KLAN GÓRPrzywódca (kot dowodzący klanem; posiada on 9 żyć darowanych od Klanu Gwiazd)
Wrzosowa Gwiazda - Kotka z długą szarą sierścią, posiada na grzbiecie ciemniejsze cętki, łapy i ogon. Ma ciemne niebieskie oczy.
Zastępca (kot zastępujący przywódcę; wysyła wszystkie patrole. Gdy przywódca umrze, zastępca zostaje jego następcą )
Jastrzębie Skrzydło - Ciemnobrązowy pręgowany kocur z jasnym brzuchem i pyskiem. Ma zielone oczy i wiele bitewnych blizn.
Medyk (kot leczący inne koty; zna wszystkie zioła i potrafi leczyć wszystkie rany, choroby i dolegliwości)
Wyrwany Wąs - Szylkretowa kotka z bursztynowymi oczami.
Jaskółczy Ogon - Czarna kotka z niebieskimi oczami.Wojownicy (wyszkolone koty, w pełni umiejące walkę i polowanie; wcześniej uczniowie. Nie posiadają kociąt. Dzielą się na dwie grupy: Tunelowce i Słoneczni. Tunelowcy kopią tunele pod ziemią, wyszukiwając króliczych nor, lub schronień na srogie zimy. Słoneczni polują na otwartej przestrzeni)
Złota Chmura - beżowa kotka z ciemniejszymi pręgami na łapach; posiada złote oczy. Jest Słoneczną.
Iglasty Pazur - Ogromny szary kocur z niebieskimi oczami. Jest Tunelowcem.
Ciemny Kieł - Kruczoszara kotka z zielonymi oczami. Jest Słonecznym.
Czyste Skrzydło - Drobna biała kotka z czarną końcówką ogona; posiada niebieskie oczy. Jest Tunelowcem.
Rozkwitający Kwiat - Brązowa pręgowana kotka z białymi łapami ogonem i pyskiem; posiada ciemnoniebieskie oczy. Jest Słoneczną.
Prędki Wiatr - Czarno-biały kocur z zielonymi oczami. Jest Słoneczny.Uczniowie (koty szkolące się na wojowników; mają swoich mentorów którzy ich uczą)
Akacjowa Łapa - Beżowy kocur z cętkami; ma bursztynowe oczy.
Mentor - Prędki WiatrLiściasta Łapa - Szylkretowa kotka z niebieskimi oczami.
Mentor - Czyste SkrzydłoKarmicielki (kotki będące wojowniczkami, jednak w chwili obecnej opiekują się swoimi kociakami w żłobku; gdy ich kociaki zostaną uczniami kotki znowu wracają do swoich obowiązków)
Szara Burza - Szarobrązową kotka z pręgami; ma bursztynowe oczy.
Skowronkowy Lot - Biała kotka z szarymi łapami i pyskiem; ma zielone oczy.Kociaki (Koty zamieszkujące żłobek pod opieką swojej matki; muszą ukończyć szósty księżyc by zostać uczniami)
Śnieżka - Szara kotka łudząco przypominająca swoją matkę. Przez jej twarz ciągnie się szary pas, na którym ma ciemniejsze kropki. Ma szare łapy i pręgę wzdłuż grzbietu. Posiada szary ogon i niebieskie i zielone oczy.
Mleczka - Beżowa kotka z takim samym umaszczeniem jak jej siostra Śnieżka. Posiada niebieskie oczy.
Jagódek - Brązowy pręgowany kocur z zielonymi oczami.
Jeżynek - Brązowy pręgowany kocur z niebieskimi oczami.Słowniczek
Księżyc - Inaczej miesiąc, tak koty określają to słowo.
Pora Nowych Liści - Wiosna
Pora Opadających Liści - Jesień
Pora Nagich Drzew - Zima
Obóz - Miejsce zamieszkania klanu,
zazwyczaj polana otoczona kolczastymi jeżynami i innymi krzewami.Wysoki Głaz - Przywódca klanu zwołują z tego głazu zebrania.
Niskie Skały - Średniej wielkości głazy poukładane w stos. Tworzą górę wielkości domu; kawałek terytorium Klanu Gór.
Trzy Klony - Miejsce zebrań wszystkich klanów, pod trzema wielkimi klonami (drzewami). Spotykają się tam co pełnie księżyca, a trzech przywódców omawia nowiny z ich klanów, lub zastrzeżenia. Koty zazwyczaj poznają tam nowe znajomosci, ponieważ jest to czas pokoju, kiedy granice nie istnieją.
CZYTASZ
𝐏𝐨𝐥𝐧𝐨𝐜 - 𝐂𝐢𝐞𝐦𝐧𝐞 𝐂𝐢𝐞𝐧𝐢𝐞 · 𝐖𝐎𝐉𝐎𝐖𝐍𝐈𝐂𝐘
Mystery / ThrillerŚnieżka rodzi się w swoim klanie. Jest jednak częścią brutalnej przepowiedni, którą musi spełni aby ratować Klan Gwiazd.