konyhában. Nagy sóhajjal álltam fel az ágyamról, majd lementem Jinhez.

- Jin - szólítottam meg a béta fiút, aki éppen a vacsorát főzte. - Zavarhatlak egy picit? - mentem beljebb a helyiségbe és az asztalhoz ültem, amikor a másik már rám nézett és kedvesen elmosolyodva bólintott egyet.

- Persze Tae. Bármikor jöhetsz hozzám, de tudod hogy nem zavarsz - ült le mellém ő is.

- Van egy dolog amit megszeretnék osztani veled és a segítséged szeretném kérni - sóhajtottam fel és néztem félve a férfi szemébe, aki bátorítóan mosolygott rám hogy nyugodtan mondjam el, bármiről is legyen szó.

Nagy levegőt vettem és lehunytam picit a szemeim majd felnyitva őket szólaltam meg. - Jungkook azt mondta tőlem szeretne gyerekeket - böktem ki végül gyorsan elhadarva és a végén el is halkult a mondatom.

- Tessék? - kerekedtek ki a szemei. - Jungkook gyereket szeretne? - mosolyodott el szélesen és ami végig futott az arcán engem is egy ajakgörbületre késztetett. - Atya világ Taehyung hát ez nagyszerű - csapta össze tenyerét, mire halkan elkuncogtam magam. Meglepett a hirtelen boldogsága, de jól is esett.

- És? Volt rá alkalom mikor megfoganhatott a baba? - vigyorodott el mire összehúztam magam elpirulva. - Taehyung, nem mondod komolyan hogy megtörtént? - kerekedtek el a szemei, majd úgy elkezdett vigyorogni mint a tejbetök. - Hiszen akkor lehet már van is rá esély, hogy a pici benned van - húzta fel hirtelen a pólóm, mire összerezzenve rántottam vissza az anyagot.

- Jin.. ne már - pirultam el még jobban és próbáltam menekülni a helyzetből, amit valójában én teremtettem.

- Héj héj álj meg Tae. Gyere ide - kelt fel ő is mosolyogva. Én már az ajtón iszkoltam volna ki, de a béta nem igazán akarta hagyni.

Lehajtott fejjel álltam elé mert hihetetlenül zavarban voltam. Nem gondoltam, hogy ettől az egésztől Jin így befog zsongni.

- Nézz rám kérlek - nyúlt az állam alá és mikor meglátta riadt tekintetem, kedvesen elmosolyodva simogatta meg az arcom. - Mondd el mit szerettél volna ezzel kapcsolatban. Ne haragudj hogy így bepörögtem, csak olyan boldog vagyok hogy ti is azok vagytok. És Jungkook is olyan régóta kereste már az igazi szerelmét - engedett el, majd úgy nézett le rám.

- Én..én csak kíváncsi lennék arra, hogy Jungkook tényleg így gondolja el? Hogy tényleg elszeretne-e köteleződni mellettem. Hiszen azért egy gyerek sok mindennel jár - mondtam félénken a bétának aki helyeslően bólogatott.

- Jungkook nem hazudna neked soha. Szeret téged Taehyung. És ha azt mondja veled akar lenni és babát is szeretne tőled, akkor azt tényleg komolyan gondolja. Ne aggódj emiatt. Jungkook nagyon hűséges típus és azokkal akik közel állnak hozzá mindig őszinte - osztotta meg velem Jin és éreztem hogy boldogság fog el. Jól estek szavai és a tudat is hogy Jungkook tényleg velem tervezi a jövőjét.

- Köszönöm Jin - öleltem át a béta fiút hálásan, hiszen ő volt az, akivel mindig mindent megoszthattam és soha se ítélkezett, hanem inkább jó tanácsokkal látott el.

- Bármikor Tae - simította kezét a fejemre. - Na és azt is elmeséled hogyan történt mindez? - vigyorodott el, mire értetlenül néztem fel rá.

- Mi? - húztam össze szemeim összezavarodva. Mit akar tudni?

- A szex Tae. Milyen volt szexelni omegaként? - tette fel az újabb kérdést, amibe belepirultam.

- Mi van Jin? Nem fogok erről beszélni neked- fogtam megint menekülőre.

- Héj, legalább egy kicsit mesélj. Biztosan más mint bétaként - kiabált még utánam, de én már magára hagytam a konyhában és inkább a nappaliba mentem. Jin érdeklődését még mindig lekötötte ez az Omega Alfa kérdés. Pedig ha tudná mennyire kitud vetkőzni magából a gyengébbik fél, akkor nem akarna ennyire az lenni vagy tudni róla. Olyan zavarbaejtő. Bár lehet Jin nem ilyen félénk egy kapcsolatban mint én.

Talán ő jó Omega lenne...

Gondolkodásomat a telefonom csörgése szakította meg, amin Jungkook neve villogott, így kis hezitálás után fel is vettem.

- Kook - mondtam apró mosollyal ajkaimon.

- Minden rendben szerelmem? - szólt bele Jungkook is, mire picit elpirulva haraptam be alsó ajkam hogy a vigyorom eltüntessem.

- I..igen, minden a legnagyobb rendben. Mikor jössz haza? - húztam fel a lábaim a kanapéra és hallgattam Jungkook mély orgánumú, nyugtató hangját.

- Sietek, de kérlek ne nyissatok senkinek ajtót még otthon nem vagyok. Rendben? - érdekes volt amit kért. Mi a baja már megint? Miért félt ennyire? Ez már hihetetlen frusztráló. Mindig ezt csinálja mikor nem a házban tartózkodik. Egyszer a nap folyamán felhív és megkér hogy zárkozzunk be jól. Talán még mindig a többi alfától féltene? De már megharapott. Az nem azt jelenti hogy másé nem lehetek? Vagy rosszul tudom és azért félt ennyire?

- Jungkook elmondod végre mi ez az egész? Miért kell így tartani mindentől és mindenkitől? Nem vagyok veszélyben fogd már fel - mordultam rá mérgesen, még Jungkook a túloldalon nagyot sóhajtott.

- Csak csináld azt amit kértem Tae. Ennyi az egész. Ne kíváncsiskodj állandóan. Ígérem mindent elmondok majd ha itt az ideje - mondta Jungkook, és mikor elköszönt kinyomtam a készüléket. Elegem van abból hogy mindig csak majd...

Nem értem miért jó ez hogy titkolózik előttem. Így hogyan bízzak meg benne, ha nem mondd el nekem semmit sem. Miért kell ennyire elővigyázatosnak lennie? Én értem hogy maffia meg minden, na de nekem mi közöm lenne ahhoz a bűnszövetkezethez, azon kívűl hogy Jungkook párja vagyok. Vagyis azt hiszem...

Nem beszéltünk arról hogy mi is van most köztünk. Az együtt töltött este óta nagyon sokat dolgozott megint és ha itthon is volt, akkor se ért rá hogy velem beszélgessen. Mindig csak azt mondta hogy a maffiában van egy kis káosz és azt kell elhárítania, mert Yoongi egyedül kevés hozzá.

Chanyeolos dolgot se emlegette azóta, pedig tudja mennyire viszket az ujjam hogy megnyomjam azt a hülye hívás gombot. Mégis húzza az idegeimet.

Nagy sóhajjal hajtottam hátra a fejem a kanapé háttámlájára és éppen hunytam volna le a szemeim mikor megcsörrent újra a telefon.

Megint Jungkook neve világított rajta, így felvettem.

- Elmondod mi van? Azért keresel? - mondtam morcosan, de arra nem számítottam hogy egy rég nem hallott, mély hang fog beleszólni a készülékbe.


Na itt is lenne újra az alap páros és sztori :). Remélem tetszett nektek a rész. Igyekszem majd a következővel is. Picit izgibe résznél hagytam abba :D Bocsánat! :DD

Vajon ki keresheti Taehyungot Jungkook mobilján?

Bye Kimi :)

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now